Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wczesny rozwój Wszechświata Model Wielkiego Wybuchu - Big Bang

Wczesny rozwój Wszechświata Model Wielkiego Wybuchu - Big Bang

39.00zł
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych 54.90zł 46.67zł
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

Tytuł: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych
Autor: Bogdan Sojkin
ISBN: 978-83-208-1799-7
Ilość stron: 172
Data wydania: 2009
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: PWE

Cena: 54.90zł 46.67zł


Autor charakteryzuje w książce potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych. Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu. Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych.

Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową).

Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.

Rozdziały:

Wstęp
1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.1. Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.2. Pojecie, cele i funkcje systemu informacyjnego
1.3. Struktury systemu informacyjnego
1.4. Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym
2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa
2.1. Pojęcie i rodzaje potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
2.2. Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
2.3. Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu
3. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie
3.1. Elementy systemu informacji marketingowej
3.2. Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej
3.3. Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego
3.4. Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej
4. Bazy danych w marketingu
4.1. Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych
4.2. Hurtownia danych jako centralna baza danych
4.3. Bazy danych w systemie informacji marketingowej
4.4. Wykorzystanie baz danych w marketingu
5. Technologia informacyjna w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA
5.1. Rozwiązania technologicze w zintegrowanym systemie zarządzania
5.2. Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą
5.3. Hurtownia danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA
 


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 46,67zł

Tytuł książki: "Informacyjne podstawy decyzji marketingowych"
Autor: Bogdan Sojkin
Wydawnictwo: PWE
Cena: 54.90zł 46.67zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kadry i płace w instytucjach kultury Wydanie 2
Kadry i płace w instytucjach kultury Wydanie 2
Culepa Michał
C.H. Beck
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2
Jearl Walker David Halliday Robert Resnick
PWN
Cena plotki Naga prawda o dziennikarzach i celebrytach
Cena plotki Naga prawda o dziennikarzach i celebrytach
Marshall Sharon
Carta Blanca
Etyka, śmierć i transplantacje
Etyka, śmierć i transplantacje
Piotr Grzegorz Nowak
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Peter Cheverton
Onepress
Dziecko w mediach
Dziecko w mediach
Butkiewicz Magdalena, Gralczyk Aleksandra, Marcyński Krzysztof
Elipsa
 Koszyk
1 x Absurdy i kurioza przedwojennej Polski
1 x Fizyka Daj się uwieść!
1 x Mikroklocki mikroprocesory dla początkujących
1 x Data Science. Programowanie, analiza i wizualizacja danych z wykorzystaniem języka R
1 x ABC PowerPoint 2016 PL
1 x Artystyczna rekonkwista Sztuka w międzywojennej Polsce i Europie
1 x Chłopcy od Google’a Larry Page i Serge Brin o sobie
1 x Antynomie i paradoksy współczesnej demokracji
1 x Azjatyckie strategie polityki międzynarodowej i regionalnej
1 x Feynman Fizyka aż po grób
1 x E-senior. Poradnik świadomego użytkownika internetu
1 x Awake Osiągnij spełnienie w 7 obszarach życia
1 x BIM w praktyce Standardy Wdrożenie Case Study
1 x Microsoft Excel 2019 Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych
875.59zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Biologia
Vademecum maturzysty Biologia

Vademecum maturzysty Biologia

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN