Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Sprzedawcy wartości 59.00zł
Sprzedawcy wartości

Tytuł: Sprzedawcy wartości
Autor: James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Narus
ISBN: 978-83-264-0219-7
Ilość stron: 180
Data wydania: 2010
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 59.00zł


Książka Sprzedawcy wartości dotyczy zagadnienia zarządzania wartością oferty. Autorzy omawiają zarówno założenia tej koncepcji, jak i sposoby jej wdrażania. Proponują narzędzia, dzięki którym można sprawić, aby sprzedawcy w odpowiedni sposób prezentowali klientom wartość produktów lub usług i we współpracy z nimi dokumentowali uzyskiwane dzięki temu korzyści.

James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A. Narus rozwijali i doskonalili swoje podejście do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania. Ożywiają je mnóstwem praktycznych przykładów zaczerpniętych z rozmaitych branż i krajów.

Niniejsza książka proponuje strategię sprzedaży skuteczniejszą niż składanie klientom mglistych obietnic czy konkurowanie ceną. Podejście oparte na wartości może zainspirować zwłaszcza osoby zajmujące się marketingiem i menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż.

Rozdziały:

1. Sprzedawcy wartości. Transakcje oparte na wykazanej największej wartości .

2. Pojęcie wartości. Skupianie się na tym, co ważne

3. Formułowanie oferty wartości. Wyszukiwanie potencjalnie wartościowych punktów różnicowania

4. Uzasadnianie oferty wartości. Wykazywanie i dokumentowanie największej wartości

5. Dostosowanie ofert rynkowych do klienta. Tworzenie czystych rozwiązań z opcjami uzupełniającymi

6. Przekształcanie sprzedawców w sprzedawców wartości. Sprzedawanie na podstawie wartości, a nie ceny

7. Zyski z dostarczonej wartości. Osiąganie godziwego zysku

8. Sukces na rynkach. Sprzedawanie wartości

Dodatek A. Relacja wartości dla klienta do ceny
Dodatek B. Model wartości dla klienta pompy EnviroGear firmy PeopleFlo

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Prawo prywatne międzynarodowe System Prawa Prywatnego Tom 20B
Prawo prywatne międzynarodowe System Prawa Prywatnego Tom 20B
Pazdan Maksymilian
C.H. Beck
Cała naprzód Uwolnij moc wizji swojej firmy i swojego życia Nowe wydanie
Cała naprzód Uwolnij moc wizji swojej firmy i swojego życia Nowe wydanie
Ken Balnchard, Jesse Stoner
MT Biznes
Psychologia zarządzania w organizacji
Psychologia zarządzania w organizacji
Anna Maria Zawadzka
PWN
Kobiece drogi Polskie bohaterki II wojny światowej
Kobiece drogi Polskie bohaterki II wojny światowej
Piotr Tomasz Kubicki
Bellona
Karty pamięci Nowe miasto nad Pilicą w XVIII wieku w świetle księgi zmarłych z lat 1764-1795
Karty pamięci Nowe miasto nad Pilicą w XVIII wieku w świetle księgi zmarłych z lat 1764-1795
Wójcik Grzegorz
Warszawska Firma Wydawnicza
Psychologia rozwoju człowieka
Psychologia rozwoju człowieka
Helen Bee, Denise Boyd
Zysk i S-ka
 Koszyk
1 x Blizny historii Geografia granic politycznych współczesnego świata
1 x Blask Ołtarz Mariacki Wita Stwosza
1 x Ekologizm trucizna XXI wieku
347.55zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia jednego dnia Kolejne dylematy

Chirurgia jednego dnia Kolejne dylematy

29.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN