Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
50 praw marketingu Kotarbińskiego 59.00zł
50 praw marketingu Kotarbińskiego

Tytuł: 50 praw marketingu Kotarbińskiego
Autor: Jacek Kotarbiński
ISBN: 978-83-01-21555-2
Ilość stron: 198
Data wydania: 05/2021 dodruk
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: PWN

Cena: 59.00zł


„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu.
W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.
Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę.
Ze wstępu autora

Wersja limitowana z autografem autora.
Tytuł książki: "50 praw marketingu Kotarbińskiego"
Autor: Jacek Kotarbiński
Wydawnictwo: PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Nadprzyrodzone doświadczenia mistyków i świętych
Nadprzyrodzone doświadczenia mistyków i świętych
Paola Giovetti
eSPe
Fragmenty winem poplamionego notatnika
Fragmenty winem poplamionego notatnika
Charles Bukowski
Noir Sur Blanc
Akademia bezpiecznego zachowania
Akademia bezpiecznego zachowania
Dorota Rybarczyk, Piotr Deputowski
Harmonia
ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Dawid Borycki, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Matulewski
HELION
Egzamin na agenta celnego Testy
Egzamin na agenta celnego Testy
Mariusz Jabłoński , Patryk Piotr Smęda
C.H. Beck
Nienasycone żywice poliestrowe Wydanie 3
Nienasycone żywice poliestrowe Wydanie 3
Praca zbiorowa
WNT
 Koszyk
1 x 500 samochodów sportowych
1 x Przekładnie ślimakowe
1 x 50 najsłynniejszych aparatów fotograficznych w historii
1 x Algebra liniowa w zadaniach
1 x Domy jednorodzinne Przewodnik do ćwiczeń projektowych z Budownictwa Ogólnego
1 x Ci którzy przekonać nie umieją Idea porozumienia polsko-niemieckiego w publicystyce Władysława Studnickiego i wileńskiego "Słowa"
1 x Lovely Trigger. Tristan i Danika. Tom III
1 x Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego
1 x Cholerna książka
1 x Fotografia bez tajemnic
1 x Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
603.52zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka i filozofia

Fizyka i filozofia

59.00zł
50.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT