Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Webmasterstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Aplikacje 3D Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 59.00zł 44.25zł
Aplikacje 3D Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3

Tytuł: Aplikacje 3D Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3
Autor: Tony Parisi
ISBN: 978-83-246-9668-0
Ilość stron: 344
Data wydania: 11/2014
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 59.00zł 44.25zł


Twój przewodnik po grafice 3D w HTML!

Do niedawna wywietlanie zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek oraz poznawania nowych narzędzi. Dzięki HTML5 i WebGL te czasy powoli odchodzą w niepamięć! Teraz możesz wykorzystać niesamowite możliwoci tego duetu, by zaskoczyć użytkowników atrakcyjnymi efektami 3D!

Ta wyjątkowa książka została w całoci powięcona włanie zagadnieniom związanym z grafiką 3D w przeglądarce internetowej. Sięgnij po nią i przekonaj się, jak wykorzystać API WebGL do renderowania trójwymiarowej grafiki w czasie rzeczywistym. W kolejnych rozdziałach poznasz bibliotekę języka JavaScript Three.js, która w znaczący sposób ułatwia życie programisty. Informacje zawarte w dalszych rozdziałach pozwolą Ci skorzystać z zaawansowanych efektów w CSS3 i tworzyć animacje trójwymiarowe. Zaznajomisz się też z detalami tworzenia aplikacji dla urządzeń mobilnych. Twoją uwagę z pewnocią przykuje przegląd narzędzi do tworzenia trójwymiarowych modeli i animacji zarówno tych klasycznych, jak i tych online. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich deweloperów chcących wzbogacić swój warsztat o elementy grafiki 3D.

Dzięki tej książce:

  • zapoznasz się z podstawami teorii dla grafiki 3D
  • poznasz API WebGL
  • wykorzystasz bibliotekę Three.js w codziennej pracy
  • odkryjesz narzędzia przydatne w codziennej pracy
  • jeszcze bardziej uatrakcyjnisz Twoją stronę

Poznaj potencjał HTML5 w zakresie grafiki 3D!

Rozdziały:

Przedmowa (9)

CZĘŚĆ I. PODSTAWY (15)

1. Wprowadzenie (17)

  • HTML5 jako nowe medium wizualne (19)
    • Przeglądarka jako platforma (20)
    • Przeglądarkowa rzeczywistość (21)
  • Grafika trójwymiarowa (22)
    • Co to jest trójwymiarowość? (22)
    • Trójwymiarowe układy współrzędnych (23)
    • Siatki, wielokąty i wierzchołki (24)
    • Materiały, tekstury i oświetlenie (24)
    • Przekształcenia i macierze (25)
    • Kamery, perspektywa, obszary widoku oraz projekcje (26)
    • Programy cieniujące (27)

2. Renderowanie grafiki trójwymiarowej na bieżąco przy użyciu biblioteki WebGL (31)

  • Podstawy WebGL (32)
  • API WebGL (33)
  • Anatomia aplikacji WebGL (34)
  • Prosty przykład użycia WebGL (34)
    • Kanwa i kontekst rysunkowy WebGL (35)
    • Obszar widoku (36)
    • Bufory, bufory tablicowe i tablice typowane (36)
    • Macierze (37)
    • Shader (38)
    • Rysowanie obiektów podstawowych (40)
  • Tworzenie brył (41)
  • Animacja (45)
  • Mapy tekstur (46)
  • Podsumowanie (51)

3. Three.js - mechanizm do programowania grafiki trójwymiarowej w JavaScripcie (53)

  • Najbardziej znane projekty zbudowane przy użyciu Three.js (53)
  • Wprowadzenie do Three.js (56)
    • Przygotowanie do pracy z Three.js (58)
    • Struktura projektu Three.js (58)
  • Prosty program Three.js (59)
    • Tworzenie renderera (61)
    • Tworzenie sceny (61)
    • Implementacja pętli wykonawczej (62)
    • Oświetlenie sceny (64)
  • Podsumowanie (65)

4. Grafika i renderowanie w Three.js (67)

  • Geometria i siatki (67)
    • Gotowe typy geometryczne (67)
    • Ścieżki, kształty i ekstruzje (68)
    • Bazowa klasa geometrii (69)
    • Geometria buforowana do optymalizacji renderowania siatki (73)
    • Importowanie siatek z programów do modelowania (73)
  • Graf sceny i hierarchia przekształceń (75)
    • Zarządzanie sceną za pomocą grafu sceny (75)
    • Grafy sceny w Three.js (75)
    • Reprezentowanie przesunięcia, obrotu i skali (78)
  • Materiały (79)
    • Standardowe materiały siatki (79)
    • Dodawanie realizmu poprzez zastosowanie kilku tekstur (81)
  • Oświetlenie (84)
  • Cienie (87)
  • Shadery (91)
    • Klasa ShaderMaterial: zrób to sam (91)
    • Stosowanie kodu GLSL z biblioteką Three.js (93)
  • Renderowanie (95)
    • Przetwarzanie końcowe i renderowanie wieloprzebiegowe (96)
    • Renderowanie opóźnione (97)
  • Podsumowanie (98)

5. Animacje trójwymiarowe (99)

  • Sterowanie animacją za pomocą funkcji requestAnimationFrame() (100)
    • Używanie funkcji requestAnimationFrame() we własnych aplikacjach (102)
    • Funkcja requestAnimationFrame() a wydajność (103)
    • Animacje klatkowe a animacje czasowe (103)
  • Animowanie przy użyciu programowego aktualizowania właściwości (104)
  • Animowanie przejść przy użyciu międzyklatek (106)
    • Interpolacja (106)
    • Biblioteka Tween.js (107)
    • Funkcja prędkości animacji (109)
  • Tworzenie skomplikowanych animacji przy użyciu klatek kluczowych (110)
    • Animacje obiektów połączonych z użyciem klatek kluczowych (113)
  • Tworzenie wrażenia płynnego ruchu przy użyciu krzywych i śledzenia ścieżki (115)
  • Animacja postaci i twarzy przy użyciu morfingu (118)
  • Animowanie postaci przy użyciu animacji szkieletowej (121)
  • Animowanie przy użyciu shaderów (124)
  • Podsumowanie (129)

6. Tworzenie zaawansowanych efektów na stronach przy użyciu CSS3 (131)

  • Przekształcenia CSS (133)
    • Przekształcenia trójwymiarowe w praktyce (134)
    • Perspektywa (136)
    • Tworzenie hierarchii przekształceń (138)
    • Kontrolowanie renderowania tylnej ściany obiektów (140)
    • Zestawienie własności przekształceniowych CSS (143)
  • Przejścia CSS (143)
  • Animacje CSS (147)
  • Zaawansowane funkcje CSS (151)
    • Renderowanie obiektów trójwymiarowych (151)
    • Renderowanie środowisk trójwymiarowych (152)
    • Tworzenie zaawansowanych efektów przy użyciu filtrów CSS (153)
    • Renderowanie trójwymiarowe w CSS przy użyciu Three.js (154)
  • Podsumowanie (155)

7. Kanwa dwuwymiarowa (157)

  • Kanwa - podstawowe wiadomości (158)
    • Element kanwy i dwuwymiarowy kontekst rysunkowy (158)
    • Właściwości API Canvas (160)
  • Renderowanie obiektów trójwymiarowych przy użyciu API Canvas (164)
  • Trójwymiarowe biblioteki oparte na kanwie (167)
    • K3D (168)
    • Renderer biblioteki Three.js rysujący na kanwie (169)
  • Podsumowanie (174)

CZĘŚĆ II. TECHNIKI TWORZENIA APLIKACJI (175)

8. Proces powstawania treści trójwymiarowej (177)

  • Proces tworzenia grafiki trójwymiarowej (177)
    • Modelowanie (178)
    • Teksturowanie (178)
    • Animowanie (179)
    • Sztuka techniczna (180)
  • Narzędzia do tworzenia trójwymiarowych modeli i animacji (181)
    • Klasyczne programy komputerowe (181)
    • Przeglądarkowe środowiska zintegrowane (185)
    • Repozytoria 3D i darmowe zdjęcia (188)
  • Trójwymiarowe formaty plików (190)
    • Formaty modelowe (190)
    • Formaty animacyjne (192)
    • Formaty do zapisywania całych scen (193)
  • Wczytywanie treści do aplikacji WebGL (201)
    • Format JSON biblioteki Three.js (202)
    • Format binarny biblioteki Three.js (207)
    • Wczytywanie sceny w formacie COLLADA przy użyciu biblioteki Three.js (208)
    • Ładowanie sceny glTF przy użyciu biblioteki Three.js (211)
  • Podsumowanie (212)

9. Trójwymiarowe silniki i systemy szkieletowe (213)

  • Koncepcje szkieletów trójwymiarowych (214)
    • Czym jest system szkieletowy? (214)
    • Wymagania dotyczące systemów szkieletowych dla WebGL (215)
  • Przegląd systemów szkieletowych dla WebGL (217)
    • Silniki gier (217)
    • Prezentacyjne systemy szkieletowe (220)
  • Vizi - komponentowy system do tworzenia wizualnych aplikacji sieciowych (223)
    • Tło i metody projektowania (223)
    • Architektura systemu Vizi (224)
    • Podstawy obsługi systemu Vizi (226)
    • Prosta aplikacja Vizi (226)
  • Podsumowanie (232)

10. Budowa prostej aplikacji trójwymiarowej (233)

  • Projektowanie aplikacji (234)
  • Tworzenie trójwymiarowej treści (235)
    • Eksportowanie sceny Maya do formatu COLLADA (236)
    • Konwertowanie pliku COLLADA na glTF (237)
  • Podglądanie i testowanie treści trójwymiarowej (238)
    • Narzędzie do podglądu na bazie systemu Vizi (239)
    • Klasa Vizi.Viewer (240)
    • Klasa wczytująca Vizi (241)
  • Integrowanie treści trójwymiarowej z aplikacją (244)
  • Trójwymiarowe zachowania i interakcje (247)
    • Metody API grafu sceny Vizi: findNode() i map() (247)
    • Animowanie przezroczystości za pomocą klasy Vizi.FadeBehavior (249)
    • Automatyczne obracanie modelu za pomocą klasy Vizi.RotateBehavior (251)
    • Wyświetlanie informacji o częściach za pomocą klasy Vizi.Picker (251)
    • Sterowanie animacjami w interfejsie użytkownika (252)
    • Zmienianie kolorów przy użyciu wybieraka (254)
  • Podsumowanie (255)

11. Tworzenie trójwymiarowego środowiska (257)

  • Tworzenie warstwy wizualnej (259)
  • Podglądanie i testowanie środowiska (260)
    • Podglądanie sceny w trybie pierwszoosobowym (261)
    • Przeglądanie grafu sceny (261)
    • Przeglądanie właściwości obiektów (265)
    • Wyświetlanie ramek obiektów (266)
    • Oglądanie wielu obiektów (269)
    • Wyszukiwanie za pomocą przeglądarki innych problemów ze sceną (270)
  • Tworzenie trójwymiarowego tła przy użyciu pudła nieba (272)
    • Trójwymiarowe pudło nieba (272)
    • Obiekt Skybox systemu Vizi (272)
  • Dodawanie do aplikacji trójwymiarowej treści (275)
    • Ładowanie i inicjowanie środowiska (275)
    • Ładowanie i inicjowanie modelu samochodu (277)
  • Implementowanie nawigacji pierwszoosobowej (279)
    • Kontrolery kamery (281)
    • Kontroler pierwszoosobowy - obliczenia (281)
    • Wybieranie kierunku patrzenia za pomocą myszy (283)
    • Proste wykrywanie kolizji (283)
  • Posługiwanie się wieloma kamerami (284)
  • Tworzenie animowanych i czasowych przejść (286)
  • Implementacja zachowań obiektów (288)
    • Implementowanie własnych składników na bazie klasy Vizi.Script (288)
    • Kontroler samochodu (288)
  • Dodawanie dźwięków do środowiska (294)
  • Renderowanie dynamicznych tekstur (296)
  • Podsumowanie (300)

12. Tworzenie aplikacji dla urządzeń przenośnych (301)

  • Przenośne platformy trójwymiarowe (302)
  • Tworzenie aplikacji dla mobilnych wersji przeglądarek internetowych (303)
    • Dodawanie obsługi interfejsu dotykowego (304)
    • Debugowanie mobilnej funkcjonalności w stacjonarnej wersji przeglądarki Chrome (309)
  • Tworzenie aplikacji sieciowych (311)
    • Tworzenie aplikacji sieciowych i narzędzia do ich testowania (311)
    • Pakowanie aplikacji sieciowych do dystrybucji (312)
  • Tworzenie aplikacji hybrydowych (313)
    • Składanie aplikacji przy użyciu biblioteki CocoonJS (316)
    • Tworzenie hybrydowych aplikacji WebGL - konkluzja (322)
  • Wydajność mobilnych aplikacji trójwymiarowych (322)
  • Podsumowanie (324)

A. Źródła informacji (327)

Skorowidz (339)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Tytuł książki: "Aplikacje 3D Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3"
Autor: Tony Parisi
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Doświadczenia żołnierskie Wielkiej Wojny Studia i szkice z dziejów frontu wschodniego I wojny światowej
Doświadczenia żołnierskie Wielkiej Wojny Studia i szkice z dziejów frontu wschodniego I wojny światowej
Baczkowski Michał, Ruszała Kamil
HISTORIA IAGELLONICA
Zarządzanie ryzykiem walutowym w przedsiębiorstwie
Zarządzanie ryzykiem walutowym w przedsiębiorstwie
Marcin Kalinowski
CEDEWU
Od oddechu do oddechu Najpiękniejsze wiersze i piosenki
Od oddechu do oddechu Najpiękniejsze wiersze i piosenki
Wojciech Młynarski
Prószyński
Lew Starowicz o kobiecie
Lew Starowicz o kobiecie
Zbigniew Lew-Starowicz, Barbara Kasprzycka
Czerwone i Czarne
Liwiec Przewodnik kajakowy Najpiękniejsze szlaki wodne Polski
Liwiec Przewodnik kajakowy Najpiękniejsze szlaki wodne Polski
J. Jagiełło
Ciekawe Miejsca
Horoskopy z czterech stron świata
Horoskopy z czterech stron świata
Andy Collins
Rytm
 Koszyk
1 x Kartografia tematyczna
1 x Fotowoltaika w teorii i praktyce
1 x Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Cyfrowy świat seniora Bezpiecznie w internecie
1 x Dzieje bazyliki katedralnej świętych Janów w Toruniu widoki z jej wieży i...560 zadań i rozwiązań
1 x Podłogi 1001 pomysłów Jak dobierać podłogę do wnętrza
1 x Chemia i technologia żywic epoksydowych
1 x Barok
1 x Fotografia cyfrowa Leksykon kieszonkowy Wydanie II
1 x A miało być tak pięknie
1 x AutoCAD 2022 PL. Pierwsze kroki
1 x Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego
1 x Czy grzechotnik ma grzechotkę Zaskakujące pytania ze świata zwierząt
1 x Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy
1 x Art Deco
1 x Autodesk Inventor Professional 2021 PL / 2021+ / Fusion 360. Metodyka projektowania
1 x Cukrzyca typu 2 Lekarz rodzinny
1 x Programowalność i automatyzacja sieci. Poradnik inżyniera sieci następnej generacji
1 x Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych
2 x ABC Excel 2019 PL
1 x Node.js w akcji
1 x Instalacje elektryczne Wydanie 9
1 x Cel: Andrzej Duda Przemysł pogardy kontra prezydent zmiany
1 x PHP7. Praktyczny kurs
1 x Badania kierowalności i stateczności pojazdów samochodowych
1 x Odkupienie. Kaci Hadesa
1 x Podstawy teorii obwodów Tom 1
1 x Palność polimerów i materiałów polimerowych
1 x Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!
1 x Bądź liderem
1 x 13 rzeczy których nie robią silne psychicznie kobiety
1 x Bóle głowy Lekarz rodzinny
1 x Diagnostyka obiektów budowlanych. Zasady wykonywania ekspertyz.
1 x Rok coachingu z Peterem Druckerem 52 lekcje skutecznego przywództwa
1 x Akordy gitarowe dla bystrzaków
1 x Dieta keto dla bystrzaków
1 x Fizyka w rysunkach 2600 lat odkryć od Talesa do Higgsa
1 x Excel 2019. Ćwiczenia zaawansowane
1 x ABC Excel 2021 PL
1 x Cerkwie drewniane dawnej Galicji Wschodniej Tom 1
1 x Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego Wydanie 3
1 x Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie
1 x Mroczne jezioro
1 x 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni
1 x Biopaliwo rzepakowe
1 x Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Oficjalny podręcznik
1 x Coś głęboko ukrytego Światy kwantowe i emergencja czasoprzestrzeni
1 x Emocjonalne wampiry
1 x Mity pracy Dlaczego twoja firma stoi w miejscu?
1 x Microsoft SQL Server 2014. Optymalizacja zapytań
1 x Bezpieczeństwo energetyczne: między teorią a praktyką
1 x Inżynieria niezawodnych baz danych. Projektowanie systemów odpornych na błędy
1 x 101 najsławniejszych pisarzy w dziejach Polski i świata
1 x Bydgoska architektura militarna 1772-1945
1 x Arcydzieła malarstwa rosyjskiego
1 x Biblia w malarstwie
1 x 1600 postaci literackich
1 x Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
1 x EDGECAM. Frezowanie CNC 3-osiowe
1 x Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
1 x Buduj swoje życie odpowiedzialnie i zuchwale
1 x ECDL Podstawy pracy z komputerem Moduł B1
1 x Era Siebie Świadomość jako ostateczna granica ludzkości
1 x Ćwiczenia z biochemii
1 x Czas rekinów Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku
1 x Systemy Linux w kryminalistyce. Praktyczny przewodnik dla analityków śledczych
1 x Gospodarka przestrzenna Podstawy teoretyczne
1 x Gentleman
1 x Ekspozycja Sekrety doskonałego naświetlania
1 x Czyj to szkielet?
1 x Analityk systemów Przygotowanie do egzaminu z inżynierii wymagań
1 x Silny bez krzywdy. Jak zbudować osobistą siłę bez krzywdzenia siebie i innych
1 x Podstawy programowania sterowników SIMATIC S7-1200 w języku LAD
1 x Obsługa suwnic w pytaniach i odpowiedziach
1 x Napij się i zadzwoń do mnie
1 x Architektura Urbanistyka Nauka
1 x 50 idei które powinieneś znać Psychologia
1 x Budowanie pokoju a bezpieczeństwo ludzkie - wzajemne relacje
1 x Bezkrwawe łowy Fotografia przyrodnicza okiem Ralpha Clevengera
1 x Beton i jego technologie Wydanie trzecie uwzględniające normę PN-EN 206-1
1 x Analiza statystyczna w Excelu dla bystrzaków Wydanie IV
1 x ABC Nauki
1 x 20 prostych projektów Raspberry Pi Zabawki, narzędzia, gadżety i inne rzeczy!
1 x Mikrokontrolery XMC 1000 z Cortex-M0 w praktyce Od mikrokontrolera do systemu
1 x Jak zostać dyktatorem Podręcznik dla nowicjuszy
1 x Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów
1 x Adobe Dreamweaver CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik
1 x Kompletny przewodnik po DAX Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Power BI, SQL Server Analysis Services
1 x Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów
2 x Microsoft Word 2019 Krok po kroku
1 x Encyklopedia dla dzieci Już wiem
1 x Inteligencja ekologiczna
1 x Najdroższy sąsiad
1 x Automatyka zabezpieczeniowa w systemach elektroenergetycznych Wydanie 2
1 x Eden. Nowy początek
1 x Odzysk i recykling materiałów polimerowych
1 x Ciesz się każdą chwilą każdą kanapką Żyj tak jakby miał to być ostatni dzień twojego życia
1 x AutoCad 2017/ LT2017 / 360+ Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D
1 x Fundamenty palowe Tom 2 Badania i zastosowania
1 x ABC komputera Wydanie 11
1 x Innowacyjne węzły konstrukcji stalowych
1 x Nawigacja dla żeglarzy
1 x Excel. Programowanie w VBA dla bystrzaków. Wydanie V
1 x Dwupaliwowe elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe Efektywność energetyczna i ekonomiczna
1 x Zrozumieć Excela. VBA - makra i funkcje
1 x PowerShell dla administratorów systemów. Prosta automatyzacja zadań
1 x 1001 drobiazgów z teorii obwodów. Zbiór zadań
1 x AI - podejście pragmatyczne Wprowadzenie do uczenia maszynowego opartego na chmurze
1 x Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach
1 x Gaudi Geniusz z Barcelony
1 x Asystentka szefa
1 x Autodesk Inventor Professional 2014PL/2014+ Fusion/Fusion 360 Metodyka projektowania + CD
1 x Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
1 x ECDL Web editing Syllabus v. 2.0. S6
1 x 100 projektów na 555
1 x 21 godzin do sukcesu
1 x Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
1 x Bardziej efektywny C# 50 sposobów ulepszenia języka C# Obejmuje C# 7.0
1 x Atlas miejsc biblijnych
1 x Napęd hydrostatyczny Tom 2 Układy
1 x Ekspresowe porady fotograficzne Jak robić świetne zdjęcia każdym aparatem
1 x Zabić coacha. O miłości i nienawiści do autorytetów w Polsce
1 x 1001 obrzydliwych obrzydliwości
1 x Technologie bezprzewodowe sieci teleinformatycznych
1 x Prowadzenie małej firmy w XXI wieku Poradnik dla przedsiębiorców
1 x Budujemy drugą Polskę Wielkie inwestycje PRL-u
1 x AntyMOBBING Walcz o swoje prawa w miejscu pracy
1 x Badacze kosmosu Poznaj tajemnice wszechświata
1 x Fotografia cyfrowa Wydanie III
1 x Microsoft Visual C# 2015 Krok po kroku
1 x Tworzywa sztuczne Tom 1 Tworzywa ogólnego zastosowania
1 x Automatyzacja testów Kompletny przewodnik dla testerów oprogramowania
1 x Mały, brudny sekret. Zakazane pragnienia 1
1 x Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciała
1 x Dalsze gawędy o sztuce VI-XX wiek
1 x Tablet dla seniorów
1 x Badania techniczne pojazdów Poradnik diagnosty
1 x Kolektory słoneczne i fotoogniwa w Twoim domu
1 x 50 idei, które powinieneś znać Matematyka
1 x Wielka księga chmur
1 x Inżynieria oprogramowania
1 x Antyki Meble Ilustrowany przewodnik
1 x Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Elektrotechnika i elektronika w pojazdach samochodowych
1 x Cyfrowe przetwarzanie sygnałów w telekomunikacji Podstawy Multimedia Transmisja
1 x Być liderem
1 x Czy jesteśmy mądrzejsi od szympansów?
1 x Ekonometria finansowa Analiza rynku kapitałowego
1 x Cyfrowy świat seniora Smartfon, tablet i nie tylko
1 x Hard Beat. Taniec nad otchłanią
1 x Wzorce Cloud Native Projektowanie oprogramowania odpornego na zmiany
1 x Chrześcijańskie fenomeny mistyczne Słownik
1 x Ciąża dla bystrzaków
1 x Atomowe nawyki Drobne zmiany, niezwykłe efekty
1 x Mentoring. Złote zasady
1 x Hurtownie danych Teoria i praktyka
1 x ABC komputera. Wydanie XII
1 x 5+ (plus) Życie obfite w Szczęście Humor Pomoc Nadzieję oraz Zdrowie
1 x Chaser Dive Bar
1 x ART DECO
1 x Algorytmy uczenia maszynowego Zaawansowane techniki implementacji
1 x Jak zbudować efektywny dział marketingu?
1 x Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych Wydanie 5
1 x Ciągłość i zmiana Sto lat rozwoju polskiej wsi
1 x Administracja publiczna Wyzwania w dobie integracji europejskiej
1 x Analogowe układy elektroniczne
1 x Blizny historii Geografia granic politycznych współczesnego świata
1 x Pan O
1 x Moduły GSM w systemach mikroprocesorowych
1 x Czarnobyl i Fukushima Przyczyny, przebieg i konsekwencje
1 x Dodatki katalizatory i emulgatory w mieszankach mineralno-asfaltowych
1 x Czytanie z chmur Jak przewidywać pogodę
1 x Active Directory w systemach wolnego oprogramowania
1 x GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II
1 x Działaj teraz
1 x Focusing Mądrość ciała Przewodnik po emocjonalnym uzdrawianiu siebie
1 x Kominki Piece Grille ogrodowe Poradnik dla każdego
1 x Inkscape. Podstawowa obsługa programu. Wydanie II rozszerzone i uzupełnione
1 x Office 2021 PL Kurs
1 x Handel emisjami w teorii i praktyce
1 x Cichy pucz Zawłaszczanie Europy przez niejawne elity gospodarczo-polityczne
1 x Dalej niż boska cząstka
1 x Odporność organizacji na ekstrema pogodowe
1 x CCNA 200-125. Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco
1 x Maszyny elektryczne i transformatory
1 x Guru Kultu.ry
1 x Wzory wykresy i tablice wytrzymałościowe
1 x Druk 3D. Praktyczny przewodnik po sprzęcie, oprogramowaniu i usługach. Wydanie II
1 x Psychologia coachingu
1 x 50 idei które powinieneś znać. Historia wojskowości
1 x Podstawy programowania sterowników SIMATIC S7 1200 w języku LAD
1 x Gospodarka przestrzenna Uwarunkowania społeczno-kulturowe
1 x Dosłownie. Liternicze i typograficzne okładki polskich książek 1944-2019
1 x Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web
1 x Choroby wieku dziecięcego Lekarz rodzinny
1 x Polimery i ich zastosowania interdyscyplinarne Tom 2
10,206.87zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie

Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie

45.00zł
38.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC