Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Przywództwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
CEO dyrektor do spraw zaangażowania Wydanie 2 63.00zł
CEO dyrektor do spraw zaangażowania Wydanie 2

Tytuł: CEO dyrektor do spraw zaangażowania Wydanie 2
Autor: John Smythe
ISBN: 978-83-264-3790-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 06/2012 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 63.00zł


CEO - dyrektor ds. zaangażowania to przewodnik po najważniejszych zagadnieniach przywództwa w organizacji i komunikacji wewnętrznej. Został opracowany przez jednego z najbardziej doświadczonych i cenionych ekspertów w tej dziedzinie.

Autor omawia wszystkie kluczowe kwestie związane z budowaniem zaangażowania - od schematów postępowania przełożonego, przez sposoby komunikacji wewnętrznej, po stworzenie w organizacji atmosfery przyjaznej pracy.

Opierając się na badaniach przeprowadzonych we współpracy z globalną firmą doradczą McKinsey & Company, autor przedstawia sprawdzone, skuteczne modele aktywności i wskazuje:
• jak stworzyć klimat organizacyjny sprzyjający zaangażowaniu,
• jak zachować równowagę między motywowaniem do samodzielnego działania a odgórną kontrolą,
• jaka metoda komunikacji wewnętrznej jest najbardziej efektywna,
• kogo angażować do procesu decyzyjnego i realizacji jego postanowień,
• jak dopasować sposób wprowadzania zmian do sytuacji przedsiębiorstwa.

Adresaci: Książka jest adresowana do szefów firm, menedżerów liniowych, kadry zarządzającej oraz specjalistów ds. HR i konsultantów.

Zaangażowanie pracowników w znacznej mierze zależy od tego, w jakim stopniu ludzie organizacji są sensownie włączani do procesu decyzyjnego zarówno w sprawach codziennych, jak i dotyczących wielkiej zmiany, kryzysu i transformacji.

Rozdziały:

Część pierwsza. Koniec przymusu - początek zaangażowania pracowników

1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany .
Dlaczego chcemy mieć zaangażowanych pracowników?.
Angażowanie pracowników oznacza otwieranie procesu podejmowania decyzji i zmiany na tych, którzy powiększają wartość. Nie chodzi o sprawniejszą, bardziej przekonującą propagandę.
Opowieść o towarowych liniach lotniczych. Jak wygląda zaangażowanie pracowników.
Problemy z zaangażowaniem pracowników.
Komunikacja wewnątrzorganizacyjna grzęznąca w systemie nakazowo-kontrolnym.
Konieczność zmiany koncepcji komunikacji wewnętrznej.
Czy komunikacja z pracownikami jest zjawiskiem nowym?.
Odpowiedni poziom zaangażowania - w pełni zależny od danej sytuacji firmy.
Doświadczenie pracownika staje się doświadczeniem klienta.
Krótka historia komunikacji wewnętrznej.

2. Co to jest zwiększanie zaangażowania ludzi?.
Ćwiczenie z lodami. Jak smakuje zwiększanie zaangażowania?.
Co właściwie oznacza zwiększanie zaangażowania?.
Zaangażowanie pracowników i robotników wciąga liderów i przełożonych w podział władzy.
Wąska definicja zaangażowania pracowników.
Prezentacja z turbosprężarką czy rozważne dzielenie się władzą?.
Zwiększanie zaangażowania pracowników - proces czy integralny element wartości organizacji?.
Paradoks marki.
Syreni śpiew zarządzania kulturą.
Warunki sukcesu.

3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników.
Kiedy poszczególne metody są odpowiednie?.
Współtworzenie - dopuszczalne ryzyko?.

4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę.
Wybór metody zwiększania zaangażowania pracowników jest często kwestią impulsu.
Metafora traktatu pokojowego.
Dyrektor ds. zaangażowania.

5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego.
Decydenci muszą uwzględniać metody zwiększania zaangażowania.
Włączenie planowania zaangażowania i komunikacji do procesu decyzyjnego - model praktyczny.
Etap 1. Zastanowić się, kto powiększy wartość procesu decyzyjnego, jeśli od razu zostanie do niego włączony.
Etap 2. Wynegocjować autentyczną zgodę w sprawie decyzji (wspólna opowieść).
Etap 3. Zastanowić się, z kim należy się komunikować i kogo wciągać do realizacji.
Etap 4. Jak się komunikować: metoda i styl.
Etap 5. Uczyć się poprzez słuchanie.

6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu.
Czynniki zaangażowania pracowników.
Użyteczność i strona etyczna wielkoskalowych badań pracowników
Wątpliwa wartość pomiaru porównawczego.
Ustalenie czynników zaangażowania pracowników swoistych dla danej organizacji i jej sytuacji.
Czy dobrze mieć zadowolonych pracowników?.
Gospodarcze i kulturowe konsekwencje podsycania zadowolenia pracowników i jego pomiaru.
Co, jak i jak często warto mierzyć?.
Poznanie demograficznej strony organizacji.
Określanie i pomiar głównych czynników najsilniej wpływających na sprawność i lojalność ludzi.
Śledzenie oraz korygowanie zmiany i transformacji.

Część druga. Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników

7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę.
Poznanie wcześniejszych schematów zaangażowania; powierzenie diagnozy ludziom, którzy ich doświadczali.
Inne proste narzędzia dające ludziom wgląd w ich rolę w zmianie.
Kilka słów na koniec rozdziału.

8. Przygotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników.
Zasady i lekcje doświadczenia, które należy wykorzystać przy projektowaniu programu zwiększania zaangażowania.
Zaangażowanie całego personelu przedsiębiorstwa zajmującego się organizacją wypoczynku w podniesienie obsługi do rangi czynnika wyróżniającego.

9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów
zwiększania zaangażowania pracowników.
Zaangażowanie ludzi na rzecz poprawy sprawności jest koncepcją zarządzania, a nie skrzynką narzędziową.
Klasyfikacja metod zwiększania zaangażowania zgodna z modelem czterech koncepcji zaangażowania.
Włączanie zagadnień zaangażowania do programów zmiany.

10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii.
Kilka słów o strategii.
Opowieść o transformacji działu finansów.
Jakie wnioski płyną z opowieści o dziale finansów?.

Część trzecia. Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców

11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej.
Analogie pomiędzy życiem politycznym a gospodarczym.
Demografia zmiany. v200
Przełożeni - specjaliści ds. codziennego zaangażowania.
Umożliwianie przełożonym i liderom zespołów wciągania swoich ludzi w codzienne sprawne działanie i zmianę.
Dyrektor generalny jako dyrektor ds. zaangażowania.
Rozwijanie zdolności do zwiększania zaangażowania.
Zmiana kodu wewnętrznej komunikacji - przejście od przymusu do włączania.
Podsumowanie rozdziału .

12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury Johanna Fawkes.
Bieżące badania - źródła.
Definicje i koncepcje.
Pomiar i czynniki.
Rola liderów.
Rola specjalistów od komunikacji.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kapłony i szczeżuje Opowieść o zapomnianej kuchni polskiej
Kapłony i szczeżuje Opowieść o zapomnianej kuchni polskiej
Jarosław Dumanowski, Magdalena Kasprzyk-Chevriaux
CZARNE
Jest tylko jedna Polska Emigranci w służbie PRL
Jest tylko jedna Polska Emigranci w służbie PRL
Krzysztof Tarka
LTW
Te małe seksowne cyferki Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych które już mamy
Te małe seksowne cyferki Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych które już mamy
Paul Brown
Microsoft Press
Sektor bankowy i ubezpieczeniowy w Polsce w dobie niestabilności
Sektor bankowy i ubezpieczeniowy w Polsce w dobie niestabilności
Bednarczyk Teresa H., Korzeniowska Anna
UMCS
Odpowiedzialność głowy państwa i rządu we współczesnych państwach europejskich
Odpowiedzialność głowy państwa i rządu we współczesnych państwach europejskich
Dziemidok-Olszewska Bożena
UMCS
Pierwszy rok tydzień po tygodniu praktyczny przewodnik
Pierwszy rok tydzień po tygodniu praktyczny przewodnik
Dąbrowska Justyna, Rodak Magda, Szulc Joanna
Agora
 Koszyk
1 x Geografia regionalna świata Wielkie regiony
1 x Fotografia cyfrowa Kompedium
129.31zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Matematyka
Testy maturalne Matematyka 2015 Poziom podstawowy

Testy maturalne Matematyka 2015 Poziom podstawowy

31.50zł
26.78zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL