Tytuł: | Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Wydanie II Ćwiczenia praktyczne | | Autor: | Bartosz Danowski, Michał Makaruk | | ISBN: | 978-83-246-6539-6 | | Ilość stron: | 304 | | Data wydania: | 03/2013 | | Format: | 140x208 | | Wydawnictwo: | HELION | |
| Cena: | 37.00zł | |
Wejdź na szczyt… listy wyszukiwania!
Właśnie stworzyłeś perfekcyjny serwis WWW. Od teraz klienci lub inne osoby do szaleństwa zainteresowane Twoją witryną powinny pchać się do niej drzwiami i oknami… a jednak wcale tego nie robią. Czyżbyś o czymś zapomniał? No jasne - czas zadbać o odpowiednią pozycję Twojej strony, czyli przekonać Google’a do pokazywania jej na początku listy.
Ta książka pokaże Ci, jak monitorować i skutecznie zwiększać ruch na stronie WWW. Dowiesz się z niej, jak działają wyszukiwarki (ze szczególnym uwzględnieniem nowych wersji Google’a) i czym należy kierować się przy wybieraniu słów czy całych fraz kluczowych. Zorientujesz się, do czego służy system wymiany linków, co to jest indeksacja witryny i jak zbudować własne zaplecze. Poznasz korzyści płynące z nawiązania współpracy z mediami społecznościowymi, a także najczęściej spotykane zagrożenia dla pozycji Twojego serwisu WWW. Nauczysz się umiejętnie reklamować swoją witrynę i stale zwiększać jej popularność. A najważniejsze, że wszystko to nie zabierze Ci dużo czasu - seria świetnie zaprojektowanych ćwiczeń pozwoli Ci osiągnąć cele praktycznie od ręki!
- Jak działa Google
- Słowa i frazy kluczowe
- Hiperłącza
- Budowa własnego zaplecza
- Indeksacja witryny
- Prezentacja typowych zagrożeń i błędów
- Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa
- Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów strony
- Słownik pojęć
- Inne sposoby zwiększania popularności witryny
Ułatw internautom drogę do Twojego serwisu WWW.
Rozdziały:
Rozdział 1. Jak działa Google (7)
- Wyszukiwanie danych (10)
- Zapytania i operatory (17)
- Jak działa wyszukiwarka (22)
- Nowości w wyszukiwarce Google i jej algorytmie (24)
- Co daje wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania (28)
Rozdział 2. Frazy i słowa kluczowe (35)
- Dobór słów (35)
- Ocena stopnia trudności, konkurencyjności i opłacalności danej frazy - analiza konkurencji (54)
- Rozmieszczenie słów i fraz na stronie (64)
Rozdział 3. Hiperłącza (75)
- Linki przychodzące (76)
- Linki wychodzące (91)
- Page Rank (96)
Rozdział 4. Własne zaplecze (101)
- Wybór domeny (103)
- Wybór hostingu (110)
- Zaplecze tematyczne (111)
- Budowa zaplecza dla systemów wymiany linków (123)
- Pozycjonowanie zaplecza (126)
- Linkowanie (126)
- Pingowanie (131)
Rozdział 5. Aktywność w mediach społecznościowych (133)
- Informacje ogólne o mediach społecznościowych (133)
- Facebook (136)
- Google+ (141)
- Twitter (146)
- Dobre praktyki podczas aktywności w mediach społecznościowych (148)
- Reagowanie w sytuacjach kryzysowych (150)
Rozdział 6. Indeksacja witryny (153)
- Jak to wygląda w praktyce (153)
- Sprawdzanie stopnia indeksacji (167)
- Sposoby poprawy indeksacji witryny (170)
- Kontrola szybkości indeksacji witryny przez Google (214)
Rozdział 7. Prezentacja potencjalnych zagrożeń i błędów (217)
- Najczęściej popełniane błędy (217)
- Konsekwencje błędów lub stosowania nieetycznych metod pozycjonowania (228)
- Sposoby walki z konsekwencjami nieodpowiedzialnego pozycjonowania strony (232)
Rozdział 8. Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów witryny (237)
- Statystyki oglądalności - Google Analytics (238)
- Narzędzia dla webmasterów - Google Webmaster Tools (251)
Rozdział 9. Reklama w wyszukiwarkach jako sposób na szybkie wyniki (261)
- Zasady działania kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (262)
- AdWords (267)
- Podsumowanie (275)
Dodatek (277)
- Słownik pojęć (277)
- Inne sposoby zwiększania popularności witryny (289)
|