Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
CUDA w przykładach Wprowadzenie do ogólnego programowania procesorów GPU 59.00zł
CUDA w przykładach Wprowadzenie do ogólnego programowania procesorów GPU

Tytuł: CUDA w przykładach Wprowadzenie do ogólnego programowania procesorów GPU
Autor: Jason Sanders, Edward Kandrot
ISBN: 978-83-246-3817-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 01/2012
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 59.00zł


Od astrofizyki i chemii, przez biologię obliczeniową, aż po analizę sejsmiczną i rekonstrukcję obrazu w tomografii komputerowej - architektura CUDA została entuzjastycznie przyjęta przez środowiska naukowe i akademickie.

Znalazła też zastosowanie w wielu strategicznych gałęziach gospodarki i stała się niezwykłym ułatwieniem dla twórców programów równoległych, którym pozwoliła na wykorzystanie olbrzymiej mocy procesorów GPU do budowy ekstremalnie wydajnych aplikacji. Oto podręcznik napisany przez członków zespołu tworzących architekturę CUDA.

Stanowi on wyczerpujące wprowadzenie w świat programowania najnowszych akceleratorów o dużych możliwościach przetwarzania równoległego. Oparty na licznych przykładach, zilustrowany fragmentami przydatnego kodu przewodnik zawiera pełny opis tej platformy, wprowadzenie do języka CUDA C oraz szczegółowy opis wszystkich kluczowych technik pracy z tą niezwykłą architekturą.

  • Programowanie równoległe
  • Współpraca wątków
  • Pamięć stała i zdarzenia
  • Pamięć teksturowa
  • Interoperacyjność grafiki
  • Operacje atomowe
  • Strumienie
  • CUDA C na wielu procesorach GPU
  • Operacje atomowe dla zaawansowanych
  • Dodatkowe zasoby CUDA

Opanuj język CUDA C i pisz programy wyróżniające się niezwykłą wydajnością.

Rozdziały:

1. Dlaczego CUDA? Dlaczego teraz? (17)

  • 1.1. Streszczenie rozdziału (17)
  • 1.2. Era przetwarzania równoległego (17)
    • 1.2.1. Procesory CPU (18)
  • 1.3. Era procesorów GPU (19)
    • 1.3.1. Historia procesorów GPU (19)
    • 1.3.2. Początki programowania GPU (20)
  • 1.4. CUDA (21)
    • 1.4.1. Co to jest architektura CUDA (21)
    • 1.4.2. Używanie architektury CUDA (22)
  • 1.5. Zastosowania technologii CUDA (22)
    • 1.5.1. Obrazowanie medyczne (22)
    • 1.5.2. Symulacja dynamiki płynów (23)
    • 1.5.3. Ochrona środowiska (24)
  • 1.6. Podsumowanie (25)

2. Konfiguracja komputera (27)

  • 2.1. Streszczenie rozdziału (27)
  • 2.2. Środowisko programistyczne (27)
    • 2.2.1. Procesor graficzny z obsługą technologii CUDA (28)
    • 2.2.2. Sterownik urządzeń NVIDII (29)
    • 2.2.3. Narzędzia programistyczne CUDA (30)
    • 2.2.4. Standardowy kompilator języka C (31)
  • 2.3. Podsumowanie (32)

3. Podstawy języka CUDA C (33)

  • 3.1. Streszczenie rozdziału (33)
  • 3.2. Pierwszy program (33)
    • 3.2.1. Witaj, świecie! (34)
    • 3.2.2. Wywoływanie funkcji jądra (34)
    • 3.2.3. Przekazywanie parametrów (35)
  • 3.3. Sprawdzanie właściwości urządzeń (38)
  • 3.4. Korzystanie z wiedzy o właściwościach urządzeń (42)
  • 3.5. Podsumowanie (43)

4. Programowanie równoległe w języku CUDA C (45)

  • 4.1. Streszczenie rozdziału (45)
  • 4.2. Programowanie równoległe w technologii CUDA (45)
    • 4.2.1. Sumowanie wektorów (46)
    • 4.2.2. Zabawny przykład (52)
  • 4.3. Podsumowanie (60)

5. Wątki (61)

  • 5.1. Streszczenie rozdziału (61)
  • 5.2. Dzielenie równoległych bloków (61)
    • 5.2.1. Sumowanie wektorów - nowe spojrzenie (62)
    • 5.2.2. Generowanie rozchodzących się fal za pomocą wątków (68)
  • 5.3. Pamięć wspólna i synchronizacja (72)
    • 5.3.1. Iloczyn skalarny (74)
    • 5.3.2. Optymalizacja (niepoprawna) programu obliczającego iloczyn skalarny (82)
    • 5.3.3. Generowanie mapy bitowej za pomocą pamięci wspólnej (84)
  • 5.4. Podsumowanie (87)

6. Pamięć stała i zdarzenia (89)

  • 6.1. Streszczenie rozdziału (89)
  • 6.2. Pamięć stała (89)
    • 6.2.1. Podstawy techniki śledzenia promieni (90)
    • 6.2.2. Śledzenie promieni na GPU (91)
    • 6.2.3. Śledzenie promieni za pomocą pamięci stałej (96)
    • 6.2.4. Wydajność programu a pamięć stała (97)
  • 6.3. Mierzenie wydajności programów za pomocą zdarzeń (99)
    • 6.3.1. Pomiar wydajności algorytmu śledzenia promieni (100)
  • 6.4. Podsumowanie (103)

7. Pamięć tekstur (105)

  • 7.1. Streszczenie rozdziału (105)
  • 7.2. Pamięć tekstur w zarysie (105)
  • 7.3. Symulacja procesu rozchodzenia się ciepła (106)
    • 7.3.1. Prosty model ogrzewania (106)
    • 7.3.2. Obliczanie zmian temperatury (108)
    • 7.3.3. Animacja symulacji (110)
    • 7.3.4. Użycie pamięci tekstur (114)
    • 7.3.5. Użycie dwuwymiarowej pamięci tekstur (117)
  • 7.4. Podsumowanie (121)

8. Współpraca z bibliotekami graficznymi (123)

  • 8.1. Streszczenie rozdziału (124)
  • 8.2. Współpraca z bibliotekami graficznymi (124)
  • 8.3. Generowanie rozchodzących się fal za pomocą GPU i biblioteki graficznej (130)
    • 8.3.1. Struktura GPUAnimBitmap (130)
    • 8.3.2. Algorytm generujący fale na GPU (133)
  • 8.4. Symulacja rozchodzenia się ciepła za pomocą biblioteki graficznej (135)
  • 8.5. Współpraca z DirectX (139)
  • 8.6. Podsumowanie (139)

9. Operacje atomowe (141)

  • 9.1. Streszczenie rozdziału (141)
  • 9.2. Potencjał obliczeniowy (141)
    • 9.2.1. Potencjał obliczeniowy procesorów GPU NVIDII (142)
    • 9.2.2. Kompilacja dla minimalnego potencjału obliczeniowego (144)
  • 9.3. Operacje atomowe w zarysie (144)
  • 9.4. Obliczanie histogramów (146)
    • 9.4.1. Obliczanie histogramu za pomocą CPU (146)
    • 9.4.2. Obliczanie histogramu przy użyciu GPU (148)
  • 9.5. Podsumowanie (156)

10. Strumienie (157)

  • 10.1. Streszczenie rozdziału (157)
  • 10.2. Pamięć hosta z zablokowanym stronicowaniem (158)
  • 10.3. Strumienie CUDA (162)
  • 10.4. Używanie jednego strumienia CUDA (162)
  • 10.5. Użycie wielu strumieni CUDA (166)
  • 10.6. Planowanie pracy GPU (171)
  • 10.7. Efektywne wykorzystanie wielu strumieni CUDA jednocześnie (173)
  • 10.8. Podsumowanie (175)

11. Wykonywanie kodu CUDA C jednocześnie na wielu GPU (177)

  • 11.1. Streszczenie rozdziału (177)
  • 11.2. Pamięć hosta niewymagająca kopiowania (178)
    • 11.2.1. Obliczanie iloczynu skalarnego za pomocą pamięci niekopiowanej (178)
    • 11.2.2. Wydajność pamięci niekopiowanej (183)
  • 11.3. Użycie kilku procesorów GPU jednocześnie (184)
  • 11.4. Przenośna pamięć zablokowana (188)
  • 11.5. Podsumowanie (192)

12. Epilog (193)

  • 12.1. Streszczenie rozdziału (194)
  • 12.2. Narzędzia programistyczne (194)
    • 12.2.1. CUDA Toolkit (194)
    • 12.2.2. Biblioteka CUFFT (194)
    • 12.2.3. Biblioteka CUBLAS (195)
    • 12.2.4. Pakiet GPU Computing SDK (195)
    • 12.2.5. Biblioteka NVIDIA Performance Primitives (196)
    • 12.2.6. Usuwanie błędów z kodu CUDA C (196)
    • 12.2.7. CUDA Visual Profiler (198)
  • 12.3. Literatura (199)
    • 12.3.1. Książka Programming Massively Parallel Processors: A Hands-on Approach (199)
    • 12.3.2. CUDA U (199)
    • 12.3.3. Fora NVIDII (200)
  • 12.4. Zasoby kodu źródłowego (201)
    • 12.4.1. Biblioteka CUDA Parallel Primitives Library (201)
    • 12.4.2. CULATools (201)
    • 12.4.3. Biblioteki osłonowe (202)
  • 12.5. Podsumowanie (202)

A: Operacje atomowe dla zaawansowanych (203)

  • A.1. Iloczyn skalarny po raz kolejny (203)
    • A.1.1. Blokady atomowe (205)
    • A.1.2. Iloczyn skalarny: blokady atomowe (207)
  • A.2. Implementacja tablicy skrótów (210)
    • A.2.1. Tablice skrótów - wprowadzenie (210)
    • A.2.2. Tablica skrótów dla CPU (212)
    • A.2.3. Wielowątkowa tablica skrótów (216)
    • A.2.4. Tablica skrótów dla GPU (217)
    • A.2.5. Wydajność tablicy skrótów (223)
  • A.3. Podsumowanie (224)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Odkrywamy świat część 3 Geografia Podręcznik do gimnazjum
Odkrywamy świat część 3 Geografia Podręcznik do gimnazjum
Więckowski Marek
WSiP
101 ćwiczeń z dresażu dla konia i jeźdźca
101 ćwiczeń z dresażu dla konia i jeźdźca
Aristotle Jec
Galaktyka
Krystalografia + CD
Krystalografia + CD
Zbigniew Bojarski, Marek Gigla, Kazimierz Stróż, Marian Surowiec
PWN
Gramatyka języka angielskiego
Gramatyka języka angielskiego
Praca zbiorowa
LINGEA
Wychowanie w szkole i w domu
Wychowanie w szkole i w domu
KRONIKA PRL 1944-1989
Edipresse Polska
Słownik ubezpieczeń i gwarancji handlu zagranicznego polsko - angielski
Słownik ubezpieczeń i gwarancji handlu zagranicznego polsko - angielski
Piotr Kapusta
Dr Lex
 Koszyk
1 x Geografia regionalna świata Wielkie regiony
1 x Fotografia cyfrowa Kompedium
1 x Elektryczne i elektroniczne wyposazenie pojazdów samochodowych Część 2 Wyposażenie elektroniczne
1 x AutoCAD 2023 PL
1 x Bez cukru, proszę
1 x Bootstrap. Tworzenie własnych stylów graficznych
1 x Biogazownie rynek konkurencyjność analiza efektywności
1 x Cuda świata Ilustrowana encyklopedia
1 x Przedsiębiorczość z duszą Wyzwanie dla nowych czasów
1 x Gwiazdeczka
1 x Francusko-polski i polsko-francuski sprytny słownik nie tylko do szkoły
1 x Cieślictwo polskie Reprint wydania z 1930 r.
1 x Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego
1 x Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów
1 x Czarno-biały obraz świata Problemy ochrony i konserwacji dawnych fotografii
1 x Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
1 x CodeIgniter Zaawansowane tworzenie stron w PHP
1 x Microsoft Visual C# 2012 Krok po kroku
1 x Spawanie wiadomości podstawowe
1 x Boska Ziemia
1 x Jak przewodzą najlepsi liderzy Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych
1 x Budowanie pewności siebie dla bystrzaków
1 x Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku
1 x Akumulatory baterie ogniwa
1 x Jak pisać prace z psychologii Poradnik dla studentów i badaczy Wydanie 4
1 x Egonomia Jak ego niszczy i buduje nasze finanse
1 x Gra bez końca
1 x Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2020 Kurs zaawansowany
1 x AutoCAD 2018/LT2018/360+
1 x Komunikacja marketingowa
1 x Agile. Przewodnik po zwinnych metodykach programowania
1 x Chmura obliczeniowa Rozwiązania dla biznesu
1 x Sztuka tworzenia wydajnego kodu. Przewodnik po zaawansowanych technikach wykorzystywania sprzętu i kompilatorów
1 x ECDL Moduł 6 Grafika menedżerska i prezentacyjna
1 x Architektura jako sztuka
1 x Bootstrap 4 dla zaawansowanych. Jak pisać znakomite aplikacje internetowe. Wydanie II
1 x Bezpieczeństwo energetyczne Koncepcje, wyzwania, interesy
1 x Arcydzieła malarstwa Galerie Florencji Uffizi i Pitti
1 x Dotknij poczuj zobacz Fenomen relacji człowieka z naturą
1 x 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
1 x Głaskane tuczone zabijane
1 x Współczesna wiedza o polimerach Tom 1 Budowa strukturalna polimerów i metody badawcze
1 x Szybki bezprzewodowy Internet
1 x Łowca burz Gwałtowne tornada, zabójcze huragany i niebezpieczne przygody w ekstremalnych warunkach
1 x Excel 2021 PL. Kurs
1 x Encyklopedia Kataklizmy i żywioły
1 x Edycja tekstów Praktyczny poradnik
1 x Linux. Biblia. Wydanie X
1 x ECDL Base na skróty Syllabus V. 1.0
1 x Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik
1 x BIM w prefabrykacji Nowoczesne metody wspomagania i automatyzacji
1 x Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu
1 x Dieta FODMAP. Książka kucharska, wskazówki dietetyka i plany żywieniowe dla osób z zespołem jelita drażliwego
1 x Efektywność cieplno-przepływowa ciepłowni lokalnej Część pierwsza
1 x AutoCAD 2021 PL/EN/LT. Metodyka efektywnego projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D
1 x Encyklopedia kina Wydanie 2
1 x Linux Podstawy i aplikacje dla systemów embedded
1 x Tworzenie wizualizacji na panele HMI firmy Siemens
1 x Niewolnica ISIS
1 x Efektywność inwestycji w odnawialne źródła energii Analiza kosztów i korzyści
1 x Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej
1 x Bliski Wschód w stosunkach międzynarodowych w XXI wieku
1 x Prawdziwa historia McDonald’s Wspomnienia założyciela
1 x Coaching biznesowy Praktyczny podręcznik dla coachów, menedżerów i specjalistów HR
1 x AutoCAD 2017 PL Pierwsze kroki
1 x Przekładnie ślimakowe
3,734.45zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Energetyka
Instalacje elektryczne Wydanie 2

Instalacje elektryczne Wydanie 2

56.00zł
47.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer