Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów 37.00zł 26.27zł
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

Tytuł: Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów
Autor: Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno
ISBN: 978-83-246-0354-1
Ilość stron: 216
Data wydania: 02/2007
Oprawa: twarda
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 37.00zł 26.27zł


Niech klienci będą wyznawcami!

  • Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
  • Budowanie społeczności fanów promujących markę
  • Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach

Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy -- i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie -- popartą wieloletnimi badaniami autorów -- znajdziesz właśnie w tej książce.

Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:

  • Star Trek
  • Harley-Davidson
  • Klub Książki Oprah Winfrey
  • World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
  • Apple Computer
  • Volkswagen "Garbus"
  • Jimmy Buffett
  • Buty Vans
  • Linux

Rozdziały:

Przedmowa (11)
Podziękowania (15)

Wprowadzenie (17)

  • Nasze poszukiwania sekretów wierności klienta wobec marki (17)
  • Różnica pomiędzy destrukcyjnymi i dobroczynnymi formami kultu (19)
  • Kultowy branding nie działa na moich klientów (21)
  • Poznajcie Abrahama Maslowa - ojca kultowego brandingu (24)
  • Siedem zasad budowania świadomości kultowej marki (27)
  • Jak wybraliśmy dziewięć kultowych marek? (30)

Zasada 1. Klient chce należeć do grupy, która jest inna od wszystkich (43)

  • Klient nie chce czuć się wyobcowany jak rozbitek na bezludnej wyspie (45)
  • Kultowe marki są substytutem rodziny (46)
  • Wygląd, przekaz i właściwości - trzej najlepsi przyjaciele każdej kultowej marki (50)
  • Mała rzecz może mieć wielkie znaczenie (57)

Zasada 2. Twórców kultowych marek cechuje odwaga i determinacja (65)

  • Nie chodzi o to, by kwestionować powszechną świadomość, lecz by ją przełamywać (66)
  • Zwykli ludzie podejmują niezwykłe ryzyko (71)
  • Właściciele kultowych marek nigdy się nie poddają (78)
  • Co nie zabija, to hartuje (82)

Zasada 3. Kultowe marki sprzedają styl życia (85)

  • Sekret "Króla rozrywki" (86)
  • Zrozumieć, na czym polega spełnienie samego siebie (89)
  • Stwórz "punkty styczne" z Twoją marką (98)
  • Kultowe marki tworzą "żywe pomniki" (100)

Zasada 4. Słuchaj chóru i stwórz ewangelistów kultowej marki (103)

  • Przestań agitować "pogan" i zwróć się w stronę chóru (105)
  • Ewangeliści pomogą naprawić stosunki z klientami (111)
  • Znajdź drogę do serca swojego klienta (113)
  • Potrzebujesz ewangelistów swojej marki tak samo, jak oni potrzebują Ciebie (116)
  • Dla swoich ewangelistów warto zdziałać cuda (117)
  • Nawet jeśli twórcom kultowej marki zdarzy się zgrzeszyć, chór powróci na łono swojego kościoła (120)

Zasada 5. Kultowe marki tworzą społeczności swoich klientów (123)

  • Społeczność klientów "Star Treka" (127)
  • Wykorzystaj marketing do stymulowania społeczności swoich klientów (128)

Zasada 6. Kultowe marki są powszechne (143)

  • Klienci kultowych marek mają od 8 do 80 lat (145)
  • Kultowe marki są uniwersalne (147)
  • Kultowe marki mają we krwi dzielenie się i współpracę (150)
  • Kultowe marki przeciwstawiają się podejściu typu "nakazuj i kontroluj" (153)
  • Użyj reklamy do przekazywania komunikatu o otwartości i powszechności Twojej marki (157)
  • Kultowe marki sprzedają "gotowe niedokończone produkty" (159)

Zasada 7. Kultowe marki promują wolność i czerpią siłę od swoich wrogów (163)

  • Kultowe marki pozostawiają trwałe wspomnienia (167)
  • Nie zapominaj, ile może zdziałać nostalgia (170)
  • Duch współzawodnictwa (172)

Podsumowanie (183)

  • Jak wykorzystać siedem złotych zasad w praktyce? (183)
  • Podsumowanie siedmiu złotych zasad budowania świadomości kultowej marki (184)

Dodatek (195)

  • Wywiad z ekspertami w sprawach kultu - Rickiem Rossem i Jerrym Whitfieldem (195)

Skorowidz (205)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,27zł

Tytuł książki: "Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów"
Autor: Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Techniki negocjacji Jak odnieść sukces w negocjacjach Wydanie 4
Techniki negocjacji Jak odnieść sukces w negocjacjach Wydanie 4
Björn Lundén, Lennart Rosell
BL Info
Wielowymiarowa świadomość w świetle badań naukowych
Wielowymiarowa świadomość w świetle badań naukowych
Danuta Adamska-Rutkowska
Studio Astropsychologii
Postępowanie administracyjne Postępowanie egzekucyjne w administracji i Postępowanie sądowoadministracyjne
Postępowanie administracyjne Postępowanie egzekucyjne w administracji i Postępowanie sądowoadministracyjne
Zbigniew Kmiecik
Wolters Kluwer
Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
Magdalena Szelągowska
Onepress
Jak Polska zbawiała świat Mesjasze i Prorocy
Jak Polska zbawiała świat Mesjasze i Prorocy
Jerzy Besala
Bellona
Najpiękniejsza pamiątka
Najpiękniejsza pamiątka
Vi Keeland, Penelope Ward
HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Systemy krajobrazowe Struktura funkcjonowanie planowanie

Systemy krajobrazowe Struktura funkcjonowanie planowanie

54.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN