Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.
"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.
- Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
- Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
- Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
- Wydłużanie linii produktów
- Projektowanie strategii rozwoju marki
- Zarządzanie portfelem marek
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
Rozdziały:
Jak stworzyć markę bez wykorzystania środków masowego przekazu? (7) ERICH JOACHIMSTHALER I DAVID A. AAKER Marki producentów i marki sieci handlowych - które zwyciężą? (29) JOHN A. QUELCH I DAVID HARDING Jak stworzyć markę wysokiej jakości? (63) REGINA FAZIO MARUCA Jak nie spalić marki w ogniu walki? (91) DAVID A. AAKER Powiększaj zysk, nie wydłużając linii produktów (119) JOHN A. QUELCH I DAVID KENNY Logika wydłużania linii produktów (145) DZIEWIĘCIU EKSPERTÓW OMAWIA ARTYKUŁ JOHNA QUELCHA I DAVIDA KENNY'EGO "POWIĘKSZAJ ZYSK, NIE WYDŁUŻAJĄC LINII PRODUKTÓW" Czy tę markę można ocalić? (169) REGINA FAZIO MARUCA Najlepsza strategia marki (193) VIJAY VISHWANATH I JONATHAN MARK O autorach (215)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,99zł
|