Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier 69.00zł
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Tytuł: Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Autor: Sweigart Al
ISBN: 978-83-01-19646-2
Ilość stron: 262
Data wydania: 10/2017
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: PWN

Cena: 69.00zł


Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!
Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!

Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®
·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Żuławy Niezwykła kraina
Żuławy Niezwykła kraina
Józef Golicki
Bernardinum
Ciężar dowodu i obowiązek dowodzenia w procesie karnym
Ciężar dowodu i obowiązek dowodzenia w procesie karnym
Jasiński Wojciech, Skorupka Jerzy
Wolters Kluwer
Zarządzanie środowiskiem w Polsce
Zarządzanie środowiskiem w Polsce
Bazyli Poskrobko, Tomasz Poskrobko
PWE
Podatek od czynności cywilnoprawnych Komentarz praktyczny
Podatek od czynności cywilnoprawnych Komentarz praktyczny
Mucha Monika
Difin
Zarządzanie budową
Zarządzanie budową
Praca zbiorowa
Poltext
USO de la gramatica espanola elemental Podręcznik
USO de la gramatica espanola elemental Podręcznik
Francisca Castro
Nowela
 Koszyk
1 x Absurdy i kurioza przedwojennej Polski
1 x Fizyka Daj się uwieść!
1 x Mikroklocki mikroprocesory dla początkujących
1 x Data Science. Programowanie, analiza i wizualizacja danych z wykorzystaniem języka R
1 x ABC PowerPoint 2016 PL
1 x Artystyczna rekonkwista Sztuka w międzywojennej Polsce i Europie
1 x Chłopcy od Google’a Larry Page i Serge Brin o sobie
1 x Antynomie i paradoksy współczesnej demokracji
1 x Azjatyckie strategie polityki międzynarodowej i regionalnej
1 x Feynman Fizyka aż po grób
1 x E-senior. Poradnik świadomego użytkownika internetu
1 x Awake Osiągnij spełnienie w 7 obszarach życia
1 x BIM w praktyce Standardy Wdrożenie Case Study
1 x Microsoft Excel 2019 Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych
1 x Geometria obliczeniowa Algorytmy i zastosowania
1 x Detoks dla bystrzaków
1 x Eksploracja danych Metody i algorytmy
1 x Mikrokontrolery STM32 w systemach sterowania i regulacji
1 x Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik
1 x Arcydzieła Malarstwa Musée d’Orsay
1 x Nowoczesne procesy obróbki skrawaniem
1 x Czy prehistoryczne zwierzęta przetrwały? Tom 2 Na lądzie i w powietrzu
1 x Dance, sing, love. Choreografia uczuć
1 x Metody i modele eksploracji danych
1 x 50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku
1 x Gdy zapadnie noc
1 x Codziennie o krok do przodu Proste sposoby na lepsze wykorzystanie każdego dnia
1 x Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
1 x Czujniki w pojazdach samochodowych
1 x Mistrz analizy danych. Od danych do wiedzy
1 x 50 idei które powinieneś znać Biologia
1 x 7 nawyków skutecznego działania
1 x 50 wydarzeń które powinieneś znać Historia świata
2,055.23zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Geografia
Bardzo ilustrowana historia odkryć geograficznych

Bardzo ilustrowana historia odkryć geograficznych

19.99zł
17.99zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN