Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych 39.00zł
GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Tytuł: GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-83-246-3624-2
Ilość stron: 160
Data wydania: 01/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.00zł


Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Rozdziały:

Poziom I: Gry (11)

  • Homo ludens i inni (13)
  • Dobrowolność (14)
  • Niezwykłość (16)
  • Opowiadanie historii (19)
  • Kształtowanie historii (20)
  • Błądzenie w historii (21)
  • Oddzielenie (22)
  • Porządek (24)
  • Bezinteresowność (28)
  • Gry przejmują ster (30)

Poziom II: Gracze (33)

  • Social graph (36)
  • Informacje płynące przez social graph (41)
  • Wpływ i status (45)
  • Błogosławiona produktywność (50)
  • Schematy nagradzania (55)
  • Crowdsourcing (60)

Poziom III: Mechanizmy (65)

  • Jeżdżenie na słoniu (67)
  • Wielki paradoks biologii ewolucyjnej (69)
  • Programowanie ciekawości (70)
  • Struktura gry (73)
  • Serca i maczugi (76)
  • Mechanizmy i dynamika gry (81)
    • Nagrody - punkty i informacja zwrotna (82)
    • Status - poziomy (84)
    • Osiągnięcia - wyzwania (86)
    • Konkurencja - tabele wyników (88)
    • Wyrażenie siebie - wirtualne dobra i miejsca (89)
    • Altruizm - prezenty i dobroczynność (91)
  • Konstrukcja gry (93)
  • Podaruj mi świat (96)

Poziom IV: Grywalizacja w edukacji (99)

  • Pozwólmy im się mylić! (105)
  • W górę i tylko w górę (108)
  • Nauczmy ich pracować razem (110)
  • Czy gry są niebezpieczne? (110)

Poziom V: Grywalizacja w miejscu pracy (121)

  • Gry zamiast pieniędzy (123)
  • Zabawa w rozwiązywanie problemów (127)
  • Wirtualny świat pracy (130)
  • Na przywództwo trzeba zasługiwać. Ciągle (132)

Poziom VI: Marka jako gra (135)

  • Konkurowanie doświadczeniem (138)
  • Gra - interaktywny teatr (141)
  • Marka domowa (144)
  • Marka zawodowa (145)
  • Marka trzeciego miejsca (145)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Atlas ptaków
Atlas ptaków
praca zbiorowa
Troy
Mit gomułkowszczyzny (1948-1956)
Mit gomułkowszczyzny (1948-1956)
Jaszczuk Andrzej
VON BOROWIECKY
Komentarz do planu kont dla jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych Wydanie 18
Komentarz do planu kont dla jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych Wydanie 18
Maria Augustowska Wojciech Rup
ODDK
Mięta dla zdrowia i urody
Mięta dla zdrowia i urody
Laurent Bourgeois
Jedność
Wstęp do chemii supramolekularnej
Wstęp do chemii supramolekularnej
Helena Dodziuk
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
PIT 2018 komentarz do zmian
PIT 2018 komentarz do zmian
Praca zbiorowa
ODDK
 Koszyk
1 x Analizy i projektowanie konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
97.75zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia Repetytorium

Chirurgia Repetytorium

139.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC