Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II 89.00zł
Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II

Tytuł: Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II
Autor: Piotr Chlipalski
ISBN: 978-83-283-2896-9
Ilość stron: 528
Data wydania: 09/2018
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 89.00zł


Szkicuj, projektuj, wizualizuj - poznaj Blendera w praktyce!

  • Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia
  • Naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła
  • Odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów

Blender to zaawansowany program do modelowania 3D, renderowania, animacji i postprodukcji. Za jego sukcesem stoją potężne możliwości, prosta obsługa, duża częstotliwość aktualizacji oraz fakt, że jest dostępny... zupełnie za darmo, również do zastosowań komercyjnych. Z tej aplikacji korzystają zarówno hobbyści, jak i wielkie studia, a efekty, które można za jej pomocą uzyskać, nie odbiegają od tego, co da się osiągnąć przy użyciu płatnych - i zwykle bardzo drogich - rozwiązań oferowanych przez gigantów branży 3D.

Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezentuje podstawy tworzenia animacji. Dzięki tej książce poznasz możliwości programu w praktyce i zyskasz solidny fundament, dzięki któremu będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności związane z projektowaniem przy użyciu Blendera.

  • Instalacja i interfejs środowiska
  • Modelowanie obiektów i modyfikatory
  • Definiowanie i ustawianie kamer
  • Oświetlanie i renderowanie scen
  • Stosowanie materiałów i tekstur
  • Podstawy animacji
  • Opis wtyczek (add-ons) do zastosowań architektonicznych
  • Renderowanie za pomocą Blender Internal, Cycles i Freestyle

Z tą książką nauka Blendera to czysta przyjemność!

Rozdziały:

Wstęp (11)

CZĘŚĆ I

Rozdział 1. Podstawy (17)

  • 1.1. Skąd wziąć Blendera i jak to jest z tymi wersjami? (17)
  • 1.2. Jak się nie pogubić - interfejs (18)
    • 1.2.1. Zmiana motywu kolorystycznego (19)
    • 1.2.2. Panowanie nad sytuacją - okna (21)
    • 1.2.3. Poruszanie się (w) przestrzeni 3D (23)
    • 1.2.4. Klawiatura numeryczna (26)
    • 1.2.5. Wirtualna klawiatura numeryczna (27)
    • 1.2.6. Perspektywa/rzut prostokątny (29)
    • 1.2.7. Wybieranie obiektów i manipulator (30)
  • 1.3. Obiekty w 3D (32)
    • 1.3.1. Ale gdzie ja jestem? (32)
    • 1.3.2. 3D Cursor (32)
    • 1.3.3. Dodawanie obiektów (35)
    • 1.3.4. Usuwanie obiektów (36)
    • 1.3.5. Przemieszczanie obiektów (37)
    • 1.3.6. Obracanie obiektów (39)
    • 1.3.7. Skalowanie obiektów (40)

Rozdział 2. Modelowanie (podstawy) (43)

  • 2.1. Kropka, kreska, ściana, bryła (43)
    • 2.1.1. Tryb edycji (43)
    • 2.1.2. Punkt (wierzchołek) (45)
    • 2.1.3. Krawędź (45)
    • 2.1.4. Obrót (47)
    • 2.1.5. Pivot Point (47)
    • 2.1.6. Połącz kropki (49)
    • 2.1.7. Ściany (51)
    • 2.1.8. Tryb wyboru siatki - wierzchołek/krawędź/ściana (54)
    • 2.1.9. Extrude (55)
    • 2.1.10. Extrude w trzech wymiarach (56)
    • 2.1.11. Zapisywanie projektu (57)
  • 2.2. Stół, krzesło (59)
    • 2.2.1. Loopcut - cięcie w pętli (60)
    • 2.2.2. Edge slide - przesuwanie krawędzi (61)
    • 2.2.3. Nogi (63)
    • 2.2.4. Duplikaty (63)
    • 2.2.5. Snap (65)
    • 2.2.6. Widok siatki (Wireframe) (67)
    • 2.2.7. Snap Element (67)
    • 2.2.8. Border Select (70)
    • 2.2.9. Nazwy obiektów (73)
  • 2.3. Modyfikatory (na początek dwa) (74)
    • 2.3.1. Modyfikator Mirror (lustro) (75)
    • 2.3.2. Modyfikator Array (szereg) (77)
    • 2.3.3. Dwa słowa o skali (78)

Rozdział 3. Garść podstaw przeróżnych (85)

  • 3.1. Render (85)
    • 3.1.1. Pierwszy render (86)
    • 3.1.2. Wielkość renderu (87)
  • 3.2. Kamera (90)
    • 3.2.1. Właściwości kamery (91)
    • 3.2.2. Obiektyw (91)
    • 3.2.3. Rzut prostopadły w kamerze (93)
    • 3.2.4. Połączenie kamery z widokiem (93)
    • 3.2.5. Ustawianie kamery na podstawie widoku (95)
  • 3.3. Świat (World) (96)
    • 3.3.1. Horyzont, zenit, otoczenie (101)
  • 3.4. Warstwy (Layers) i chowanie obiektów (Hide) (103)
    • 3.4.1. Chowanie obiektów (106)
  • 3.5. Menu podręczne (106)

Rozdział 4. Modelowanie (konkrety) (109)

  • 4.1. Rysunki referencyjne (109)
  • 4.2. Budujemy nowy dom (112)
    • 4.2.1. Punkt Origin (114)
    • 4.2.2. Modyfikator Solidify (116)
    • 4.2.3. Modyfikator Boolean (121)
    • 4.2.4. Rozdzielanie obiektów (127)
    • 4.2.5. Łączenie obiektów i duble (135)
    • 4.2.6. Normals - prostopadłe (143)
    • 4.2.7. Właściwości ostatnio wykonanej operacji (146)
    • 4.2.8. Rodzic - dziecko (154)
  • 4.3. Schody (157)
    • 4.3.1. Empty (pusta) (158)

Rozdział 5. Rendery, materiały, światła (165)

  • 5.1. Silnik renderowy Cycles (165)
    • 5.1.1. Cycles (167)
    • 5.1.2. Materiały (168)
    • 5.1.3. Shader (174)
    • 5.1.4. Butelka (175)
    • 5.1.5. Subdivision Surface i opcje wyświetlania działania modyfikatorów (180)
    • 5.1.6. Współczynnik załamania światła (IOR) i szorstkość materiałów (183)
  • 5.2. Renderowanie za pomocą karty graficznej (GPU) (186)
  • 5.3. Oświetlenie w Cycles (i inne ważne tematy, które pojawią się przy okazji) (187)
    • 5.3.1. Filiżanka (192)
    • 5.3.2. Bridge Edge Loops (194)
    • 5.3.3. Materiały o łączonych właściwościach (Mix Shader) (198)
    • 5.3.4. Lampy specjalne - Spot (200)
    • 5.3.5. Lampa typu Point (206)
    • 5.3.6. Słońce (Sun) (207)
    • 5.3.7. Niewidoczne świecące ściany i Ray Visibility (208)

Rozdział 6. Węzły (Nodes), tekstury i UV (213)

  • 6.1. Węzły (Nodes) (213)
  • 6.2. Tekstury (224)
  • 6.3. Tekstury z plików zewnętrznych i rozpakowywanie UV (226)
    • 6.3.1. Rozpakowywanie UV kostki (231)
  • 6.4. Faktura materiałów (233)
    • 6.4.1. Fotel i modyfikator Bevel (233)
    • 6.4.2. Tekstura specjalna - UV Grid (235)
    • 6.4.3. Displacement ("bumpmap") (237)
    • 6.4.4. Matematyka w Nodes i dwa zdania o kropkach (240)

Rozdział 7. Krzywe i n-gony (247)

  • 7.1. Krzywe (247)
    • 7.1.1. Krzywe na bazie rysunku referencyjnego (252)
    • 7.1.2. Rysowanie krzywych (259)
    • 7.1.3. Bevel Object (271)
    • 7.1.4. Taper Object (277)
  • 7.2. Tryb lokalny i globalny (281)
  • 7.3. Zmiana krzywych w siatkę i sprzątanie (284)
  • 7.4. N-gon (291)
    • 7.4.1. Inset Faces (293)

Rozdział 8. Animacja - absolutne podstawy (297)

  • 8.1. Czwarty wymiar - czas (297)
    • 8.1.1. Klatka kluczowa (keyframe) (300)
    • 8.1.2. Obracający się obiekt (304)
    • 8.1.3. Graph Editor (307)
    • 8.1.4. Ruch po krzywej (310)
  • 8.2. Eksport animacji (316)
    • 8.2.1. Błyskawiczny eksport animacji OpenGL (318)
    • 8.2.2. Sklejanie serii plików w animację (Video Sequence Editor) (320)

Rozdział 9. Rendery na poważnie (327)

  • 9.1. Kamera - podejście drugie (327)
    • 9.1.1. Prowadnice kompozycji obrazu (Composition Guides) (327)
    • 9.1.2. Obiektyw (Lens) (329)
    • 9.1.3. Przekroje (i Clipping) (330)
    • 9.1.4. Głębia ostrości (331)
    • 9.1.5. Kilka kamer (340)
  • 9.2. Node Editor - compositing i postprodukcja (341)
    • 9.2.1. Przezroczystość (Alpha) (343)
    • 9.2.2. Viewer Node (350)
    • 9.2.3. Rozmycie (Blur) i łączenie obrazów (353)
    • 9.2.4. Podkręcanie kolorów (Color Balance) (355)
    • 9.2.5. Dodawanie niedoskonałości (Lens Distortion) (357)
    • 9.2.6. Winieta (358)
    • 9.2.7. Mnożenie obrazów (Multiply) (360)
    • 9.2.8. Wyłączanie węzłów (Mute) (361)
    • 9.2.9. Nanoszenie przezroczystych obrazów (Alpha Over) (363)

Rozdział 10. Freestyle (365)

  • 10.1. UV/Image Editor - Render Result Slots (365)
  • 10.2. Ustawienia Freestyle (368)
  • 10.3. Modyfikatory grubości linii (373)
  • 10.4. Linia przerywana (376)
  • 10.5. Wybór linii (376)
  • 10.6. Linie oznaczone (378)
  • 10.7. Modyfikatory geometrii linii (382)
  • 10.8. Grupy obiektów w Blenderze (382)
  • 10.9. Przypisanie grupy obiektów do zestawu linii Freestyle (385)
  • 10.10. Kolory materiałów we Freestyle (386)

CZĘŚĆ II

Rozdział 11. Blender tapas (393)

  • 11.1. Jednostki miary w Blenderze (a także wymiarowanie, obliczanie obwodów, powierzchni i objętości) (393)
    • 11.1.1. Ustawienia jednostek (394)
    • 11.1.2. Wyświetlanie wymiarów (395)
    • 11.1.3. Linijka z kątomierzem (Ruler/Protractor) (397)
    • 11.1.4. Pomiary na poważnie (MeasureIt) (398)
  • 11.2. Woskowy ołówek (Grease Pencil) (406)
    • 11.2.1. Właściwości warstw Grease Pencil (408)
    • 11.2.2. Zestawy kolorów i wypełnienie (410)
    • 11.2.3. Właściwości ołówka (413)
    • 11.2.4. Umiejscowienie rysunków w przestrzeni (416)
    • 11.2.5. Onion Skinning (418)
    • 11.2.6. Zmiana rysunku w krzywe (419)
  • 11.3. Obrus, firana, ubrania - Cloth Simulation (420)
    • 11.3.1. Grupowanie wierzchołków (Vertex Groups) (424)
  • 11.4. Edycja proporcjonalna (Proportional Editing) (427)
  • 11.5. Obrazy 2D w 3D (431)
    • 11.5.1. Drzewa i przezroczystość (433)
  • 11.6. Oświetlanie globalne, tekstury otoczenia i HDRi (435)
    • 11.6.1. Przesuwanie tła (437)
    • 11.6.2. Mirrorball (438)
    • 11.6.3. Słowo o HDRi (441)
  • 11.7. Import modeli i własna biblioteka materiałów (441)
    • 11.7.1. Linkowanie materiałów (443)
    • 11.7.2. Linkowanie obiektów (446)
    • 11.7.3. Edycja linkowanych obiektów (448)
    • 11.7.4. Miniaturki materiałów i obiektów (449)
  • 11.8. Modyfikator Curve (tory kolejowe, płoty itp.) (450)
  • 11.9. Gotowce - śruby, rury i czajniczek (456)
    • 11.9.1. Prefabrykaty (456)
  • 11.10. Wtyczki architektoniczne (458)
    • 11.10.1. Archipack (462)
    • 11.10.2. Archimesh (468)
  • 11.11. Tekst (471)
  • 11.12. Drzewa i bluszcze (475)
    • 11.12.1. Drzewa (Sapling Tree Gen) (475)
    • 11.12.2. Bluszcz (wtyczka IvyGen) (480)
  • 11.13. Kształtowanie terenu i wanna (Bsurfaces) (482)
    • 11.13.1. Pagórek (484)
    • 11.13.2. Wanna (486)
  • 11.14. Modyfikator Build (488)
    • 11.14.1. Zmiana kolejności budowania (489)
  • 11.15. Cięcie (Knife, Knife Project i Bisect) (492)
    • 11.15.1. Wycinanie dziur (Knife Project) (494)
    • 11.15.2. Przekrój (Bisect) (495)
  • 11.16. Rozpiętość tonalna (i Filmic Blender) (498)
  • 11.17. Portale (502)
  • 11.18. Import z innych programów (i modyfikatory Decimate oraz Remesh) (505)
    • 11.18.1. Modyfikator Decimate (506)
    • 11.18.2. Modyfikator Remesh (508)
  • 11.19. Projekty na wynos (509)
    • 11.19.1. Sposób zapisywania ścieżek (509)
  • 11.20. Przykładowy tryb pracy (510)
  • 11.21. Co dalej? (512)
    • 11.21.1. Blender Wiki (512)
    • 11.21.2. Google (512)
    • 11.21.3. Blender (513)
    • 11.21.4. BlenderNation (513)
    • 11.21.5. CG Cookie (513)
    • 11.21.6. Blender 3D Architect (513)
    • 11.21.7. BlenderGuru (513)
    • 11.21.8. Creative Shrimp (513)
    • 11.21.9. Yanal Sosak (513)
    • 11.21.10. BlendSwap (514)
    • 11.21.11. BlenderMarket (514)
    • 11.21.12. BlenderArtists (514)
    • 11.21.13. Google (514)
    • 11.21.14. Polski Kurs Blendera (514)
    • 11.21.15. Blenderownia (514)
    • 11.21.16. Google (514)
    • 11.21.17. Farma Render Street (i jej podobne) (515)
    • 11.21.18. Wirtualne modelarstwo (515)
    • 11.21.19. "Blender dla kreatywnych" (515)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Słownik historii i tradycji Uniwersytetu Jagiellońskiego
Słownik historii i tradycji Uniwersytetu Jagiellońskiego
Janusz Sondel
Universitas
Anestezja praktyczna
Anestezja praktyczna
Neville Robinson, George Hall
PZWL
English for Academic Purposes
English for Academic Purposes
Macpherson Robin
PWN
W sieci modernizmu Historia literatury – poetyka – krytyka
W sieci modernizmu Historia literatury – poetyka – krytyka
Kluba Agnieszka, Rembowska-Płuciennik Magdalena
Instytut Badań Literackich PAN
Zarys ginekologii onkologicznej Tom 1
Zarys ginekologii onkologicznej Tom 1
Markowska Janina, Mądry Radosław
Termedia
100 najlepszych przepisów Na klasyczne przekąski
100 najlepszych przepisów Na klasyczne przekąski
Praca zbiorowa
Olesiejuk
 Koszyk
1 x Geografia regionalna świata Wielkie regiony
1 x Fotografia cyfrowa Kompedium
1 x Elektryczne i elektroniczne wyposazenie pojazdów samochodowych Część 2 Wyposażenie elektroniczne
1 x AutoCAD 2023 PL
1 x Bez cukru, proszę
1 x Bootstrap. Tworzenie własnych stylów graficznych
1 x Biogazownie rynek konkurencyjność analiza efektywności
1 x Cuda świata Ilustrowana encyklopedia
1 x Przedsiębiorczość z duszą Wyzwanie dla nowych czasów
1 x Gwiazdeczka
1 x Francusko-polski i polsko-francuski sprytny słownik nie tylko do szkoły
1 x Cieślictwo polskie Reprint wydania z 1930 r.
1 x Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego
1 x Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów
1 x Czarno-biały obraz świata Problemy ochrony i konserwacji dawnych fotografii
1 x Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
1 x CodeIgniter Zaawansowane tworzenie stron w PHP
1 x Microsoft Visual C# 2012 Krok po kroku
1 x Spawanie wiadomości podstawowe
1 x Boska Ziemia
1 x Jak przewodzą najlepsi liderzy Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych
1 x Budowanie pewności siebie dla bystrzaków
1 x Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku
1 x Akumulatory baterie ogniwa
1 x Jak pisać prace z psychologii Poradnik dla studentów i badaczy Wydanie 4
1 x Egonomia Jak ego niszczy i buduje nasze finanse
1 x Gra bez końca
1 x Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2020 Kurs zaawansowany
1 x AutoCAD 2018/LT2018/360+
1 x Komunikacja marketingowa
1 x Agile. Przewodnik po zwinnych metodykach programowania
1 x Chmura obliczeniowa Rozwiązania dla biznesu
1 x Sztuka tworzenia wydajnego kodu. Przewodnik po zaawansowanych technikach wykorzystywania sprzętu i kompilatorów
1 x ECDL Moduł 6 Grafika menedżerska i prezentacyjna
1 x Architektura jako sztuka
1 x Bootstrap 4 dla zaawansowanych. Jak pisać znakomite aplikacje internetowe. Wydanie II
1 x Bezpieczeństwo energetyczne Koncepcje, wyzwania, interesy
1 x Arcydzieła malarstwa Galerie Florencji Uffizi i Pitti
1 x Dotknij poczuj zobacz Fenomen relacji człowieka z naturą
1 x 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
1 x Głaskane tuczone zabijane
1 x Współczesna wiedza o polimerach Tom 1 Budowa strukturalna polimerów i metody badawcze
1 x Szybki bezprzewodowy Internet
1 x Łowca burz Gwałtowne tornada, zabójcze huragany i niebezpieczne przygody w ekstremalnych warunkach
1 x Excel 2021 PL. Kurs
1 x Encyklopedia Kataklizmy i żywioły
1 x Edycja tekstów Praktyczny poradnik
1 x Linux. Biblia. Wydanie X
1 x ECDL Base na skróty Syllabus V. 1.0
1 x Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik
1 x BIM w prefabrykacji Nowoczesne metody wspomagania i automatyzacji
1 x Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu
1 x Dieta FODMAP. Książka kucharska, wskazówki dietetyka i plany żywieniowe dla osób z zespołem jelita drażliwego
1 x Efektywność cieplno-przepływowa ciepłowni lokalnej Część pierwsza
1 x AutoCAD 2021 PL/EN/LT. Metodyka efektywnego projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D
1 x Encyklopedia kina Wydanie 2
1 x Linux Podstawy i aplikacje dla systemów embedded
1 x Tworzenie wizualizacji na panele HMI firmy Siemens
1 x Niewolnica ISIS
1 x Efektywność inwestycji w odnawialne źródła energii Analiza kosztów i korzyści
1 x Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej
1 x Bliski Wschód w stosunkach międzynarodowych w XXI wieku
1 x Prawdziwa historia McDonald’s Wspomnienia założyciela
1 x Coaching biznesowy Praktyczny podręcznik dla coachów, menedżerów i specjalistów HR
1 x AutoCAD 2017 PL Pierwsze kroki
1 x Przekładnie ślimakowe
1 x Mikroprocesory AT91SAM9 w przykładach
1 x Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie
1 x Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
1 x CISCO Receptury
1 x Metody CAD i AI w inżynierii elektrycznej Wybór przykładów z zastosowaniem programu MATLAB
1 x Esencja sukcesji
1 x Budowanie związków z klientami na rynku business to business
1 x Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
1 x After All. To on ustala reguły
1 x Bezpieczeństwo współczesnej firmy Wywiad, szpiegostwo, ochrona tajemnic
1 x Algorytmy PWN
1 x Praktyczne projekty sieciowe
1 x Co jak dlaczego Tajemnice ludzkości w pytaniach i odpowiedziach
1 x Six sigma jako trwały element kultury organizacji
1 x Startup Postaw wszystko na jedną firmę
1 x Angielsko-polski słownik geologiczno-górniczy
1 x Microsoft Project 2019 Krok po kroku
1 x Tworzywa sztuczne Tom 2 Polimery specjalne i inżynieryjne
1 x Ego to Twój wróg
1 x Nauka algorytmów. Poradnik pisania lepszego kodu
1 x 30 sekund o teorii kwantów 50 kluczowych problemów teorii kwantów przedstawionych w pół minuty
1 x Programowalny sterownik SIMATIC S7-300 w praktyce inżynierskiej
1 x Absolutna dominacja Totalitarna demokracja w nowym porządku świata
1 x Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa
1 x Fotografia bez tajemnic
1 x Ciesielstwo polskie
1 x Spawanie gazowe i cięcie tlenowe Podręcznik dla spawaczy i personelu spawalniczego
1 x 50 idei, które powinieneś znać Astronomia
1 x Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Angielsko-polski słownik eksportera
1 x Człowiek i wszechświat
1 x Biologiczne aspekty oczyszczania ścieków
1 x Adobe InDesign CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
1 x Gramatyka angielska dla bystrzaków
1 x Podstawy budowy maszyn
1 x Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę
1 x Antropocen Szanse i zagrożenia
1 x Cudowna moc roślinnych koktajli. Blenduj dla zdrowia i urody!
1 x Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu
1 x Aktywne wykrywanie zagrożeń w systemach IT w praktyce. Wykorzystywanie analizy danych, frameworku ATT&CK oraz narzędzi open source
1 x Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w gospodarowaniu i zarządzaniu przestrzenią
1 x Modelowanie i wymiarowanie ruchomych sieci bezprzewodowych
1 x Sztuka rozpoczynania 2.0
1 x Boży poradnik antydepresyjny Wyjść z depresji duchowej
1 x Człowiek
1 x ABC komputera. Wydanie XII
1 x Linux w systemach embedded
1 x Bez glutenu Bez wyrzeczeń Natchnione przepisy dla bezglutenowców, wegetarian i całej reszty świata
1 x Linux Komendy i polecenia Wydanie V
1 x Jak założyć i rozwinąć własną firmę
1 x Mikrokontrolery dla początkujących Łagodne wprowadzenie w świat mikrokontrolerów
1 x Człowiek vs Komputer
1 x Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
1 x Dotyk Midasa Dlaczego niektórzy przedsiębiorcy się bogacą, a większość nie
1 x 12 kroków ze sponsorem Jak to zrobić
1 x Jakość życia i zabezpieczenie egzystencji z perspektywy geograficznej
1 x Metoda wariacyjna w modelu Diraca
1 x Bezpieczeństwo wewnętrzne Podręcznik akademicki
1 x Dynamika budowli Obliczenia układów prętowych i o masach skupionych
1 x E-learning na uczelniach Koncepcje, organizacja, wdrażanie
1 x Coaching i mentoring Podręcznik dla trenerów i mentorów
1 x Ekologia Zysk i S-ka
1 x ECDL Advanced na skróty + CD Edycja 2012
1 x Podstawy elektrotechniki i elektroniki
1 x 50 idei, które powinieneś znać. SZTUKA
1 x 50 praw marketingu Kotarbińskiego
1 x Ekologia i ochrona środowiska
1 x Coaching Line Nowe wyzwania dla kadr, menedżerów i dla Ciebie
1 x HTML5 Komponenty
1 x Ford Focus
1 x Komunikacja językowa w internecie
1 x Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 1 Metodologia, badania polowe, badania laboratoryjne betonu i stali
1 x Algorytmy genetyczne kompendium Tom 2 Operator mutacji dla problemów numerycznych
1 x AutoCAD 2020 / LT 2020 (2013+) Podstawy projektowania parametrycznego i nieparametrycznego. Wersja polska i angielska
1 x Dachy Zasady kształtowania i utrzymywania
1 x Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
1 x Co rządzi obrazem? Powtórzenie w sztukach audiowizualnych
1 x Antropologia tańca
1 x Komunikacja bibliologiczna wobec World Wide Web
1 x Nauka o klimacie
1 x Geomatyka
1 x Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości
1 x Ekonometria Wybrane zagadnienia
1 x ADHD Lekarz rodzinny
1 x Blask Ołtarz Mariacki Wita Stwosza
1 x Ilustrowany słownik angielsko-polski
1 x Jak zostać skutecznym przywódcą i polepszyć jakość życia
1 x Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
1 x 50 idei, które powinieneś znać Mózg
1 x Arkadius
8,293.41zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
50 idei które powinieneś znać Biologia

50 idei które powinieneś znać Biologia

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN