Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Klucz do marketingu 14.90zł
Klucz do marketingu

Tytuł: Klucz do marketingu
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
ISBN: 978-83-01-15448-6
Ilość stron: 350
Data wydania: 2008
Format: 14,3x20,5 cm
Wydawnictwo: PWN

Cena: 14.90zł


Na czym polega marketing relacji?
Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?

NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!

Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.

Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu.

Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Publikacja zawiera ponadto:

odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim;
odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę;
rysunki i schematy;
wszechstronny indeks;
słowniczek angielsko-polski.
Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!

Rozdziały:

Wstęp                            VII
Hasła                             1
Indeks                           320
Słowniczek angielsko-polski                  331

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Świat elementarzy Obrazy rzeczywistości w podręcznikach do nauki czytania w krajach bloku radzieckiego
Świat elementarzy Obrazy rzeczywistości w podręcznikach do nauki czytania w krajach bloku radzieckiego
Joanna Wojdon
IPN
Odkryj swój potencjał 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu działaniu i zarabianiu pieniędzy
Odkryj swój potencjał 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu działaniu i zarabianiu pieniędzy
Jay Abraham
Onepress
Walki powietrzne nad Wietnamem Północnym w latach 1965-1968 na tle operacji Rolling Thunder Tom 1
Walki powietrzne nad Wietnamem Północnym w latach 1965-1968 na tle operacji Rolling Thunder Tom 1
Mamert Nadolski Łukasz
WUMK
Psychoterapia Tom 2 Praktyka
Psychoterapia Tom 2 Praktyka
Lidia Grzesiuk
Eneteia
Postępowanie w sprawach upadłościowych i rejestrowych
Postępowanie w sprawach upadłościowych i rejestrowych
Elwira Marszałkowska-Krześ Izabella Gil
Wolters Kluwer
Polityka Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej po 1989 roku
Polityka Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej po 1989 roku
Ramet Sabrina P.
Książka i Wiedza
 Koszyk
1 x Absurdy i kurioza przedwojennej Polski
1 x Fizyka Daj się uwieść!
1 x Mikroklocki mikroprocesory dla początkujących
1 x Data Science. Programowanie, analiza i wizualizacja danych z wykorzystaniem języka R
1 x ABC PowerPoint 2016 PL
244.93zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Chemia
Fascynująca chemia

Fascynująca chemia

99.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press