Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni.
Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:
• zachowania konsumenta • segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie • opracowywanie nowych produktów i usług • rozszerzanie linii produktów • wycena i wartość marki • kanały i sieci dystrybucji • strategia ustalania cen zapewniająca rentowność • zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta
Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 30,52zł
|