Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Programowanie aplikacji dla Androida. The Big Nerd Ranch Guide. Wydanie III 99.00zł
Programowanie aplikacji dla Androida. The Big Nerd Ranch Guide. Wydanie III

Tytuł: Programowanie aplikacji dla Androida. The Big Nerd Ranch Guide. Wydanie III
Autor: Bill Phillips, Chris Stewart, Kristin Marsicano
ISBN: 978-83-283-3636-0
Ilość stron: 744
Data wydania: 11/2017
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 99.00zł


Android jest systemem stworzonym dla urządzeń mobilnych. Pod jego kontrolą pracują smartfony, tablety, lodówki, telewizory i wszystko wskazuje na to, że internet rzeczy będzie również w dużej części androidowy. Wielu programistów widzi w tym niespotykane dotąd możliwości, jednak pisanie aplikacji dla Androida wcale nie jest łatwym zadaniem. Wielu programistów przekonało się, że sama umiejętność kodowania nie jest wystarczająca. Biegłe poruszanie się po tym środowisku wymaga opanowania licznych nowych koncepcji i technik. Innymi słowy, rozpoczynając naukę programowania dla Androida, trzeba nastawić się na intensywną naukę wielu nowych rzeczy w krótkim czasie!

Jeśli umiesz pisać zorientowany obiektowo kod w Javie i postanowiłeś zacząć tworzyć aplikacje dla Androida, wziąłeś do ręki odpowiednią książkę. Jest to praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który bezboleśnie przeprowadzi Cię przez trudności, jakie napotyka właściwie każdy początkujący programista aplikacji dla Androida. Opisano tu podstawowe zagadnienia związane z tworzeniem projektu i używaniem aktywności, układów oraz intencji jawnych i niejawnych. Pokazano, jak korzystać z fragmentów, tworzyć menu i jak pracować na plikach multimedialnych. Przede wszystkim zaś przedstawiono wszystkie ważne szczegóły projektowania i rozwijania aplikacji mobilnej.

W książce poruszono wiele zagadnień, między innymi:

  • środowisko pracy i zasady projektowania aplikacji,
  • obsługa wbudowanego aparatu fotograficznego i dotykowości,
  • architektura MVVM i mechanizmy wiązania danych,
  • testowanie aplikacji,
  • animacje w Androidzie,
  • usługa lokalizacji i korzystanie z map.

Autorzy są ekspertami i instruktorami z firmy Big Nerd Ranch, która specjalizuje się w rozwijaniu innowacyjnych aplikacji mobilnych.

Android — zaprogramuj przyszłość!

Rozdziały:

Poznawanie systemu Android (19)

  • Wymagania wstępne (20)
  • Co nowego w trzecim wydaniu? (20)
  • Jak korzystać z tej książki? (20)
  • Jak zorganizowana jest ta książka (21)
    • Wyzwania (22)
    • Czy jesteś dociekliwy? (22)
  • Styl kodowania (22)
  • Konwencje typograficzne (23)
  • Wersje systemu Android (23)

Niezbędne narzędzia (25)

  • Pobieranie i instalowanie Android Studio (25)
    • Pobieranie starszych wersji środowiska SDK (25)
  • Urządzenie sprzętowe (26)

1. Twoja pierwsza aplikacja dla systemu Android (27)

  • Podstawowe elementy aplikacji (28)
  • Tworzenie projektu aplikacji dla systemu Android (29)
  • Poruszanie się w Android Studio (33)
  • Tworzenie układu interfejsu użytkownika (34)
    • Hierarchia widoków (38)
    • Atrybuty widgetów (39)
    • Tworzenie zasobów tekstowych (40)
    • Podgląd układu (41)
  • Od pliku układu XML do obiektów klasy View (42)
    • Zasoby i identyfikatory zasobów (43)
  • Podłączanie widgetów (45)
    • Pobieranie odwołań do widgetów (46)
    • Tworzenie obiektów nasłuchujących (47)
  • Tworzenie komunikatów toast (49)
    • Zastosowanie mechanizmu dopełniania kodu (50)
  • Uruchamianie aplikacji w emulatorze (51)
  • Dla dociekliwych: proces budowania aplikacji (55)
    • Narzędzia wspomagające budowanie aplikacji (56)
  • Wyzwania (56)
  • Wyzwanie: dostosowywanie komunikatów toast do własnych potrzeb (57)

2. System Android i wzorzec MVC (59)

  • Tworzenie nowej klasy (60)
    • Generowanie getterów i setterów (61)
  • Wzorzec MVC a system Android (63)
    • Zalety stosowania wzorca MVC (64)
  • Aktualizacje warstwy widoku (65)
  • Aktualizacja warstwy kontrolera (67)
  • Uruchamianie aplikacji na urządzeniu fizycznym (71)
    • Podłączanie urządzenia fizycznego (71)
    • Konfigurowanie urządzenia do pracy ze środowiskiem deweloperskim (72)
  • Dodawanie ikon (74)
    • Dodawanie nowych zasobów do projektu aplikacji (75)
    • Odwołania do zasobów w kodzie XML (77)
  • Wyzwanie: dodaj listener do widoku TextView (78)
  • Wyzwanie: dodaj przycisk Poprzednie (78)
  • Wyzwanie: od przycisku Button do przycisku ImageButton (79)

3. Cykl życia aktywności (81)

  • Logowanie cyklu życia aktywności (83)
    • Tworzenie dziennika komunikatów (83)
    • Zastosowanie panelu Logcat (85)
    • Badanie cyklu życia aktywności w praktyce (87)
  • Zmiana orientacji urządzenia a cykl życia aktywności (90)
    • Konfiguracje urządzeń i zasoby alternatywne (90)
  • Zapisywanie danych przy zmianie orientacji urządzenia (95)
    • Nadpisywanie metody onSaveInstanceState(Bundle) (95)
  • Jeszcze kilka słów o cyklu życia aktywności (97)
  • Dla dociekliwych: bieżący proces czyszczenia aktywności (99)
  • Dla dociekliwych: poziomy logowania i odpowiadające im metody (100)
  • Wyzwanie: zapobieganie wielokrotnym odpowiedziom na to samo pytanie (101)
  • Wyzwanie: ocena poziomu poprawności odpowiedzi (101)

4. Debugowanie aplikacji dla systemu Android (103)

  • Wyjątki i ślad stosu (104)
    • Diagnozowanie problemów (106)
    • Logowanie śladów stosu (106)
    • Ustawianie punktów przerwania w kodzie (108)
    • Zastosowanie pułapek z wyjątkami (111)
  • Mechanizmy debugowania specyficzne dla systemu Android (112)
    • Korzystanie z programu Android Lint (112)
    • Problemy z klasą R (114)
  • Wyzwanie: zastosowanie narzędzia Layout Inspector (115)
  • Wyzwanie: śledzenie alokacji zasobów pamięci (116)

5. Twoja druga aktywność (119)

  • Konfigurowanie drugiej aktywności (120)
    • Tworzenie nowej aktywności (121)
    • Podklasa nowej aktywności (124)
    • Deklarowanie aktywności w manifeście aplikacji (124)
    • Dodawanie przycisku podpowiedzi do aktywności QuizActivity (125)
  • Uruchamianie aktywności (127)
    • Komunikowanie się z intencjami (128)
  • Przekazywanie danych między intencjami (129)
    • Używanie danych typu extras w intencjach (130)
    • Pobieranie wyników z aktywności podrzędnej (134)
  • Jak system Android widzi Twoje aktywności (138)
  • Wyzwanie: zamykanie luk dla oszustów (141)

6. Wersje Android SDK i kompatybilność aplikacji (143)

  • Wersje środowiska Android SDK (143)
  • Kompatybilność aplikacji z różnymi wersjami systemu Android (144)
    • Rozsądne minimum (145)
    • Minimalna wersja SDK (147)
    • Docelowa wersja SDK (147)
    • Wersja kompilacji SDK (147)
    • Bezpieczne dodawanie kodu z nowszych wersji API (148)
  • Korzystanie z dokumentacji dla deweloperów aplikacji systemu Android (151)
  • Wyzwanie: raportowanie wersji SDK (153)
  • Wyzwanie: ograniczenie podpowiadania (154)

7. Fragmenty w interfejsie użytkownika i menedżer fragmentów (155)

  • Potrzeba elastyczności interfejsu użytkownika (155)
  • Wprowadzenie do zastosowania fragmentów (157)
  • Uruchamianie aplikacji CriminalIntent (158)
    • Tworzenie nowego projektu (160)
    • Dwa typy fragmentów (162)
    • Dodawanie zależności w Android Studio (162)
    • Tworzenie klasy Crime (165)
  • Hostowanie fragmentów interfejsu użytkownika (166)
    • Cykl życia fragmentu (167)
    • Dwa podejścia do hostowania fragmentów (168)
    • Definiowanie widoku kontenera (168)
  • Tworzenie fragmentu interfejsu użytkownika (170)
    • Definiowanie układu fragmentu CrimeFragment (170)
    • Tworzenie klasy CrimeFragment (172)
  • Dodawanie fragmentów interfejsu użytkownika do instancji klasy FragmentManager (177)
    • Transakcje fragmentów (179)
    • FragmentManager i cykl życia fragmentów (180)
  • Architektura aplikacji wykorzystującej fragmenty (182)
    • Powód, dla którego wszystkie nasze aktywności używają fragmentów (182)
  • Dla dociekliwych: fragmenty i biblioteka wsparcia (184)
  • Dla dociekliwych: dlaczego fragmenty z biblioteki wsparcia są bardziej użyteczne? (185)

8. Wyświetlanie list w widoku RecyclerView (187)

  • Aktualizacja warstwy modelu aplikacji CriminalIntent (188)
    • Wzorzec Singleton i scentralizowane przechowywanie danych (189)
  • Abstrakcyjna aktywność do przechowywania fragmentów (191)
    • Ogólny układ przechowujący fragmenty (191)
    • Abstrakcyjna klasa Activity (192)
  • Klasy RecyclerView, Adapter oraz ViewHolder (197)
    • Klasy ViewHolder i Adapter (198)
    • Adaptery (199)
    • Zastosowanie kontenera RecyclerView (201)
    • Widok do wyświetlenia (202)
    • Implementowanie klas ViewHolder i Adapter (203)
  • Dowiązywanie elementów listy (206)
  • Reagowanie na naciśnięcie (208)
  • Dla dociekliwych: kontenery ListView i GridView (209)
  • Dla dociekliwych: singletony (210)
  • Wyzwanie: typy widoków kontenera RecyclerView (211)

9. Tworzenie interfejsów użytkownika z układami i widgetami (213)

  • Korzystanie z graficznego narzędzia tworzenia układów (214)
  • Wprowadzenie do dynamicznych układów interfejsu - ConstraintLayout (215)
    • Korzystanie z układu ConstraintLayout (216)
    • Edytor graficzny (217)
    • Tworzenie miejsca dla widoków (218)
    • Dodawanie widgetów (221)
    • Wewnętrzne ustawienia układu ConstraintLayout (224)
    • Edytowanie właściwości (225)
    • Tworzenie dynamicznych elementów listy (228)
  • Jeszcze kilka słów o atrybutach układu (229)
    • Gęstość pikseli ekranu i jednostki dp oraz sp (229)
    • Marginesy i odstępy (231)
    • Style, motywy i atrybuty motywów (232)
    • Wytyczne dla deweloperów aplikacji dla systemu Android (233)
  • Graficzne narzędzia do tworzenia układów (233)
  • Wyzwanie: formatowanie daty (233)

10. Zastosowanie argumentów fragmentów (235)

  • Uruchamianie aktywności przez fragment (235)
    • Dodawanie danych extras (237)
    • Pobieranie danych extras (237)
    • Wypełnianie widoku fragmentu CrimeFragment danymi z obiektu Crime (238)
    • Wady bezpośredniego pobierania danych (239)
  • Argumenty fragmentu (240)
    • Przypisywanie argumentów do fragmentu (240)
    • Pobieranie argumentów (241)
  • Przeładowywanie listy (242)
  • Pobieranie wyników działania fragmentów (244)
  • Dla dociekliwych: dlaczego używamy argumentów fragmentów? (245)
  • Wyzwanie: efektywne przeładowywanie zawartości kontenera RecyclerView (246)
  • Wyzwanie: ulepszanie wydajności działania obiektu CrimeLab (246)

11. Zastosowanie klasy ViewPager (247)

  • Tworzenie klasy CrimePagerActivity (248)
    • Obiekty ViewPager i PagerAdapter (249)
    • Integrowanie aktywności CrimePagerActivity (251)
  • FragmentStatePagerAdapter kontra FragmentPagerAdapter (253)
  • Dla dociekliwych: jak naprawdę działa ViewPager (255)
  • Dla dociekliwych: rozmieszczanie widoków z poziomu kodu (256)
  • Wyzwanie: odtwarzanie marginesów fragmentu CrimeFragment (257)
  • Wyzwanie: dodawanie przycisków Pierwsza i Ostatnia (257)

12. Okna dialogowe (259)

  • Tworzenie instancji klasy DialogFragment (261)
    • Wyświetlanie fragmentu DialogFragment (263)
    • Dodawanie zawartości okna dialogowego (265)
  • Przekazywanie danych między fragmentami (267)
    • Przekazywanie danych do fragmentu DatePickerFragment (268)
    • Zwracanie danych do fragmentu CrimeFragment (270)
  • Wyzwanie: więcej okien dialogowych (278)
  • Wyzwanie: bardziej responsywny DialogFragment (278)

13. Pasek narzędzi (279)

  • Biblioteka AppCompat (280)
    • Używanie biblioteki AppCompat (280)
  • Menu (282)
    • Definiowanie menu w kodzie XML (282)
    • Tworzenie menu (288)
    • Reagowanie na wybranie elementu menu (291)
  • Włączanie nawigacji hierarchicznej (292)
    • Jak działa nawigacja hierarchiczna (293)
  • Alternatywny przycisk akcji (294)
    • Przełączanie tytułu przycisku akcji (295)
    • "Jeszcze tylko jedna sprawa..." (297)
  • Dla dociekliwych: pasek akcji a pasek narzędzi (299)
  • Wyzwanie: usuwanie przestępstw z listy (300)
  • Wyzwanie: zasoby tekstowe typu plural (300)
  • Wyzwanie: pusty widok dla kontenera RecyclerView (300)

14. Bazy danych SQLite (301)

  • Definiowanie schematu (302)
  • Tworzenie szkieletu bazy danych (303)
    • Eksploracja plików przy użyciu Android Device Monitor (306)
    • Debugowanie problemów z bazą danych (307)
  • Patroszymy CrimeLab (308)
  • Zapisywanie danych w bazie (310)
    • Zastosowanie klasy ContentValues (310)
    • Wstawianie i aktualizowanie wierszy tabeli (311)
  • Odczytywanie danych z bazy (313)
    • Zastosowanie klasy CursorWrapper (314)
    • Zamiana na obiekty modelu (316)
  • Dla dociekliwych: więcej baz danych (319)
  • Dla dociekliwych: kontekst aplikacji (320)
  • Wyzwanie: usuwanie przestępstw z listy (320)

15. Intencje niejawne (321)

  • Dodawanie przycisków (322)
  • Dodawanie podejrzanego do warstwy modelu (323)
  • Zastosowanie ciągów formatujących (325)
  • Zastosowanie niejawnych intencji (326)
    • Elementy składowe niejawnej intencji (327)
    • Wysyłanie raportu o przestępstwie (328)
    • Korzystanie z listy kontaktów (330)
    • Wyszukiwanie aktywności zdolnych do wykonania danego zadania (334)
  • Wyzwanie: klasa ShareCompat (337)
  • Wyzwanie: kolejna intencja niejawna (337)

16. Wykonywanie zdjęć przy użyciu intencji (339)

  • Miejsce do przechowywania zdjęć (339)
  • Miejsce na przechowywanie plików (342)
    • Zastosowanie klasy FileProvider (343)
    • Określanie lokalizacji zdjęć (344)
  • Zastosowanie intencji do uruchomienia aparatu fotograficznego (345)
    • Uruchamianie intencji (346)
  • Skalowanie i wyświetlanie bitmap (348)
  • Deklarowanie wymagań aplikacji (351)
  • Wyzwanie: wyświetlanie zdjęcia w pełnym rozmiarze (351)
  • Wyzwanie: efektywne ładowanie miniaturek zdjęć (351)

17. Dwupanelowy interfejs typu lista-szczegóły (353)

  • Dodawanie elastyczności do układu (354)
    • Modyfikowanie klasy SingleFragmentActivity (355)
    • Tworzenie układu z dwoma kontenerami dla fragmentów (356)
    • Używanie aliasów zasobów (358)
    • Tworzenie alternatywy dla tabletów (359)
  • Aktywność: nadzorca fragmentów (360)
    • Interfejsy zwrotne układów (361)
  • Dla dociekliwych: jeszcze kilka słów o sprawdzaniu rozmiarów ekranu urządzenia (369)
  • Wyzwanie: dodawanie funkcji "przeciągnij, aby usunąć" (370)

18. Lokalizacja (371)

  • Lokalizacja zasobów (372)
    • Zasoby domyślne (375)
    • Sprawdzanie pokrycia zasobów przy użyciu edytora tłumaczeń Translations Editor (378)
    • Dostosowywanie ustawień regionalnych (379)
  • Kwalifikatory konfiguracji (382)
    • Priorytetyzacja zasobów alternatywnych (383)
    • Wiele kwalifikatorów (385)
    • Odszukiwanie zasobów najlepiej dopasowanych do bieżącej konfiguracji (386)
  • Testowanie zasobów alternatywnych (387)
  • Wyzwanie: lokalizacja dat (388)

19. Ułatwienia dostępu (389)

  • Usługa TalkBack (389)
    • Eksploracja przez dotyk (392)
    • Nawigacja liniowa poprzez przeciąganie palcem po ekranie (393)
  • Jak spowodować, aby TalkBack odczytywał elementy nietekstowe? (395)
    • Dodawanie opisów zawartości (395)
    • Włączanie możliwości ustawienia fokusu dla wybranego widoku (397)
  • Jak zapewnić zbliżoną funkcjonalność aplikacji z ułatwieniami dostępu (398)
    • Zastosowanie etykiet do udostępniania kontekstu (400)
  • Dla dociekliwych: korzystanie z aplikacji Accessibility Scanner (403)
  • Wyzwanie: poprawianie listy (406)
  • Wyzwanie: dostarczanie kontekstu dla elementu danych (406)
  • Wyzwanie: powiadomienia o zdarzeniach (406)

20. Wiązanie danych i model MVVM (409)

  • Różne architektury - dlaczego warto sobie tym zaprzątać głowę (409)
  • Tworzenie aplikacji BeatBox (411)
    • Proste wiązanie danych (412)
  • Importowanie zasobów typu assets (416)
  • Pobieranie zasobów assets (418)
  • Podłączanie zasobów typu asset (420)
  • Wiązanie do danych (423)
    • Tworzenie modelu widoku (424)
    • Wiązanie do modelu widoku (425)
    • Observable data (428)
  • Korzystanie z zasobów typu asset (430)
  • Dla dociekliwych: jeszcze kilka słów o wiązaniu danych (431)
    • Wyrażenia lambda (431)
    • Jeszcze więcej cukru syntaktycznego (431)
    • BindingAdapter (432)
  • Dla dociekliwych: dlaczego zasoby typu asset, a nie zwykłe zasoby aplikacji? (432)
  • Dla dociekliwych: zasoby typu non-asset? (433)

21. Testy jednostkowe i odtwarzanie plików audio (435)

  • Tworzenie klasy SoundPool (435)
  • Ładowanie plików dźwiękowych (436)
  • Odtwarzanie plików dźwiękowych (438)
  • Zależności testów (439)
  • Tworzenie klasy testowej (440)
  • Konfigurowanie testu (442)
    • Zastosowanie zależności pozornych (443)
  • Pisanie testów (444)
    • Testowanie interakcji obiektów (445)
  • Wywołania zwrotne wiązania danych (448)
  • Usuwanie plików dźwięków z pamięci (449)
  • Zmiana orientacji urządzenia a ciągłość istnienia obiektów (450)
    • Zachowywanie fragmentów (451)
    • Obracanie urządzenia a zachowywanie fragmentów (452)
  • Dla dociekliwych: czy zachowywać fragmenty? (453)
  • Dla dociekliwych: Espresso i testy integracyjne (455)
  • Dla dociekliwych: obiekty pozorne i testowanie (456)
  • Wyzwanie: sterowanie szybkością odtwarzania (457)

22. Style i motywy (459)

  • Zasoby kolorów (460)
  • Style (460)
    • Dziedziczenie stylów (462)
  • Motywy aplikacji (463)
    • Modyfikowanie motywu (464)
  • Dodawanie kolorów motywu (466)
  • Nadpisywanie atrybutów motywu (467)
    • Eksplorowanie motywu (468)
  • Modyfikowanie atrybutów przycisków (471)
  • Dla dociekliwych: jeszcze kilka słów o dziedziczeniu stylów (474)
  • Dla dociekliwych: dostęp do atrybutów motywu (475)

23. Elementy XML drawable (477)

  • Tworzenie przycisków o jednolitym wyglądzie (478)
  • Elementy typu shape drawable (479)
  • Lista stanów (481)
  • Lista warstw (482)
  • Dla bardziej dociekliwych: po co zawracać sobie głowę elementami XML drawable? (483)
  • Dla bardziej dociekliwych: obrazy Mipmap (484)
  • Dla dociekliwych: obrazy 9-patch (485)
  • Wyzwanie: motywy przycisków (492)

24. Więcej o intencjach i zadaniach (493)

  • Tworzenie aplikacji NerdLauncher (494)
  • Rozwiązywanie intencji niejawnych (496)
  • Tworzenie jawnych intencji w czasie działania programu (500)
  • Zadania i stos aktywności (502)
    • Przełączanie między zadaniami (503)
    • Uruchamianie nowego zadania (504)
  • Użycie launchera NerdLauncher jako ekranu głównego (507)
  • Wyzwanie: ikony (507)
  • Dla dociekliwych: procesy kontra zadania (508)
  • Dla dociekliwych: dokumenty równoległe (511)

25. HTTP i zadania drugoplanowe (515)

  • Tworzymy aplikację PhotoGallery (517)
  • Podstawowe zagadnienia sieciowe (519)
    • Uzyskiwanie uprawnień do korzystania z połączeń sieciowych (521)
  • Uruchamianie zadań asynchronicznych AsyncTask w wątku tła (521)
  • Ty i Twój wątek główny (523)
    • Poza głównym wątkiem (524)
  • Pobieranie danych w formacie JSON z serwisu Flickr (525)
    • Parsowanie danych zapisanych w formacie JSON (529)
  • Od zadania AsyncTask z powrotem do wątku głównego (532)
  • Porządkowanie zadań asynchronicznych AsyncTask (535)
  • Dla dociekliwych: jeszcze kilka słów o zadaniach AsyncTask (536)
  • Dla dociekliwych: alternatywy dla zadań AsyncTask (537)
  • Wyzwanie: Gson (538)
  • Wyzwanie: podział na strony (538)
  • Wyzwanie: dynamiczne modyfikowanie liczby wyświetlanych kolumn (539)

26. Obiekty Looper, Handler i HandlerThread (541)

  • Przygotowanie kontenera RecyclerView do wyświetlania obrazów (541)
  • Pobieranie wielu małych rzeczy (544)
  • Komunikacja z wątkiem głównym (544)
  • Tworzenie wątku tła (546)
  • Komunikaty i handlery komunikatów (548)
    • Anatomia komunikatu (548)
    • Anatomia handlera (549)
    • Używanie handlerów (549)
    • Przekazywanie handlerów (554)
  • Dla dociekliwych: zadania AsyncTask kontra wątki (559)
  • Dla dociekliwych: rozwiązywanie problemu z pobieraniem zdjęć (560)
  • Dla dociekliwych: tryb StrictMode (561)
  • Wyzwanie: ładowanie wstępne i buforowanie danych (562)

27. Wyszukiwanie (563)

  • Wyszukiwanie zdjęć w serwisie Flickr (564)
  • Zastosowanie widoku SearchView (568)
    • Reagowanie na interakcję widoku SearchView z użytkownikiem (571)
  • Proste zachowywanie danych w plikach preferencji (573)
  • Wygładzanie aplikacji (577)
  • Wyzwanie: jeszcze bardziej ulepszamy aplikację (578)

28. Usługi działające w tle (579)

  • Tworzenie usługi IntentService (579)
  • Do czego służą usługi (582)
    • Operacje sieciowe bezpiecznie działające w tle (582)
  • Sprawdzanie, czy pojawiły się nowe wyniki wyszukiwania (584)
  • Opóźnione wykonywanie z wykorzystaniem usługi AlarmManager (585)
    • Jak używać alarmów we właściwy sposób (588)
    • Obiekty PendingIntent (589)
    • Zarządzanie alarmami przy użyciu PendingIntent (590)
  • Sterowanie alarmami (590)
  • Powiadomienia (593)
  • Wyzwanie: powiadomienia na urządzeniach typu Android Wear (595)
  • Dla dociekliwych: szczegóły usługi (596)
    • Czym zajmują się usługi (a czego nie powinny robić) (596)
    • Cykl życia usługi (596)
    • Usługi typu non-sticky (597)
    • Usługi typu sticky (597)
    • Wiązanie usług (598)
  • Dla dociekliwych: klasy JobScheduler oraz JobServices (599)
    • JobScheduler i przyszłość zadań drugoplanowych (602)
  • Wyzwanie: zastosowanie klasy JobService w systemie Lollipop (603)
  • Dla bardziej dociekliwych: adaptery synchronizacji (603)

29. Intencje rozgłoszeń (605)

  • Intencje a intencje rozgłoszeń (605)
  • Odbieranie rozgłoszeń systemowych - aktywowanie podczas uruchamiania systemu (606)
    • Tworzenie i rejestrowanie samodzielnego odbiornika rozgłoszeń (606)
    • Używanie odbiorników rozgłoszeń (609)
  • Filtrowanie powiadomień pierwszoplanowych (611)
    • Wysyłanie intencji rozgłoszenia (611)
    • Tworzenie i rejestrowanie odbiornika dynamicznego (612)
    • Ograniczanie zasięgu rozgłoszeń tylko do naszej aplikacji przy użyciu prywatnych uprawnień (614)
    • Przekazywanie i odbieranie danych przy użyciu rozgłoszeń uporządkowanych (617)
  • Odbiorniki i zadania działające przez długi czas (622)
  • Dla dociekliwych: zdarzenia lokalne (622)
    • Używanie biblioteki EventBus (623)
    • Używanie biblioteki RxJava (624)
  • Dla dociekliwych: sprawdzanie, czy fragment jest widzialny (624)

30. Przeglądanie sieci WWW i widoki WebView (627)

  • Ostatni kawałek danych z serwisu Flickr (628)
  • Prosty sposób - intencje niejawne (630)
  • Trudniejszy sposób - widok WebView (631)
    • Zastosowanie interfejsu WebChromeClient do ulepszenia wyświetlania stron internetowych (635)
  • Zmiana orientacji urządzenia a widok WebView (638)
    • Niebezpieczeństwa związane z obsługą zmian konfiguracji (639)
  • Dla dociekliwych: wstrzykiwanie obiektów JavaScript (639)
  • Dla dociekliwych: aktualizacje widoku WebView (640)
  • Wyzwanie: używanie przycisku Wstecz do obsługi historii przeglądania (641)
  • Wyzwanie: obsługa łączy innych niż HTTP (641)

31. Widoki niestandardowe i zdarzenia związane z dotykiem (643)

  • Konfigurowanie projektu aplikacji DragAndDraw (644)
  • Tworzenie własnego, niestandardowego widoku (645)
    • Tworzenie widoku BoxDrawingView (646)
  • Obsługa zdarzeń związanych z dotykiem (648)
    • Śledzenie zdarzeń związanych z ruchem palca po ekranie (649)
  • Renderowanie z użyciem metody onDraw(Canvas) (652)
  • Wyzwanie: zapisywanie stanu (653)
  • Wyzwanie: obracanie prostokątów (654)

32. Animacja właściwości (657)

  • Budowanie sceny (657)
  • Proste animacje (659)
    • Właściwości transformacji widoków (663)
    • Używanie różnych interpolatorów (665)
    • Modyfikowanie kolorów (665)
  • Uruchamianie kilku animatorów jednocześnie (668)
  • Dla dociekliwych: inne API animacji (669)
    • Starsze narzędzia animacyjne (669)
    • Transformacje (669)
  • Wyzwania (670)

33. Lokalizacja i usługi Play (671)

  • Lokalizacja i biblioteki (672)
    • Usługi Google Play (672)
  • Tworzenie aplikacji Locatr (673)
  • Google Play Services a testowanie usług lokalizacji w emulatorze (673)
    • Symulowane dane lokalizacji (675)
  • Budowanie aplikacji (677)
  • Konfigurowanie Google Play Services (680)
    • Uprawnienia do wyznaczania lokalizacji (681)
  • Używanie Google Play Services (682)
  • Wyszukiwanie zdjęć w serwisie Flickr z użyciem geolokalizacji (684)
  • Pobieranie informacji o bieżącej lokalizacji (685)
  • Żądanie udzielenia uprawnień po uruchomieniu aplikacji (688)
    • Sprawdzanie uprawnień (688)
  • Wyszukiwanie i wyświetlanie zdjęć z użyciem geolokalizacji (693)
  • Wyzwanie: uzasadnianie prośby o udzielenie uprawnień (695)
  • Wyzwanie: wskaźnik postępu wyszukiwania (696)

34. Mapy (697)

  • Importowanie biblioteki Play Services Maps (697)
  • Korzystanie z map w systemie Android (697)
  • Pobieranie klucza Maps API dla map Google (698)
  • Konfigurowanie map (700)
  • Pobieranie dodatkowych danych o lokalizacji (701)
  • Praca z mapą (704)
    • Rysowanie na mapie (707)
  • Dla dociekliwych: zespoły programistów i klucze API (708)

35. Interfejs Material Design (711)

  • Warstwy materiałów (712)
    • Elewacja i wartości osi Z (713)
    • Animatory listy stanów (715)
  • Narzędzia animacji (717)
    • Animacje typu circular reveal (717)
    • Transformacje współdzielonego elementu (719)
  • Komponenty widoków (722)
    • Karty (722)
    • Przyciski FAB (724)
    • Powiadomienia Snackbar (725)
  • Jeszcze kilka słów o interfejsie Material Design (727)

36. Posłowie (729)

  • Wyzwanie finałowe (729)
  • Trochę bezwstydnej prywaty (730)
  • Dziękujemy! (730)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Jak być wspaniałymi rodzicami Trzy poradniki dla każdej rodziny
Jak być wspaniałymi rodzicami Trzy poradniki dla każdej rodziny
Tracey Godridge, Ian Bruce, Martine Gallie
Vesper
Interpretacja wyników badań Lekarz rodzinny
Interpretacja wyników badań Lekarz rodzinny
Katarzyna Wrotek
Septem
Polska przedwojenna
Polska przedwojenna
Janusz Tazbir
Bosz
Twój domowy włoski chleb Przepisy z różnych regionów
Twój domowy włoski chleb Przepisy z różnych regionów
Valli Alessandro
CEDEWU
Historia Ziemi
Historia Ziemi
Steven M. Stanley
PWN
Polskie Kresy
Polskie Kresy
Węglicka Katarzyna
Bellona
 Koszyk
1 x Geografia regionalna świata Wielkie regiony
1 x Fotografia cyfrowa Kompedium
1 x Elektryczne i elektroniczne wyposazenie pojazdów samochodowych Część 2 Wyposażenie elektroniczne
1 x AutoCAD 2023 PL
1 x Bez cukru, proszę
1 x Bootstrap. Tworzenie własnych stylów graficznych
1 x Biogazownie rynek konkurencyjność analiza efektywności
1 x Cuda świata Ilustrowana encyklopedia
1 x Przedsiębiorczość z duszą Wyzwanie dla nowych czasów
1 x Gwiazdeczka
1 x Francusko-polski i polsko-francuski sprytny słownik nie tylko do szkoły
1 x Cieślictwo polskie Reprint wydania z 1930 r.
1 x Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego
1 x Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów
1 x Czarno-biały obraz świata Problemy ochrony i konserwacji dawnych fotografii
1 x Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
1 x CodeIgniter Zaawansowane tworzenie stron w PHP
1 x Microsoft Visual C# 2012 Krok po kroku
1 x Spawanie wiadomości podstawowe
1 x Boska Ziemia
1 x Jak przewodzą najlepsi liderzy Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych
1 x Budowanie pewności siebie dla bystrzaków
1 x Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku
1 x Akumulatory baterie ogniwa
1 x Jak pisać prace z psychologii Poradnik dla studentów i badaczy Wydanie 4
1 x Egonomia Jak ego niszczy i buduje nasze finanse
1 x Gra bez końca
1 x Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2020 Kurs zaawansowany
1 x AutoCAD 2018/LT2018/360+
1 x Komunikacja marketingowa
1 x Agile. Przewodnik po zwinnych metodykach programowania
1 x Chmura obliczeniowa Rozwiązania dla biznesu
1 x Sztuka tworzenia wydajnego kodu. Przewodnik po zaawansowanych technikach wykorzystywania sprzętu i kompilatorów
1 x ECDL Moduł 6 Grafika menedżerska i prezentacyjna
1 x Architektura jako sztuka
1 x Bootstrap 4 dla zaawansowanych. Jak pisać znakomite aplikacje internetowe. Wydanie II
1 x Bezpieczeństwo energetyczne Koncepcje, wyzwania, interesy
1 x Arcydzieła malarstwa Galerie Florencji Uffizi i Pitti
1 x Dotknij poczuj zobacz Fenomen relacji człowieka z naturą
1 x 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
1 x Głaskane tuczone zabijane
1 x Współczesna wiedza o polimerach Tom 1 Budowa strukturalna polimerów i metody badawcze
1 x Szybki bezprzewodowy Internet
1 x Łowca burz Gwałtowne tornada, zabójcze huragany i niebezpieczne przygody w ekstremalnych warunkach
1 x Excel 2021 PL. Kurs
1 x Encyklopedia Kataklizmy i żywioły
1 x Edycja tekstów Praktyczny poradnik
1 x Linux. Biblia. Wydanie X
1 x ECDL Base na skróty Syllabus V. 1.0
1 x Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik
1 x BIM w prefabrykacji Nowoczesne metody wspomagania i automatyzacji
1 x Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu
1 x Dieta FODMAP. Książka kucharska, wskazówki dietetyka i plany żywieniowe dla osób z zespołem jelita drażliwego
1 x Efektywność cieplno-przepływowa ciepłowni lokalnej Część pierwsza
1 x AutoCAD 2021 PL/EN/LT. Metodyka efektywnego projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D
1 x Encyklopedia kina Wydanie 2
1 x Linux Podstawy i aplikacje dla systemów embedded
1 x Tworzenie wizualizacji na panele HMI firmy Siemens
1 x Niewolnica ISIS
1 x Efektywność inwestycji w odnawialne źródła energii Analiza kosztów i korzyści
1 x Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej
1 x Bliski Wschód w stosunkach międzynarodowych w XXI wieku
1 x Prawdziwa historia McDonald’s Wspomnienia założyciela
1 x Coaching biznesowy Praktyczny podręcznik dla coachów, menedżerów i specjalistów HR
1 x AutoCAD 2017 PL Pierwsze kroki
1 x Przekładnie ślimakowe
1 x Mikroprocesory AT91SAM9 w przykładach
1 x Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie
1 x Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
1 x CISCO Receptury
1 x Metody CAD i AI w inżynierii elektrycznej Wybór przykładów z zastosowaniem programu MATLAB
1 x Esencja sukcesji
1 x Budowanie związków z klientami na rynku business to business
1 x Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
1 x After All. To on ustala reguły
1 x Bezpieczeństwo współczesnej firmy Wywiad, szpiegostwo, ochrona tajemnic
1 x Algorytmy PWN
1 x Praktyczne projekty sieciowe
1 x Co jak dlaczego Tajemnice ludzkości w pytaniach i odpowiedziach
1 x Six sigma jako trwały element kultury organizacji
1 x Startup Postaw wszystko na jedną firmę
1 x Angielsko-polski słownik geologiczno-górniczy
1 x Microsoft Project 2019 Krok po kroku
1 x Tworzywa sztuczne Tom 2 Polimery specjalne i inżynieryjne
1 x Ego to Twój wróg
1 x Nauka algorytmów. Poradnik pisania lepszego kodu
1 x 30 sekund o teorii kwantów 50 kluczowych problemów teorii kwantów przedstawionych w pół minuty
1 x Programowalny sterownik SIMATIC S7-300 w praktyce inżynierskiej
1 x Absolutna dominacja Totalitarna demokracja w nowym porządku świata
1 x Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa
1 x Fotografia bez tajemnic
1 x Ciesielstwo polskie
1 x Spawanie gazowe i cięcie tlenowe Podręcznik dla spawaczy i personelu spawalniczego
1 x 50 idei, które powinieneś znać Astronomia
1 x Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Angielsko-polski słownik eksportera
1 x Człowiek i wszechświat
1 x Biologiczne aspekty oczyszczania ścieków
1 x Adobe InDesign CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
1 x Gramatyka angielska dla bystrzaków
1 x Podstawy budowy maszyn
1 x Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę
1 x Antropocen Szanse i zagrożenia
1 x Cudowna moc roślinnych koktajli. Blenduj dla zdrowia i urody!
1 x Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu
1 x Aktywne wykrywanie zagrożeń w systemach IT w praktyce. Wykorzystywanie analizy danych, frameworku ATT&CK oraz narzędzi open source
1 x Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w gospodarowaniu i zarządzaniu przestrzenią
1 x Modelowanie i wymiarowanie ruchomych sieci bezprzewodowych
1 x Sztuka rozpoczynania 2.0
1 x Boży poradnik antydepresyjny Wyjść z depresji duchowej
1 x Człowiek
1 x ABC komputera. Wydanie XII
1 x Linux w systemach embedded
1 x Bez glutenu Bez wyrzeczeń Natchnione przepisy dla bezglutenowców, wegetarian i całej reszty świata
1 x Linux Komendy i polecenia Wydanie V
1 x Jak założyć i rozwinąć własną firmę
1 x Mikrokontrolery dla początkujących Łagodne wprowadzenie w świat mikrokontrolerów
1 x Człowiek vs Komputer
1 x Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
1 x Dotyk Midasa Dlaczego niektórzy przedsiębiorcy się bogacą, a większość nie
1 x 12 kroków ze sponsorem Jak to zrobić
1 x Jakość życia i zabezpieczenie egzystencji z perspektywy geograficznej
1 x Metoda wariacyjna w modelu Diraca
1 x Bezpieczeństwo wewnętrzne Podręcznik akademicki
1 x Dynamika budowli Obliczenia układów prętowych i o masach skupionych
1 x E-learning na uczelniach Koncepcje, organizacja, wdrażanie
1 x Coaching i mentoring Podręcznik dla trenerów i mentorów
1 x Ekologia Zysk i S-ka
1 x ECDL Advanced na skróty + CD Edycja 2012
1 x Podstawy elektrotechniki i elektroniki
1 x 50 idei, które powinieneś znać. SZTUKA
1 x 50 praw marketingu Kotarbińskiego
1 x Ekologia i ochrona środowiska
1 x Coaching Line Nowe wyzwania dla kadr, menedżerów i dla Ciebie
1 x HTML5 Komponenty
1 x Ford Focus
1 x Komunikacja językowa w internecie
1 x Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 1 Metodologia, badania polowe, badania laboratoryjne betonu i stali
1 x Algorytmy genetyczne kompendium Tom 2 Operator mutacji dla problemów numerycznych
1 x AutoCAD 2020 / LT 2020 (2013+) Podstawy projektowania parametrycznego i nieparametrycznego. Wersja polska i angielska
1 x Dachy Zasady kształtowania i utrzymywania
1 x Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
1 x Co rządzi obrazem? Powtórzenie w sztukach audiowizualnych
1 x Antropologia tańca
1 x Komunikacja bibliologiczna wobec World Wide Web
1 x Nauka o klimacie
1 x Geomatyka
1 x Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości
1 x Ekonometria Wybrane zagadnienia
1 x ADHD Lekarz rodzinny
1 x Blask Ołtarz Mariacki Wita Stwosza
1 x Ilustrowany słownik angielsko-polski
1 x Jak zostać skutecznym przywódcą i polepszyć jakość życia
1 x Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
1 x 50 idei, które powinieneś znać Mózg
1 x Arkadius
1 x Ford Fiesta (od października 2008) Sam naprawiam samochód
1 x Tworzywa sztuczne Tom 3 Środki pomocnicze i specjalne zastosowanie polimerów
1 x Harvard Business Review. Marketing
1 x Emocjonalne wampiry w pracy
1 x Coaching zespołowy. Praktyczny przewodnik dla liderów, trenerów, konsultantów i nauczycieli
1 x Cinema 4D
1 x Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2020 Kurs podstawowy
1 x AutoCAD 2023 PL. Pierwsze kroki
1 x Sztuka coachingu Zbiór narzędzi i wskazówek
1 x Nauczycielskie systemy oceniania Trafność oceniania na lekcjach języka angielskiego
1 x Sztuka Wojny Wydanie 3
1 x Angielsko-polski słownik biznesu z wymową
1 x Chorwacja dla żeglarzy Ciche zatoki i gwarne przystanie
1 x Badania operacyjne
1 x Budownictwo zrównoważone Wybrane zagadnienia z fizyki budowli
1 x Azjatyckie strategie bezpieczeństwa
1 x Dekoracyjne postarzanie mebli ozdób bibelotów
1 x Kości nie kłamią
1 x Microsoft Visual C# 2013 Krok po kroku
1 x Kompendium SolidWorks
1 x Systemy i sieci dostępowe xDSL
1 x Blaski i cienie władzy
1 x Ciemne typki Sekretne życie znaków typograficznych
1 x ECDL Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja
1 x Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik
1 x AutoCAD 2021 PL. Pierwsze kroki
1 x Angielski dla bystrzaków
1 x Czarna książeczka budowania kontaktów 6,5 atutów, które pozwolą zbudować sieć bogatych kontaktów
1 x Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie
1 x Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11
1 x Adobe Dreamweaver CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
1 x Publiczne uczelnie zawodowe w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego w Polsce
1 x Rzecz o istocie informatyki Algorytmika
9,973.81zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Testy Maturalne Matematyka Poziom rozszerzony

Testy Maturalne Matematyka Poziom rozszerzony

31.50zł
26.78zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN