Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Webmasterstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Internet rzeczy. Budowa sieci z wykorzystaniem technologii webowych i Raspberry Pi 67.00zł
Internet rzeczy. Budowa sieci z wykorzystaniem technologii webowych i Raspberry Pi

Tytuł: Internet rzeczy. Budowa sieci z wykorzystaniem technologii webowych i Raspberry Pi
Autor: Guinard Dominique D., Trifa Vlad M.
ISBN: 978-83-283-2968-3
Ilość stron: 384
Data wydania: 06/2017
Format: 17.0x23.0cm
Wydawnictwo: HELION

Cena: 67.00zł


Internet rzeczy (IoT) przynosi kolejną technologiczną rewolucję: oto coraz więcej przedmiotów, także sprzętów codziennego użytku, dzięki wbudowanym czujnikom i dostępowi do sieci może komunikować się z człowiekiem     i z innymi przedmiotami. Możliwości takiej sieci są niewyobrażalne. Inżynierowie, którzy zajmują się tą koncepcją, rozwijają wiele różnych standardów mających służyć integracji IoT.
Okazuje się jednak, że w chaosie konkurujących rozwiązań brakuje spojrzenia na internet rzeczy z nieco szerszej perspektywy, która pozwoliłaby na opracowanie pragmatycznej i strukturalnej metodologii tworzenia urządzeń   i usług IoT.

Niniejszą książkę napisano dla osób, które zaczynają swoją przygodę z internetem rzeczy. Zawarto tu informacje niezbędne do tworzenia prototypów urządzeń, produktów i aplikacji z wykorzystaniem infrastruktury WWW. Przedstawiono obszerne wprowadzenie w zagadnienia dotyczące internetu rzeczy. Znalazły się tu informacje o urządzeniach, czujnikach, standardach i potrzebnych narzędziach. Szczególnie dokładnie przedstawiono instrumentarium niezbędne do budowania WWW rzeczy — czyli warstwy aplikacji internetu rzeczy. Książka ta pozwoli na zrozumienie problemów dzisiejszego internetu rzeczy, poznanie dostępnych technik i ich wykorzystywanie.

W tej książce znajdziesz między innymi:

  • omówienie koncepcji WWW rzeczy i internetu rzeczy
  • sposoby wykorzystanie Node.js do implementacji WWW rzeczy
  • kwestie związane ze stosowaniem protokołu HTTP oraz API typu RESTful
  • charakterystykę poszczególnych warstw architektury WWW rzeczy
  • metody integracji BeagleBone, Intel Edison oraz Arduino z internetem rzeczy

Internet rzeczy: fascynująca przyszłość, która zaczyna się dziś!

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. PODSTAWY IOT ORAZ WOT (23)

Rozdział 1. Od internetu rzeczy do WWW rzeczy (25)

  • 1.1. Definicja internetu rzeczy (26)
  • 1.2. Wejście do świata WWW rzeczy (28)
    • 1.2.1. Scenariusz WWW rzeczy: podłączony hotel (29)
    • 1.2.2. Porównanie IoT oraz WoT (30)
    • 1.2.3. Internet rzeczy - krótka historia (35)
  • 1.3. Przypadki zastosowania - dlaczego obiekty podłączone? (37)
    • 1.3.1. Bezprzewodowe sieci czujników i pomiary rozproszone (37)
    • 1.3.2. Urządzenia ubieralne i pomiary osobiste (39)
    • 1.3.3. Inteligentne domy i budynki (40)
    • 1.3.4. Inteligentne miasta i sieci energetyczne (41)
    • 1.3.5. Inteligentna produkcja przemysłowa oraz Przemysł 4.0 (42)
    • 1.3.6. Inteligentna logistyka i łańcuchy dostaw (43)
    • 1.3.7. Marketing 2.0 (45)
  • 1.4. WWW rzeczy - doładowany internet rzeczy (46)
    • 1.4.1. Większa łatwość programowania (48)
    • 1.4.2. Otwarte i rozszerzalne standardy (49)
    • 1.4.3. Szybkie i łatwe wdrażanie, utrzymanie i integracja (49)
    • 1.4.4. Luźne powiązania pomiędzy elementami (50)
    • 1.4.5. Powszechnie stosowane mechanizmy związane z bezpieczeństwem i prywatnością (51)
    • 1.4.6. WWW rzeczy - mankamenty (52)
  • 1.5. Podsumowanie (53)

Rozdział 2. Witaj, świecie WWW rzeczy! (55)

  • 2.1. Poznajemy urządzenie WWW rzeczy (56)
    • 2.1.1. Podejrzany: Raspberry Pi (57)
  • 2.2. Ćwiczenie 1. Przeglądanie urządzenia na WWW rzeczy (58)
    • 2.2.1. Część 1. WWW jako interfejs użytkownika (58)
    • 2.2.2. Część 2. WWW jako API (62)
    • 2.2.3. Wnioski (69)
  • 2.3. Ćwiczenie 2. Pobieranie danych z czujników w WWW rzeczy (69)
    • 2.3.1. Część 1. Odczyt bieżącej wartości czujnika (70)
    • 2.3.2. Część 2. Pobieranie danych z czujnika i rysowanie ich wykresu (71)
    • 2.3.3. Część 3. Aktualizacja danych na bieżąco (72)
    • 2.3.4. Wnioski (73)
  • 2.4. Ćwiczenie 3. Działania w realnym świecie (74)
    • 2.4.1. Część 1. Zastosowanie formularza do zmiany tekstu na wyświetlaczu (74)
    • 2.4.2. Część 2. Utworzenie własnego formularza do kontroli urządzenia (77)
    • 2.4.3. Wnioski (79)
  • 2.5. Ćwiczenie 4. Informujemy świat o naszym urządzeniu (79)
    • 2.5.1. Wnioski (83)
  • 2.6. Ćwiczenie 5. Tworzenie pierwszej fizycznej aplikacji typu mashup (84)
    • 2.6.1. Wnioski (86)
  • 2.7. Podsumowanie (87)

Rozdział 3. Node.js na potrzeby WWW rzeczy (89)

  • 3.1. Era JavaScriptu - od klientów, przez serwery, do rzeczy! (90)
    • 3.1.1. Stosowanie JavaScriptu w rzeczach (92)
  • 3.2. Wprowadzenie do Node.js (93)
    • 3.2.1. Instalowanie Node.js na komputerze (94)
    • 3.2.2. Pierwszy serwer webowy w Node.js (94)
    • 3.2.3. Zwracanie danych z czujnika w formacie JSON (96)
  • 3.3. Modularność Node.js (98)
    • 3.3.1. npm - menedżer pakietów Node.js (98)
    • 3.3.2. Przejrzyste zależności dzięki zastosowaniu pliku package.json (99)
    • 3.3.3. Pierwszy własny moduł Node (101)
  • 3.4. Przedstawienie pętli obsługi zdarzeń Node.js (102)
    • 3.4.1. Serwery wielowątkowe (103)
    • 3.4.2. Jednowątkowe serwery nieblokujące (103)
  • 3.5. Pierwsze spotkanie z programowaniem asynchronicznym (106)
    • 3.5.1. Anonimowe funkcje zwrotne (106)
    • 3.5.2. Nazwane funkcje zwrotne (110)
    • 3.5.3. Biblioteki sterowania przepływem (112)
  • 3.6. Podsumowanie i dalsze kroki (115)

Rozdział 4. Pierwsze spotkanie z systemami osadzonymi (117)

  • 4.1. Świat urządzeń osadzonych (118)
    • 4.1.1. Urządzenia dla hobbystów a urządzenia do zastosowań przemysłowych (118)
    • 4.1.2. Systemy operacyjne czasu rzeczywistego a Linux (119)
    • 4.1.3. Podsumowanie. A co oprócz Pi? (121)
  • 4.2. Przygotowanie pierwszego urządzenia WoT - Raspberry Pi (123)
    • 4.2.1. Prezentacja Raspberry Pi (124)
    • 4.2.2. Wybór urządzenia Pi (125)
    • 4.2.3. Lista zakupów (125)
    • 4.2.4. Przygotowywanie własnego Raspberry Pi (126)
    • 4.2.5. Nawiązywanie połączenia z Pi (131)
  • 4.3. Instalowanie Node.js na Raspberry Pi (132)
    • 4.3.1. Stosowanie Git i serwisu GitHub na Pi (134)
    • 4.3.2. Czas na wnioski (135)
  • 4.4. Podłączanie czujników i innych elementów do Pi (135)
    • 4.4.1. Prezentacja portów GPIO (135)
    • 4.4.2. Korzystanie z płytek stykowych i komponentów elektronicznych (136)
    • 4.4.3. Dostęp do portów GPIO z poziomu Node.js (138)
  • 4.5. Podsumowanie (145)

Rozdział 5. Tworzenie sieci rzeczy (147)

  • 5.1. Łączenie rzeczy (149)
    • 5.1.1. Topologie sieciowe (149)
    • 5.1.2. Modele klasyfikacji sieci (151)
  • 5.2. Protokoły sieciowe dla rzeczy (153)
    • 5.2.1. Czynniki specjalne (154)
    • 5.2.2. Protokoły internetowe oraz IoT (154)
    • 5.2.3. Sieci osobiste internetu rzeczy (160)
    • 5.2.4. Sieci rozległe internetu rzeczy (165)
    • 5.2.5. A zatem które rozwiązanie wybrać? (168)
  • 5.3. Protokoły warstwy aplikacji dla rzeczy (172)
    • 5.3.1. Stosy warstwy aplikacji ZigBee i Bluetooth (173)
    • 5.3.2. Apple HomeKit i Google Wave (174)
    • 5.3.3. Message Queuing Telemetry Transport (176)
    • 5.3.4. Constrained Application Protocol (178)
    • 5.3.5. A zatem co warto wybrać? (179)
  • 5.4. Architektura WWW rzeczy (180)
    • 5.4.1. Warstwa 1. - dostęp (182)
    • 5.4.2. Warstwa 2. - odnajdywanie (182)
    • 5.4.3. Warstwa 3. - udostępnianie (182)
    • 5.4.4. Warstwa 4. - kompozycja (183)
    • 5.4.5. Dlaczego WWW rzeczy ma znaczenie? (183)
    • 5.4.6. Dalsze kroki (184)
  • 5.5. Podsumowanie (185)

CZĘŚĆ II. TWORZENIE WWW RZECZY (187)

Rozdział 6. Dostęp: webowe API dla rzeczy (189)

  • 6.1. Urządzenia, zasoby oraz WWW rzeczy (190)
    • 6.1.1. REST - Representational State Transfer (190)
    • 6.1.2. A dlaczego potrzebujemy jednolitego interfejsu? (192)
    • 6.1.3. Zasada 1. Możliwość adresowania zasobów (194)
    • 6.1.4. Zasada 2. Manipulacja zasobami poprzez reprezentację (198)
    • 6.1.5. Zasada 3. Zrozumiałe komunikaty (201)
    • 6.1.6. Zasada 4. Hipermedia jako mechanizm stanu aplikacji (208)
    • 6.1.7. Podsumowanie - proces projektowania rzeczy webowych (211)
  • 6.2. Nie tylko REST: WWW rzeczy działająca w czasie rzeczywistym (212)
    • 6.2.1. WWW rzeczy potrzebuje zdarzeń! (212)
    • 6.2.2. Publikacja i subskrypcja (214)
    • 6.2.3. Webhook - webowe wywołania zwrotne (215)
    • 6.2.4. Comet - modyfikacje HTTP na potrzeby WWW czasu rzeczywistego (217)
    • 6.2.5. WebSocket (217)
    • 6.2.6. Przyszłość: od HTTP 1.1 do HTTP/2 (222)
  • 6.3. Podsumowanie (223)

Rozdział 7. Implementacja rzeczy webowych (225)

  • 7.1. Podłączanie urządzeń do WWW (226)
  • 7.2. Wzorzec integracji bezpośredniej - REST na urządzeniu (227)
    • 7.2.1. Tworzenie serwera WoT (228)
    • 7.2.2. Projekt zasobów (230)
    • 7.2.3. Projekt reprezentacji (236)
    • 7.2.4. Projekt interfejsu (240)
    • 7.2.5. Implementacja interfejsu publikacji/subskrypcji przy użyciu WebSocket (243)
    • 7.2.6. Podsumowanie - wzorzec integracji bezpośredniej (246)
  • 7.3. Wzorzec integracyjny bramy - przykład CoAP (246)
    • 7.3.1. Uruchamianie serwera CoAP (247)
    • 7.3.2. Użycie bramy do pośredniczenia w komunikacji CoAP (248)
    • 7.3.3. Podsumowanie - wzorzec integracyjny bramy (251)
  • 7.4. Wzorzec integracyjny chmury - MQTT z użyciem platformy EVRYTHNG (251)
    • 7.4.1. Utworzenie konta EVRYTHNG (254)
    • 7.4.2. Tworzenie klienckiej aplikacji MQTT (258)
    • 7.4.3. Stosowanie akcji do kontrolowania wtyczki (260)
    • 7.4.4. Przygotowanie prostej aplikacji webowej do sterowania urządzeniem (262)
    • 7.4.5. Podsumowanie - wzorzec integracyjny chmury (266)
  • 7.5. Podsumowanie (267)

Rozdział 8. Odnajdywanie: opisz i odkryj swoją webową rzecz (269)

  • 8.1. Problem odnajdywania (270)
  • 8.2. Odkrywanie rzeczy (272)
    • 8.2.1. Odkrywanie sieciowe (273)
    • 8.2.2. Wykrywanie zasobów w obrębie WWW (276)
  • 8.3. Opisywanie rzeczy webowych (279)
    • 8.3.1. Prezentacja modelu Web Thing Model (281)
    • 8.3.2. Metadane (283)
    • 8.3.3. Właściwości (284)
    • 8.3.4. Akcje (286)
    • 8.3.5. Rzeczy (287)
    • 8.3.6. Implementacja modelu Web Thing Model na Pi (288)
    • 8.3.7. Podsumowanie - Web Thing Model (296)
  • 8.4. Semantyczna WWW rzeczy (296)
    • 8.4.1. Powiązane dane i RDFa (297)
    • 8.4.2. Uzgodniona semantyka: Schema.org (301)
    • 8.4.3. JSON-LD (302)
    • 8.4.4. Dalsze kroki (305)
  • 8.5. Podsumowanie (305)

Rozdział 9. Udostępnianie: zabezpieczanie i współdzielenie rzeczy webowych (307)

  • 9.1. Zabezpieczanie rzeczy (309)
    • 9.1.1. ABC szyfrowania (311)
    • 9.1.2. Bezpieczeństwo w internecie dzięki TSL: to właśnie jest "S" z nazwy "HTTPS"! (313)
    • 9.1.3. Włączanie HTTPS i WSS korzystających z protokołu TSL na Raspberry Pi (315)
  • 9.2. Uwierzytelnianie i kontrola dostępu (320)
    • 9.2.1. Kontrola dostępu z użyciem REST i żetonów API (321)
    • 9.2.2. OAuth: framework do uwierzytelniania (324)
  • 9.3. Społecznościowa WWW rzeczy (327)
    • 9.3.1. Pośrednik uwierzytelniania społecznościowej WWW rzeczy (328)
    • 9.3.2. Implementacja pośrednika uwierzytelniania społecznościowej WWW rzeczy (330)
  • 9.4. Dalsze kroki (339)
  • 9.5. Podsumowanie (340)

Rozdział 10. Kompozycja: fizyczne aplikacje typu mashup (343)

  • 10.1. Tworzenie prostej aplikacji - automatyczna generacja interfejsu użytkownika (345)
    • 10.1.1. Uniwersalny interfejs użytkownika dla rzeczy webowych (345)
  • 10.2. Fizyczne aplikacje typu mashup (352)
    • 10.2.1. Node-RED: wizualne tworzenie aplikacji typu mashup (353)
  • 10.3. IFTTT: tworzenie fizycznych aplikacji typu mashup przy użyciu kreatorów (360)
    • 10.3.1. Publikowanie informacji o włamaniach do arkusza Google (361)
    • 10.3.2. Wysyłanie żądań do rzeczy przy użyciu kanału Maker (363)
    • 10.3.3. Przesyłanie tweetów o włamaniach do arkusza w serwisie Google Drive (364)
  • 10.4. Dalsze kroki (366)
    • 10.4.1. Aplikacje typu mashup - od prostych do złożonych aplikacji "big data" (366)
    • 10.4.2. Lepsze wrażenia użytkowników (367)
  • 10.5. Podsumowanie (368)

Dodatek. Arduino, BeagleBone, Intel Edison i WWW rzeczy (369)

  • A.1. Integracja BeagleBone z WoT (369)
    • A.1.1. Poznajemy BeagleBone Black (370)
    • A.1.2. Przygotowywanie BeagleBone Black na potrzeby tej książki (370)
  • A.2. Integracja urządzenia Intel Edison z WoT (371)
    • A.2.1. Przygotowywanie urządzenia Edison na potrzeby tej książki (372)
  • A.3. Integracja Arduino z WWW rzeczy (373)
    • A.3.1. Linux, SSH i Node.js (374)
  • A.4. Integracja innych systemów osadzonych z WWW rzeczy (375)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Środowisko przyrodnicze w zarządzaniu przestrzenią i rozwojem lokalnym na obszarach wiejskich
Środowisko przyrodnicze w zarządzaniu przestrzenią i rozwojem lokalnym na obszarach wiejskich
Baran-Zgłobicka Bogusława
UMCS
Kuchnia polska dla każdego
Kuchnia polska dla każdego
Praca zbiorowa
Bellona
Anteny telewizyjne i radiowe Wydanie 4
Anteny telewizyjne i radiowe Wydanie 4
Janusz Pieniak
WKŁ
Mechanika Wydanie 4
Mechanika Wydanie 4
Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc
PWN
Jak zadbać o własne finanse?
Jak zadbać o własne finanse?
Iwuć Marcin
Edgard
Raportowanie przepływów pieniężnych w kontekście zmian we współczesnej sprawozdawczości finansowej
Raportowanie przepływów pieniężnych w kontekście zmian we współczesnej sprawozdawczości finansowej
Ewa Śnieżek, Michał Wiatr
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Kartografia tematyczna
1 x Fotowoltaika w teorii i praktyce
1 x Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Cyfrowy świat seniora Bezpiecznie w internecie
1 x Dzieje bazyliki katedralnej świętych Janów w Toruniu widoki z jej wieży i...560 zadań i rozwiązań
1 x Podłogi 1001 pomysłów Jak dobierać podłogę do wnętrza
1 x Chemia i technologia żywic epoksydowych
1 x Barok
1 x Fotografia cyfrowa Leksykon kieszonkowy Wydanie II
1 x A miało być tak pięknie
1 x AutoCAD 2022 PL. Pierwsze kroki
1 x Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego
1 x Czy grzechotnik ma grzechotkę Zaskakujące pytania ze świata zwierząt
1 x Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy
1 x Art Deco
1 x Autodesk Inventor Professional 2021 PL / 2021+ / Fusion 360. Metodyka projektowania
1 x Cukrzyca typu 2 Lekarz rodzinny
1 x Programowalność i automatyzacja sieci. Poradnik inżyniera sieci następnej generacji
1 x Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych
1 x ABC Excel 2019 PL
1 x Node.js w akcji
1 x Instalacje elektryczne Wydanie 9
1 x Cel: Andrzej Duda Przemysł pogardy kontra prezydent zmiany
1 x PHP7. Praktyczny kurs
1 x Badania kierowalności i stateczności pojazdów samochodowych
1 x Odkupienie. Kaci Hadesa
1 x Podstawy teorii obwodów Tom 1
1 x Palność polimerów i materiałów polimerowych
1 x Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!
1 x Bądź liderem
1 x 13 rzeczy których nie robią silne psychicznie kobiety
1 x Bóle głowy Lekarz rodzinny
1 x Diagnostyka obiektów budowlanych. Zasady wykonywania ekspertyz.
1 x Rok coachingu z Peterem Druckerem 52 lekcje skutecznego przywództwa
1 x Akordy gitarowe dla bystrzaków
1 x Dieta keto dla bystrzaków
1 x Fizyka w rysunkach 2600 lat odkryć od Talesa do Higgsa
1 x Excel 2019. Ćwiczenia zaawansowane
1 x ABC Excel 2021 PL
1 x Cerkwie drewniane dawnej Galicji Wschodniej Tom 1
1 x Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego Wydanie 3
1 x Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie
1 x Mroczne jezioro
1 x 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni
1 x Biopaliwo rzepakowe
1 x Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Oficjalny podręcznik
1 x Coś głęboko ukrytego Światy kwantowe i emergencja czasoprzestrzeni
1 x Emocjonalne wampiry
1 x Mity pracy Dlaczego twoja firma stoi w miejscu?
1 x Microsoft SQL Server 2014. Optymalizacja zapytań
1 x Bezpieczeństwo energetyczne: między teorią a praktyką
1 x Inżynieria niezawodnych baz danych. Projektowanie systemów odpornych na błędy
1 x 101 najsławniejszych pisarzy w dziejach Polski i świata
1 x Bydgoska architektura militarna 1772-1945
1 x Arcydzieła malarstwa rosyjskiego
1 x Biblia w malarstwie
1 x 1600 postaci literackich
1 x Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
1 x EDGECAM. Frezowanie CNC 3-osiowe
1 x Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
1 x Buduj swoje życie odpowiedzialnie i zuchwale
1 x ECDL Podstawy pracy z komputerem Moduł B1
1 x Era Siebie Świadomość jako ostateczna granica ludzkości
1 x Ćwiczenia z biochemii
1 x Czas rekinów Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku
1 x Systemy Linux w kryminalistyce. Praktyczny przewodnik dla analityków śledczych
1 x Gospodarka przestrzenna Podstawy teoretyczne
1 x Gentleman
1 x Ekspozycja Sekrety doskonałego naświetlania
1 x Czyj to szkielet?
1 x Analityk systemów Przygotowanie do egzaminu z inżynierii wymagań
1 x Silny bez krzywdy. Jak zbudować osobistą siłę bez krzywdzenia siebie i innych
1 x Podstawy programowania sterowników SIMATIC S7-1200 w języku LAD
1 x Obsługa suwnic w pytaniach i odpowiedziach
1 x Napij się i zadzwoń do mnie
1 x Architektura Urbanistyka Nauka
1 x 50 idei które powinieneś znać Psychologia
1 x Budowanie pokoju a bezpieczeństwo ludzkie - wzajemne relacje
1 x Bezkrwawe łowy Fotografia przyrodnicza okiem Ralpha Clevengera
1 x Beton i jego technologie Wydanie trzecie uwzględniające normę PN-EN 206-1
1 x Analiza statystyczna w Excelu dla bystrzaków Wydanie IV
1 x ABC Nauki
1 x 20 prostych projektów Raspberry Pi Zabawki, narzędzia, gadżety i inne rzeczy!
1 x Mikrokontrolery XMC 1000 z Cortex-M0 w praktyce Od mikrokontrolera do systemu
1 x Jak zostać dyktatorem Podręcznik dla nowicjuszy
1 x Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów
1 x Adobe Dreamweaver CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik
1 x Kompletny przewodnik po DAX Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Power BI, SQL Server Analysis Services
1 x Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów
1 x Microsoft Word 2019 Krok po kroku
1 x Encyklopedia dla dzieci Już wiem
1 x Inteligencja ekologiczna
1 x Najdroższy sąsiad
1 x Automatyka zabezpieczeniowa w systemach elektroenergetycznych Wydanie 2
1 x Eden. Nowy początek
1 x Odzysk i recykling materiałów polimerowych
1 x Ciesz się każdą chwilą każdą kanapką Żyj tak jakby miał to być ostatni dzień twojego życia
1 x AutoCad 2017/ LT2017 / 360+ Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D
1 x Fundamenty palowe Tom 2 Badania i zastosowania
1 x ABC komputera Wydanie 11
1 x Innowacyjne węzły konstrukcji stalowych
1 x Nawigacja dla żeglarzy
1 x Excel. Programowanie w VBA dla bystrzaków. Wydanie V
1 x Dwupaliwowe elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe Efektywność energetyczna i ekonomiczna
1 x Zrozumieć Excela. VBA - makra i funkcje
1 x PowerShell dla administratorów systemów. Prosta automatyzacja zadań
1 x 1001 drobiazgów z teorii obwodów. Zbiór zadań
1 x AI - podejście pragmatyczne Wprowadzenie do uczenia maszynowego opartego na chmurze
1 x Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach
1 x Gaudi Geniusz z Barcelony
1 x Asystentka szefa
1 x Autodesk Inventor Professional 2014PL/2014+ Fusion/Fusion 360 Metodyka projektowania + CD
1 x Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
1 x ECDL Web editing Syllabus v. 2.0. S6
1 x 100 projektów na 555
1 x 21 godzin do sukcesu
1 x Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
1 x Bardziej efektywny C# 50 sposobów ulepszenia języka C# Obejmuje C# 7.0
1 x Atlas miejsc biblijnych
1 x Napęd hydrostatyczny Tom 2 Układy
1 x Ekspresowe porady fotograficzne Jak robić świetne zdjęcia każdym aparatem
1 x Zabić coacha. O miłości i nienawiści do autorytetów w Polsce
1 x 1001 obrzydliwych obrzydliwości
1 x Technologie bezprzewodowe sieci teleinformatycznych
1 x Prowadzenie małej firmy w XXI wieku Poradnik dla przedsiębiorców
1 x Budujemy drugą Polskę Wielkie inwestycje PRL-u
1 x AntyMOBBING Walcz o swoje prawa w miejscu pracy
1 x Badacze kosmosu Poznaj tajemnice wszechświata
1 x Fotografia cyfrowa Wydanie III
1 x Microsoft Visual C# 2015 Krok po kroku
1 x Tworzywa sztuczne Tom 1 Tworzywa ogólnego zastosowania
1 x Automatyzacja testów Kompletny przewodnik dla testerów oprogramowania
1 x Mały, brudny sekret. Zakazane pragnienia 1
1 x Casanova flirtu. Sztuka podboju kobiecego serca i ciała
1 x Dalsze gawędy o sztuce VI-XX wiek
1 x Tablet dla seniorów
1 x Badania techniczne pojazdów Poradnik diagnosty
7,080.65zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Energetyka
Instalacje elektryczne w budownictwie jednorodzinnym Wydanie 3

Instalacje elektryczne w budownictwie jednorodzinnym Wydanie 3

39.00zł
30.81zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN