Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC 89.00zł
Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC

Tytuł: Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC
Autor: Rob Miles
ISBN: 978-83-246-3410-1
Ilość stron: 528
Data wydania: 04/2012
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 89.00zł


Każdy pasjonat gier komputerowych zadawał sobie czasem pytania typu: "Niesamowite, jak oni to zrobili?" albo "Jak można uzyskać taki efekt?". A co się dzieje, jeśli to pytanie przychodzi do głowy programiście? Jego następną myślą zwykle jest: "Muszę spróbować sam to zrobić!". Na co czekasz? Dziś już nic nie stoi na przeszkodzie! Odkąd Microsoft udostępnił framework XNA, każdy może wymyślić i stworzyć swoją własną profesjonalną grę komputerową, uruchomić ją na prawdziwej konsoli, a nawet wprowadzić na rynek dzięki usłudze Xbox Live lub Windows Phone Marketplace.

Jeśli zawsze marzyłeś o profesjonalnym programowaniu gier, ale nie do końca wiedziałeś, jak się za to zabrać, oto książka, która wszystko zmieni! Ten podręcznik będzie dla Ciebie doskonałym przewodnikiem, prowadzącym od opanowania podstaw frameworku XNA, przez zasady programowania w użytecznym języku C#, aż po tworzenie własnych gier. Przejdziesz niezwykłą drogę: na jej początku czeka Cię instalacja i przygotowanie środowiska programistycznego, potem projektowanie realistycznej grafiki gry i jej ciekawe udźwiękowienie, a uwieńczeniem Twoich działań będzie stworzenie profesjonalnych projektów dla konsoli Xbox 360®, telefonów z systemem Windows® Phone 7 czy komputerów PC. Co ważne, nie musisz być zaawansowanym i doświadczonym programistą. Wszystko, czego będziesz potrzebował do realizacji tej misji, znajdziesz w tej książce!

Nauczysz się m.in.:

  • pisać kod tworzący zachowania w grze i sterujący nimi
  • projektować wygląd gry - grafikę, czcionki, kolory, oświetlenie i efekty trójwymiarowe
  • budować obiekty gry, tzw. sprajty
  • nagrywać i odtwarzać dźwięki
  • przetwarzać dane wejściowe uzyskiwane z padów i klawiatur
  • korzystać z ekranu dotykowego i akcelerometru w systemie Windows Phone
  • dodawać stopery, systemy punktacji, elementy zagrażające graczowi i postęp w rozgrywce
  • tworzyć gry wieloosobowe i sieciowe

Opanuj sztukę programowania gier i zmieniaj własne pomysły w ekscytującą rzeczywistość!

Rozdziały:

Część I: Wprowadzenie
1. Komputery, C#, XNA i Ty (19)

  • Wprowadzenie (19)
    • Nauka programowania (19)
    • Jak zostać świetnym programistą (20)
  • Jak działa ta książka (21)
  • Język C# i framework XNA (21)
  • Do dzieła (22)
    • Instalacja środowiska programowania i frameworku XNA (22)
    • Konfiguracja komputera PC pod kątem uruchamiania gier XNA (23)
    • Konfiguracja konsoli Xbox 360 pod kątem uruchamiania gier XNA (24)
    • Konfiguracja systemu Windows Phone pod kątem uruchamiania gier XNA (26)
  • Pisanie pierwszego programu (28)
    • Tworzenie pierwszego projektu (28)
    • Uruchamianie pierwszego programu (31)
    • Zatrzymywanie programu (33)
    • Przechowywanie gier w konsoli Xbox 360 lub urządzeniu z systemem Windows Phone (34)
    • Uruchamianie tej samej gry XNA na różnych urządzeniach (34)
  • Podsumowanie (37)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (37)

2. Programy, dane i ładne kolory (39)

  • Wprowadzenie (39)
  • Tworzenie programu gry (40)
    • Wyrażenia w metodzie Draw (41)
  • Praca z kolorami (43)
    • Przechowywanie wartości kolorów (43)
    • Ustawianie wartości koloru (44)
  • Kontrolowanie koloru (45)
    • Gry i klasy (46)
    • Klasy jako biura (48)
    • Dane świata gry (49)
    • Przechowywanie danych w pamięci komputera (51)
    • Rysowanie z wykorzystaniem zmiennych intensywności barw (52)
    • Aktualizowanie kolorów (53)
    • Przepełnienie pamięci i wartości danych (55)
    • Pełnowartościowa wielokolorowa lampa (56)
    • Podejmowanie decyzji w programie (57)
    • Gotowa gra w wielokolorową lampę (61)
    • Znajdowanie błędów w programie (63)
  • Podsumowanie (65)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (65)

3. Pobieranie danych wejściowych od gracza (67)

  • Wprowadzenie (67)
  • Odczytywanie stanu pada (68)
    • Pady i klasy (68)
    • Znajdowanie pada (70)
    • Testowanie statusu pada (72)
  • Stosowanie klawiatury (73)
    • Zatrzymywanie gry za pomocą klawisza Escape (75)
    • Jednoczesne używanie pada i klawiatury (75)
  • Dodawanie wibracji (77)
    • Sterowanie wibracjami pada (77)
    • Testowanie wartości intensywności (78)
  • Błędy w programie (83)
  • Podsumowanie (85)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (85)

Część II: Obrazy, dźwięk i tekst
4. Wyświetlanie obrazów (89)

  • Wprowadzenie (89)
  • Zasoby i zawartość (90)
    • Dodawanie obrazów (90)
    • Zarządzanie zawartością z użyciem XNA (92)
    • Praca z zawartością za pomocą XNA Game Studio (92)
    • Rozwiązania i projekty w XNA Game Studio (92)
    • Dodawanie zawartości do projektu (94)
  • Korzystanie z zasobów w programie gry (97)
    • Ładowanie tekstur w XNA (97)
    • Pozycjonowanie sprajtu na ekranie (101)
    • Wyświetlanie sprajtu za pomocą klasy SpriteBatch (103)
    • Wypełnianie ekranu (105)
    • Intellisense (106)
  • Podsumowanie (108)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (108)

5. Wyświetlanie tekstu (111)

  • Wprowadzenie (111)
  • Komputery i tekst (111)
    • Tekst jako zasób (112)
    • Tworzenie projektu zegara w XNA (112)
    • Dodawanie czcionki do zasobów (112)
    • Format plików XML (115)
    • Ładowanie czcionki (115)
    • Wyświetlanie z użyciem czcionki (116)
    • Zmiana właściwości czcionki (118)
  • Uzyskiwanie daty i czasu (119)
  • Tworzenie ładniejszego zegara z tekstem 3D (122)
    • Wielokrotne wyświetlanie łańcuchów tekstu (122)
    • Powtarzanie instrukcji z użyciem pętli for (124)
    • Inne konstrukcje pętli (126)
    • Zabawa z pętlą for (126)
  • Tworzenie iluzji trójwymiaru (128)
    • Tworzenie cieni z użyciem kolorów przezroczystych (128)
    • Wyświetlanie obrazów z użyciem przezroczystości (130)
  • Podsumowanie (131)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (131)

6. Tworzenie gry dla wielu graczy (133)

  • Wprowadzenie (133)
    • Tworzenie gry z wciskaniem przycisków (133)
    • Dane w grze ButtonBash (134)
    • Rozpoczynanie gry ButtonBash (134)
    • Wyświetlanie wartości licznika wciśnięć przycisku (135)
    • Zliczanie wciśnięć przycisku (135)
    • Wykrywanie zmian położenia przycisku (136)
    • Wykrywanie poziomu i zbocza (137)
    • Konstruowanie kompletnej gry (138)
    • Projektowanie kodu (140)
    • Dodawanie kodu testowego (140)
  • Podsumowanie (143)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (143)

7. Odtwarzanie dźwięków (145)

  • Dodawanie dźwięku (145)
    • Tworzenie projektu Drum Pad (145)
    • Nagrywanie dźwięków w programie Audacity (146)
    • Przechowywanie dźwięków w projekcie (147)
    • Stosowanie dźwięków w programie w XNA (149)
    • Odtwarzanie muzyki w tle (151)
    • Ciągłe odtwarzanie dźwięku (151)
    • Kontrola wartości null w referencjach (155)
    • XACT audio tool (156)
    • Odtwarzanie muzyki za pomocą klasy MediaPlayer (156)
  • Podsumowanie (158)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (158)

8. Pomiar czasu (159)

  • Tworzenie kolejnej gry (159)
    • Błąd w pomiarze czasu reakcji (162)
  • Ustalanie zwycięzcy za pomocą tablic (164)
    • Tworzenie tablicy (165)
    • Korzystanie z danych w tablicy (165)
    • Przeglądanie tablicy (167)
    • Zastosowanie tablicy jako słownika (168)
    • Wyświetlanie zwycięzcy (170)
  • Podsumowanie (172)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (172)

9. Wczytywanie tekstu wejściowego (173)

  • Używanie klawiatury w XNA (173)
    • Tworzenie projektu Tablica ogłoszeń (173)
    • Rejestrowanie wciśnięć klawiszy (174)
    • Wykrywanie momentu wciśnięcia klawisza (175)
    • Typ Keys (175)
    • Typy wyliczeniowe (176)
  • Praca z tablicami, obiektami i referencjami (177)
    • Wartości i referencje (177)
    • Tablice jako biura (178)
    • Przywitaj się z procesem odzyskiwania pamięci (179)
    • Używanie referencji i wartości (180)
    • Do czego służą referencje i wartości? (181)
    • Referencje i metoda GetPressedKeys (182)
  • Wyświetlanie klawiszy (182)
    • Wykrywanie wciśnięć klawiszy (183)
    • Dekodowanie znaków na klawiszach (188)
    • Używanie klawiszy Shift (189)
    • A co z polskimi znakami? (190)
    • Edycja tekstu (192)
  • Podsumowanie (193)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (194)

Część III: Pisanie poprawnych gier
10. Używanie metod języka C# do rozwiązywania problemów (197)

  • Wprowadzenie (197)
  • Zabawa z obrazami (197)
    • Przybliżanie obrazu (198)
  • Tworzenie efektu oddalania (200)
    • Aktualizowanie prostokąta rysowania (200)
    • Tworzenie metody obliczającej wartości procentowe (203)
    • Stosowanie słowa void (206)
    • Diagnozowanie programów języka C# (210)
    • Trafianie w punkt zatrzymania (212)
    • Używanie liczb zmiennoprzecinkowych w języku C# (214)
    • Kompilator i typy danych języka C# (215)
    • Kompilatory i rzutowanie (217)
    • Typy wyrażeń (218)
    • Zatrzymywanie oddalania (220)
    • Oddalanie ze środka zdjęcia (220)
  • Podsumowanie (224)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (224)

11. Gra jako program języka C# (227)

  • Wprowadzenie (227)
  • Tworzenie grafiki gry (228)
  • Projekty, zasoby i klasy (229)
    • Rozwiązania i projekty środowiska XNA Game Studio (229)
    • Plik Program.cs (232)
    • Zmiana nazwy klasy Game1 (238)
  • Tworzenie obiektów gry (240)
    • Sprajty w grze (240)
    • Zarządzanie rozmiarem sprajtów gry (240)
    • Wprawianie sprajtów w ruch (244)
    • Odbijanie sera (246)
    • Obsługa nadmiarowości ekranu (246)
  • Podsumowanie (248)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (249)

12. Gry, obiekty i stan (251)

  • Wprowadzenie (251)
  • Dodanie chleba do gry (251)
    • Stosowanie struktury do przechowywania informacji o sprajcie (252)
    • Sterowanie ruchem za pomocą gałki pada (254)
    • Doskonalenie programów za pomocą metod (256)
    • Obsługa kolizji (259)
    • Odbijanie sera od chleba (260)
    • Dziwne zachowanie mechanizmu odbijania (260)
    • Dziwne zachowanie krawędzi (261)
  • Dodanie pomidorowych celów (264)
    • Kolizje z pomidorami (267)
  • Podsumowanie (269)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (270)

13. Tworzenie kompletnej gry (271)

  • Wprowadzenie (271)
  • Tworzenie skończonej gry (271)
    • Dodanie punktacji do gry (271)
    • Dodanie elementu ryzyka (273)
    • Dodanie postępu w grze (275)
  • Doskonalenie projektu kodu (278)
    • Refaktoryzacja poprzez tworzenie metod dla istniejącego kodu (279)
    • Refaktoryzacja poprzez zmianę identyfikatorów (280)
    • Tworzenie obszarów kodu (282)
    • Tworzenie przydatnych komentarzy (283)
  • Dodanie tła (285)
  • Dodanie ekranu tytułowego (286)
    • Gry i stan (287)
    • Stosowanie wartości stanu (287)
    • Budowa maszyny stanów (288)
  • Podsumowanie (291)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (291)

14. Klasy, obiekty i gry (293)

  • Wprowadzenie (293)
  • Projektowanie przy użyciu obiektów (293)
    • Kurs odświeżający wiedzę o obiektach (294)
    • Spójność i obiekty (295)
    • Związki pomiędzy obiektami (298)
    • Projektowanie interakcji pomiędzy obiektami (301)
    • Obiekty kontenerów (303)
    • Obiekty tła i ekranu tytułowego (305)
  • Klasy i struktury (306)
    • Tworzenie i stosowanie struktury (306)
    • Tworzenie i stosowanie egzemplarza klasy (307)
  • Referencje (309)
    • Wiele referencji do jednego egzemplarza (309)
    • Brak referencji do egzemplarza (310)
    • Po co w ogóle stosować referencje? (311)
  • Typy wartościowe i referencyjne (311)
    • Czy obiekty w naszej grze powinny mieć postać klas, czy też struktur? (312)
  • Tworzenie hierarchii klas sprajtów (314)
    • Klasa BaseSprite (314)
    • Rozszerzenie klasy BaseSprite w celu utworzenia klasy TitleSprite (316)
    • Budowa hierarchii klas (317)
  • Dodanie morderczej papryki (318)
    • Tworzenie klasy DeadlySprite (318)
  • Podsumowanie (323)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (323)

15. Tworzenie komponentów gry (325)

  • Wprowadzenie (325)
  • Obiekty i abstrakcja (325)
    • Tworzenie klasy abstrakcyjnej w języku C# (326)
    • Rozszerzanie klasy abstrakcyjnej (327)
    • Projektowanie przy użyciu klas abstrakcyjnych (328)
    • Referencje do abstrakcyjnych klas macierzystych (329)
  • Konstruowanie egzemplarzy klas (330)
    • Konstruktory w strukturach (332)
    • Konstruktory w hierarchii klas (333)
  • Dodanie stu zabójczych mandarynek (335)
    • Tworzenie klasy KillerSprite (335)
    • Ustawianie położenia sprajtów KillerSprite za pomocą liczb losowych (336)
    • Stosowanie list referencji (339)
  • Dodanie sztucznej inteligencji (342)
    • Ściganie pałki chlebowej (343)
  • Dodanie dźwięków w grze (347)
  • Od obiektów do komponentów (350)
    • Interfejsy języka C# (351)
    • Tworzenie interfejsu (352)
    • Implementowanie interfejsu (353)
    • Referencje do interfejsów (353)
    • Łączenie chleba, sera i pomidorów (354)
    • Projektowanie przy użyciu interfejsów (354)
  • Podsumowanie (355)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (355)

16. Tworzenie gier sieciowych dla wielu graczy (357)

  • Wprowadzenie (357)
  • Sieci i komputery (357)
    • Wszystko zaczyna się od sygnału (358)
    • Konstruowanie pakietów (358)
    • Adresowanie komunikatów (358)
    • Trasowanie (359)
    • Połączenia i datagramy (360)
    • Sieci i protokoły (361)
  • Usługa Xbox Live (362)
    • Karty graczy i usługa Xbox Live (362)
    • Technologia System Link i framework XNA (363)
  • Ping-pong chleba i sera (363)
    • Zarządzanie profilami graczy we frameworku XNA (364)
    • Sprawdzanie logowania gracza na potrzeby gry sieciowej (368)
    • Tworzenie lobby gry (369)
    • Gry sieciowe i stan (369)
    • Rozgrywka (377)
    • Kompletna gra (382)
  • Podsumowanie (382)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (383)

Część IV: Tworzenie mobilnych gier dla systemu Windows Phone 7 za pomocą XNA (385)
17. Gry sterowane ruchem telefonu (387)

  • Wprowadzenie (387)
  • Akcelerometr (387)
    • Do czego tak naprawdę służy akcelerometr? (387)
  • Przyspieszenie z punktu widzenia fizyki (388)
    • Interpretowanie odczytów z akcelerometru (390)
  • Tworzenie gry Cheese Lander sterowanej przechylaniem (391)
    • Obiekty świata gry Cheese Lander (391)
    • Dostęp do klasy Accelerometer z programu w XNA (392)
    • Używanie klasy Accelerometer w grze dla środowiska XNA (395)
    • Uruchamianie akcelerometru (397)
    • Wykorzystanie odczytów z akcelerometru w programie gry (398)
    • Poprawianie przebiegu gry z wykorzystaniem praw fizyki (398)
    • Wyrażanie ruchu za pomocą wektorów (400)
    • Dodawanie tarcia (401)
    • Sterowanie dźwiękiem za pomocą wektorów (402)
    • Wykrywanie potrząsania (403)
    • Krótka dygresja na temat wątków i synchronizacji (403)
  • Podsumowanie (405)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (406)

18. Obsługa sterowania dotykiem (407)

  • Wprowadzenie (407)
  • Ekran dotykowy w telefonach z systemem Windows Phone (407)
    • Pobieranie wejścia dotykowego (408)
  • Tworzenie przycisku alarmowego (408)
    • Odczytywanie zdarzeń z wejścia dotykowego (409)
    • Typy obiektów TouchLocation (409)
    • Obsługa miejsca dotknięcia (411)
  • Tworzenie dotykowej perkusji (412)
    • Tworzenie klasy SoundPad dla każdego z dźwięków perkusji (412)
    • Przechowywanie w programie wartości typu soundPad (413)
    • Wyświetlanie przycisków (414)
    • Odświeżanie stanu przycisków (415)
    • Podświetlanie przycisków (416)
  • Tworzenie "ślizganej" gry planszowej (418)
    • Klasa PuckSprite (419)
    • Odświeżanie stanu nieruchomego krążka (420)
    • Przemieszczanie krążka po ekranie (421)
    • Krążek poruszający się po planszy (422)
    • Emulatory i prawdziwe urządzenia (424)
  • Podsumowanie (425)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (425)

19. Konstruowanie mobilnych gier (427)

  • Wprowadzenie (427)
  • Telefon z systemem Windows Phone (427)
    • Windows Phone Marketplace (428)
  • Wydłużanie czasu życia baterii telefonu podczas działania gier w XNA (428)
    • Ustawianie częstotliwości odświeżania w grze (428)
  • Obsługa zmian orientacji telefonu (429)
    • Wybór orientacji z programu gry w XNA (430)
    • Otrzymywanie komunikatu o zmianie orientacji (430)
  • Używanie określonego rozmiaru ekranu w grach dla systemu Windows Phone (432)
  • Ukrywanie paska stanu systemu Windows Phone (432)
  • Wyłączanie blokowania ekranu podczas gry (433)
  • Tworzenie maszyny stanów dla telefonu (434)
    • Gry i stany (434)
    • Tworzenie prostej maszyny stanów dla gry (435)
    • Tworzenie bardziej skomplikowanych maszyn stanów (437)
  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (439)
    • Wykrywanie połączeń telefonicznych (441)
  • Gra jako aplikacja w systemie Windows Phone (442)
    • Przyciski Back i Start systemu Windows Phone (443)
    • Uruchamianie nowych programów za pomocą przycisku Start (445)
    • Korzystanie z izolowanych obszarów przechowywania do zapisywania stanu gry (446)
  • Dostarczanie naszych gier do usługi Marketplace (453)
    • Usługa Windows Phone Marketplace (453)
    • Rejestracja w serwisie App Hub (454)
    • Używane urządzenia z systemem Windows Phone (454)
    • Tworzenie gier na sprzedaż (454)
  • Podsumowanie (455)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (455)

Dodatki (457)
Odpowiedzi na pytania do rozdziałów (459)
Słownik pojęć (483)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Wybrane zagadnienia z prawa polskiego
Wybrane zagadnienia z prawa polskiego
Marzena Małgorzata Lipska
Oficyna Prawa Polskiego
Leksykon skarbów polskich
Leksykon skarbów polskich
Włodzimierz Antkowiak
Bellona
Co mówią zwłoki Opowieści antropologa sądowego
Co mówią zwłoki Opowieści antropologa sądowego
Sue Black
Feeria
Legendarne filmy
Legendarne filmy
DAgostini Paolo
Olesiejuk
Wszechświat jest tylko drogą Kosmiczne rekolekcje
Wszechświat jest tylko drogą Kosmiczne rekolekcje
Michał Heller
ZNAK
Motocykle Wojska Polskiego 1918-1950
Motocykle Wojska Polskiego 1918-1950
Tomasz Szczerbicki
Alma Press
 Koszyk
1 x Geografia regionalna świata Wielkie regiony
1 x Fotografia cyfrowa Kompedium
1 x Elektryczne i elektroniczne wyposazenie pojazdów samochodowych Część 2 Wyposażenie elektroniczne
1 x AutoCAD 2023 PL
1 x Bez cukru, proszę
1 x Bootstrap. Tworzenie własnych stylów graficznych
1 x Biogazownie rynek konkurencyjność analiza efektywności
1 x Cuda świata Ilustrowana encyklopedia
1 x Przedsiębiorczość z duszą Wyzwanie dla nowych czasów
1 x Gwiazdeczka
1 x Francusko-polski i polsko-francuski sprytny słownik nie tylko do szkoły
1 x Cieślictwo polskie Reprint wydania z 1930 r.
1 x Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego
1 x Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów
1 x Czarno-biały obraz świata Problemy ochrony i konserwacji dawnych fotografii
1 x Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
1 x CodeIgniter Zaawansowane tworzenie stron w PHP
1 x Microsoft Visual C# 2012 Krok po kroku
1 x Spawanie wiadomości podstawowe
1 x Boska Ziemia
1 x Jak przewodzą najlepsi liderzy Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych
1 x Budowanie pewności siebie dla bystrzaków
1 x Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku
1 x Akumulatory baterie ogniwa
1 x Jak pisać prace z psychologii Poradnik dla studentów i badaczy Wydanie 4
1 x Egonomia Jak ego niszczy i buduje nasze finanse
1 x Gra bez końca
1 x Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2020 Kurs zaawansowany
1 x AutoCAD 2018/LT2018/360+
1 x Komunikacja marketingowa
1 x Agile. Przewodnik po zwinnych metodykach programowania
1 x Chmura obliczeniowa Rozwiązania dla biznesu
1 x Sztuka tworzenia wydajnego kodu. Przewodnik po zaawansowanych technikach wykorzystywania sprzętu i kompilatorów
1 x ECDL Moduł 6 Grafika menedżerska i prezentacyjna
1 x Architektura jako sztuka
1 x Bootstrap 4 dla zaawansowanych. Jak pisać znakomite aplikacje internetowe. Wydanie II
1 x Bezpieczeństwo energetyczne Koncepcje, wyzwania, interesy
1 x Arcydzieła malarstwa Galerie Florencji Uffizi i Pitti
1 x Dotknij poczuj zobacz Fenomen relacji człowieka z naturą
1 x 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
1 x Głaskane tuczone zabijane
1 x Współczesna wiedza o polimerach Tom 1 Budowa strukturalna polimerów i metody badawcze
1 x Szybki bezprzewodowy Internet
1 x Łowca burz Gwałtowne tornada, zabójcze huragany i niebezpieczne przygody w ekstremalnych warunkach
1 x Excel 2021 PL. Kurs
1 x Encyklopedia Kataklizmy i żywioły
1 x Edycja tekstów Praktyczny poradnik
1 x Linux. Biblia. Wydanie X
1 x ECDL Base na skróty Syllabus V. 1.0
1 x Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik
1 x BIM w prefabrykacji Nowoczesne metody wspomagania i automatyzacji
1 x Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu
1 x Dieta FODMAP. Książka kucharska, wskazówki dietetyka i plany żywieniowe dla osób z zespołem jelita drażliwego
1 x Efektywność cieplno-przepływowa ciepłowni lokalnej Część pierwsza
1 x AutoCAD 2021 PL/EN/LT. Metodyka efektywnego projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D
1 x Encyklopedia kina Wydanie 2
1 x Linux Podstawy i aplikacje dla systemów embedded
1 x Tworzenie wizualizacji na panele HMI firmy Siemens
1 x Niewolnica ISIS
1 x Efektywność inwestycji w odnawialne źródła energii Analiza kosztów i korzyści
1 x Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej
1 x Bliski Wschód w stosunkach międzynarodowych w XXI wieku
1 x Prawdziwa historia McDonald’s Wspomnienia założyciela
1 x Coaching biznesowy Praktyczny podręcznik dla coachów, menedżerów i specjalistów HR
1 x AutoCAD 2017 PL Pierwsze kroki
1 x Przekładnie ślimakowe
1 x Mikroprocesory AT91SAM9 w przykładach
1 x Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie
1 x Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
1 x CISCO Receptury
1 x Metody CAD i AI w inżynierii elektrycznej Wybór przykładów z zastosowaniem programu MATLAB
1 x Esencja sukcesji
1 x Budowanie związków z klientami na rynku business to business
1 x Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
1 x After All. To on ustala reguły
1 x Bezpieczeństwo współczesnej firmy Wywiad, szpiegostwo, ochrona tajemnic
1 x Algorytmy PWN
1 x Praktyczne projekty sieciowe
1 x Co jak dlaczego Tajemnice ludzkości w pytaniach i odpowiedziach
1 x Six sigma jako trwały element kultury organizacji
1 x Startup Postaw wszystko na jedną firmę
1 x Angielsko-polski słownik geologiczno-górniczy
1 x Microsoft Project 2019 Krok po kroku
1 x Tworzywa sztuczne Tom 2 Polimery specjalne i inżynieryjne
1 x Ego to Twój wróg
1 x Nauka algorytmów. Poradnik pisania lepszego kodu
1 x 30 sekund o teorii kwantów 50 kluczowych problemów teorii kwantów przedstawionych w pół minuty
1 x Programowalny sterownik SIMATIC S7-300 w praktyce inżynierskiej
1 x Absolutna dominacja Totalitarna demokracja w nowym porządku świata
1 x Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa
1 x Fotografia bez tajemnic
1 x Ciesielstwo polskie
1 x Spawanie gazowe i cięcie tlenowe Podręcznik dla spawaczy i personelu spawalniczego
1 x 50 idei, które powinieneś znać Astronomia
1 x Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Angielsko-polski słownik eksportera
1 x Człowiek i wszechświat
1 x Biologiczne aspekty oczyszczania ścieków
1 x Adobe InDesign CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
1 x Gramatyka angielska dla bystrzaków
1 x Podstawy budowy maszyn
1 x Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę
1 x Antropocen Szanse i zagrożenia
1 x Cudowna moc roślinnych koktajli. Blenduj dla zdrowia i urody!
1 x Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu
1 x Aktywne wykrywanie zagrożeń w systemach IT w praktyce. Wykorzystywanie analizy danych, frameworku ATT&CK oraz narzędzi open source
1 x Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w gospodarowaniu i zarządzaniu przestrzenią
1 x Modelowanie i wymiarowanie ruchomych sieci bezprzewodowych
5,863.18zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka bez formuł

Matematyka bez formuł

42.00zł
35.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT