Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma 59.00zł 41.89zł
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma

Tytuł: Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
Autor: Pietrucha Seweryn
ISBN: 978-83-283-5242-1
Ilość stron: 464
Data wydania: 04/2019
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 59.00zł 41.89zł


"Wizytówka Google pojawia się, gdy użytkownicy szukają Twojej i podobnych firm w wyszukiwarce lub Mapach Google"

z poradnika Google

Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić czas na to, by dobrze zaprezentować swoją firmę w wyszukiwarce i w Mapach Google. Z mobilnej aplikacji Map bowiem korzystają na co dzień miliony użytkowników w Polsce i na świecie, poszukujących firm, usług i towarów w pobliżu. To Mapy, a dlaczego wyszukiwarka? Ponieważ większość potencjalnych klientów nie zna na pamięć adresu strony WWW przedsiębiorstwa, wpisuje jego nazwę w okienko wyszukiwarki. W odpowiedzi, po lewej stronie wyników wyszukiwania, Google pokazuje link do firmowej witryny. Po prawej - wizytówkę. Od jej jakości oraz kompleksowości zawartych w niej informacji osoba rozważająca zakupy czy podjęcie współpracy może uzależnić decyzję: skorzystać albo nie z oferty konkretnej firmy.

Jeśli zastosujesz się do rad, które znajdziesz w tej książce, sprawisz, że potencjalni zainteresowani będą podejmować pozytywne decyzje - i wybierać stronę Twojej firmy. Zdobędziesz także nowych klientów bez inwestowania dodatkowych pieniędzy w reklamę oraz odpowiednią reputację online, którą docenią zarówno użytkownicy internetu, jak i algorytmy Google. Jeżeli stworzysz wizytówkę zgodnie ze wskazówkami autora, unikniesz typowych błędów. Uzupełnisz i skonfigurujesz ją do poziomu 100 procent. Dowiesz się też, jak aktywnie ją prowadzić i skutecznie pozycjonować. Ominiesz pułapki, które czyhają w panelu Moja Firma na osoby dokonujące w nim zmiany danych. Otrzymasz gotowe instrukcje, dzięki którym wyróżnisz się spośród innych przedsiębiorstw i spółek w Mapach Google.

Rozdziały:

Wstęp 9

Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy 11

  • 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 11
  • 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 12
  • 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 12
  • 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 15
  • 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 16
  • 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 17
  • 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? 17

Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google 19

  • 2.1. Typy stron Google+ 20
    • 2.1.1. Profil Google+ osoby 20
    • 2.1.2. Strona Google+ marki 23
    • 2.1.3. Lokalna strona Google+ 26
  • 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google 27

Rozdział 3. Tworzenie konta Google 33

  • 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail 33
  • 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail 38

Rozdział 4. Konto marki w Google 43

Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google 47

  • 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę 48
    • 5.1.1. Zakładasz całkowicie nową firmę 49
    • 5.1.2. Twoja firma już od kilku lat działa na rynku 50
    • 5.1.3. Promowałeś w przeszłości Twoją firmę w Panoramie Firm 54
  • 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google 55
    • 5.2.1. Kod nie zadziałał lub był błędny - co dalej? 63
  • 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google 63
    • 5.3.1. Wyszukiwarka Google - Graf Wiedzy 64
    • 5.3.2. Mapy Google 65
  • 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google 66
  • 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google 72
    • 5.5.1. Usunięcie duplikatu - niezweryfikowana wizytówka 73
  • 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google 80

Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google 85

  • 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy) 85
  • 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym 88
  • 6.3. Działania naprawcze i długofalowe 94
    • 6.3.1. Budowanie reputacji w Mapach Google (i nie tylko) 95
    • 6.3.2. Umieszczanie informacji o firmie w katalogach internetowych 102

Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma 103

  • 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma 104
    • 7.1.1. Wskazówka nr 1 104
    • 7.1.2. Wskazówka nr 2 107
  • 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma 109
    • 7.2.1. Panel zbiorczy 109
    • 7.2.2. Panel pojedynczej lokalizacji 118
    • 7.2.3. Opis modułów na stronie głównej 120
  • 7.3. Nazwa firmy 125
  • 7.4. Adres i znacznik na Mapie 129
    • 7.4.1. Ustawienie obszaru działania 131
    • 7.4.2. Ukrywanie adresu firmy na wizytówce 132
    • 7.4.3. Zmiana pozycji znacznika 133
  • 7.5. Godziny otwarcia 134
    • 7.5.1. Niestandardowe godziny otwarcia 137
  • 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW 138
    • 7.6.1. Numer telefonu 139
    • 7.6.2. Adres strony WWW 140
  • 7.7. Kategorie 144
    • 7.7.1. Lista kategorii w języku polskim 147
  • 7.8. Usługi 148
    • 7.8.1. Liczba znaków 151
    • 7.8.2. Tworzenie nowych sekcji i produktów 151
    • 7.8.3. Edycja, zmiana kolejności i usuwanie sekcji i produktów 152
  • 7.9. Atrybuty 152
  • 7.10. Opis firmy 155
    • 7.10.1. Przykłady opisów na wizytówkę Google 157
  • 7.11. Data otwarcia 158
  • 7.12. Zdjęcia 159
    • 7.12.1. Wskazówki techniczne dla zdjęć przesyłanych na wizytówkę w Mapach Google 161
    • 7.12.2. Nazywanie plików graficznych 162
    • 7.12.3. Tożsamość 163
    • 7.12.4. Zdjęcia firmowe 178
    • 7.12.5. Filmy 181
  • 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer 184
  • 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów 186
    • 7.14.1. Usuwanie zdjęć i filmów autorstwa właściciela (panel Moja Firma) 186
    • 7.14.2. Usuwanie zdjęć i filmów autorstwa klienta 188
    • 7.14.3. Usuwanie zdjęć i filmów zamieszczonych z Twojego prywatnego konta Google 191
  • 7.15. Kanał YouTube 193
    • 7.15.1. Zanim utworzysz nowy kanał YouTube 194
    • 7.15.2. Tworzenie nowego kanału YouTube 196
    • 7.15.3. Weryfikacja kanału YouTube 208
    • 7.15.4. Łączenie kanału YouTube z innym kontem marki 212
  • 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma 217
    • 7.16.1. Urządzenia z systemem Android 218
    • 7.16.2. Urządzenia z systemem iOS 218
  • 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma 219
  • 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords) 224
    • 7.18.1. Rozszerzenie lokalizacji - łączenie wizytówki Google z kontem Ads 226
  • 7.19. Czat 229
    • 7.19.1. Włączanie czatu na wizytówce Google 233
    • 7.19.2. Wyłączanie czatu na wizytówce Google 233
    • 7.19.3. Edycja komunikatu powitalnego 234
  • 7.20. Produkty 236
    • 7.20.1. Dodawanie produktów do kolekcji 240

Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma 245

  • 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie) 245
    • 8.1.1. Konta prywatne i grupy lokalizacji (konta firmowe) w Google Moja Firma 247
    • 8.1.2. Zapraszanie nowego użytkownika do roli właściciela lub menedżera 252
    • 8.1.3. Zapraszanie nowego użytkownika do pojedynczej lokalizacji (wizytówki) 252
    • 8.1.4. Zapraszanie nowego użytkownika do zarządzania kontem firmowym (grupą lokalizacji) 255
    • 8.1.5. Akceptacja zaproszenia nowego użytkownika 256
    • 8.1.6. Zmiana uprawnień i usuwanie użytkowników 259
  • 8.2. Wpisy Google Moja Firma 265
    • 8.2.1. Cztery typy wpisów Google Moja Firma 268
    • 8.2.2. Przycisk nawołujący do działania - 6 opcji 269
    • 8.2.3. Czas wyświetlania wpisów 270
    • 8.2.4. Warunki i rekomendacje techniczne 270
    • 8.2.5. Szablon graficzny dla wpisów Google Moja Firma 270
    • 8.2.6. Tworzenie wpisu 271
    • 8.2.7. Edycja, statystyki i udostępnianie wpisu 281
  • 8.3. Opinie Google 284
    • 8.3.1. Bezpieczne pozyskiwanie opinii 286
    • 8.3.2. Odpowiadanie na pozytywne opinie 290
    • 8.3.3. Odpowiadanie na negatywne opinie 293
    • 8.3.4. Średnia ocen 296
    • 8.3.5. Przyczyny usunięcia opinii Google 298
    • 8.3.6. Dalsze wykorzystanie opinii Google 300
    • 8.3.7. Zgłaszanie opinii Google do usunięcia 304
  • 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google 306
    • 8.4.1. Monitorowanie pytań i odpowiedzi 309
    • 8.4.2. Zgłaszanie pytań i odpowiedzi do usunięcia 310
    • 8.4.3. Tworzenie pytań i odpowiedzi 313
    • 8.4.4. Publikacja, edycja i usuwanie pytań i odpowiedzi 315
  • 8.5. Statystyki wizytówki Google 319
    • 8.5.1. Sekcja Jak klienci szukają Twojej firmy 320
    • 8.5.2. Sekcja Hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć Twoją firmę 320
    • 8.5.3. Sekcja Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę 321
    • 8.5.4. Sekcja Działania klientów 322
    • 8.5.5. Sekcja Zapytania o trasę 323
    • 8.5.6. Sekcja Rozmowy telefoniczne 324
    • 8.5.7. Sekcja Z czego jest znana Twoja firma 325
    • 8.5.8. Sekcja Popularne godziny 325
    • 8.5.9. Sekcja Wyświetlenia zdjęć 326
    • 8.5.10. Sekcja Liczba zdjęć 328
  • 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+ 328
    • 8.6.1. Udostępnianie wpisów na stronie Google+ 329
    • 8.6.2. Tworzenie kolekcji 339
  • 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma 344
    • 8.7.1. Kontakt z działem wsparcia Google Moja Firma poprzez formularz 345
    • 8.7.2. Kontakt z działem wsparcia w panelu Google Moja Firma 345

Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google 353

  • 9.1. Analiza słów kluczowych 357
    • 9.1.1. Doświadczenie firmy 357
    • 9.1.2. Strony konkurencji 358
    • 9.1.3. Google Analytics 364
    • 9.1.4. Google Ads (AdWords) 367
    • 9.1.5. Google Search Console 374
  • 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych 376
    • 9.2.1. Ustalenie oficjalnych danych 377
    • 9.2.2. Spis wizytówek i wpisów o firmie 380
    • 9.2.3. Tworzenie i edycja wizytówek internetowych 385
  • 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma 392
    • 9.3.1. Zdjęcia 392
    • 9.3.2. Kategorie 393
    • 9.3.3. Atrybuty 394
    • 9.3.4. Kolekcje Google+ 396
    • 9.3.5. Zaawansowane techniki optymalizacji zdjęć 396
  • 9.4. Optymalizacja strony internetowej 409
    • 9.4.1. Struktura i nawigacja na stronie internetowej 410
    • 9.4.2. Strona główna 414
    • 9.4.3. Zakładki z usługami i produktami 421
    • 9.4.4. Zakładka O nas 430
    • 9.4.5. Zakładka Kontakt 431
    • 9.4.6. Optymalizacja tytułów oraz metaopisów 436
    • 9.4.7. Marker danych w Google Search Console 439
  • 9.5. Opinie - reputacja 444
  • 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google 446
    • 9.6.1. Wskazówka nr 1 447
    • 9.6.2. Wskazówka nr 2 448
    • 9.6.3. Wskazówka nr 3 448
    • 9.6.4. Zgłoszenie zmiany na wizytówce w Mapach Google 448

Rozdział 10. Twój plan działania 453

Koniec... albo początek 457


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,89zł

Tytuł książki: "Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma"
Autor: Pietrucha Seweryn
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 41.89zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kto posłucha ten usłyszy + CD
Kto posłucha ten usłyszy + CD
Małgorzata Barańska Magdalena Hinz
Harmonia
Agonia. Lekarze i pacjenci w stanie krytycznym
Agonia. Lekarze i pacjenci w stanie krytycznym
Paweł Kapusta
Wielka Litera
Dynastie Europy Tom 13 Burbonowie
Dynastie Europy Tom 13 Burbonowie
Praca zbiorowa
Agora
Podnieś z ziemi i zrób Prace z materiałów znalezionych w lesie na łące lun ba plaży
Podnieś z ziemi i zrób Prace z materiałów znalezionych w lesie na łące lun ba plaży
Michalec Katarzyna
Harmonia
Spółki jednostek samorządu terytorialnego
Spółki jednostek samorządu terytorialnego
Zołotar Anna
C.H. Beck
Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji
Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji
Wiesława Caputa, Danuta Szwajca
CEDEWU
 Koszyk
1 x Kartografia tematyczna
1 x Fotowoltaika w teorii i praktyce
1 x Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Cyfrowy świat seniora Bezpiecznie w internecie
1 x Dzieje bazyliki katedralnej świętych Janów w Toruniu widoki z jej wieży i...560 zadań i rozwiązań
1 x Podłogi 1001 pomysłów Jak dobierać podłogę do wnętrza
1 x Chemia i technologia żywic epoksydowych
1 x Barok
1 x Fotografia cyfrowa Leksykon kieszonkowy Wydanie II
1 x A miało być tak pięknie
1 x AutoCAD 2022 PL. Pierwsze kroki
1 x Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego
1 x Czy grzechotnik ma grzechotkę Zaskakujące pytania ze świata zwierząt
1 x Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy
1 x Art Deco
1 x Autodesk Inventor Professional 2021 PL / 2021+ / Fusion 360. Metodyka projektowania
1 x Cukrzyca typu 2 Lekarz rodzinny
1 x Programowalność i automatyzacja sieci. Poradnik inżyniera sieci następnej generacji
1 x Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych
1 x ABC Excel 2019 PL
1 x Node.js w akcji
1 x Instalacje elektryczne Wydanie 9
1 x Cel: Andrzej Duda Przemysł pogardy kontra prezydent zmiany
1 x PHP7. Praktyczny kurs
1 x Badania kierowalności i stateczności pojazdów samochodowych
1 x Odkupienie. Kaci Hadesa
1 x Podstawy teorii obwodów Tom 1
1 x Palność polimerów i materiałów polimerowych
1 x Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!
1 x Bądź liderem
1 x 13 rzeczy których nie robią silne psychicznie kobiety
1 x Bóle głowy Lekarz rodzinny
1 x Diagnostyka obiektów budowlanych. Zasady wykonywania ekspertyz.
1 x Rok coachingu z Peterem Druckerem 52 lekcje skutecznego przywództwa
1 x Akordy gitarowe dla bystrzaków
1 x Dieta keto dla bystrzaków
1 x Fizyka w rysunkach 2600 lat odkryć od Talesa do Higgsa
1 x Excel 2019. Ćwiczenia zaawansowane
1 x ABC Excel 2021 PL
1 x Cerkwie drewniane dawnej Galicji Wschodniej Tom 1
1 x Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego Wydanie 3
1 x Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie
1 x Mroczne jezioro
1 x 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni
1 x Biopaliwo rzepakowe
1 x Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Oficjalny podręcznik
1 x Coś głęboko ukrytego Światy kwantowe i emergencja czasoprzestrzeni
1 x Emocjonalne wampiry
1 x Mity pracy Dlaczego twoja firma stoi w miejscu?
1 x Microsoft SQL Server 2014. Optymalizacja zapytań
1 x Bezpieczeństwo energetyczne: między teorią a praktyką
1 x Inżynieria niezawodnych baz danych. Projektowanie systemów odpornych na błędy
1 x 101 najsławniejszych pisarzy w dziejach Polski i świata
1 x Bydgoska architektura militarna 1772-1945
1 x Arcydzieła malarstwa rosyjskiego
1 x Biblia w malarstwie
1 x 1600 postaci literackich
1 x Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
1 x EDGECAM. Frezowanie CNC 3-osiowe
1 x Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
1 x Buduj swoje życie odpowiedzialnie i zuchwale
1 x ECDL Podstawy pracy z komputerem Moduł B1
1 x Era Siebie Świadomość jako ostateczna granica ludzkości
1 x Ćwiczenia z biochemii
1 x Czas rekinów Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku
1 x Systemy Linux w kryminalistyce. Praktyczny przewodnik dla analityków śledczych
1 x Gospodarka przestrzenna Podstawy teoretyczne
1 x Gentleman
1 x Ekspozycja Sekrety doskonałego naświetlania
1 x Czyj to szkielet?
1 x Analityk systemów Przygotowanie do egzaminu z inżynierii wymagań
1 x Silny bez krzywdy. Jak zbudować osobistą siłę bez krzywdzenia siebie i innych
1 x Podstawy programowania sterowników SIMATIC S7-1200 w języku LAD
1 x Obsługa suwnic w pytaniach i odpowiedziach
1 x Napij się i zadzwoń do mnie
1 x Architektura Urbanistyka Nauka
1 x 50 idei które powinieneś znać Psychologia
1 x Budowanie pokoju a bezpieczeństwo ludzkie - wzajemne relacje
1 x Bezkrwawe łowy Fotografia przyrodnicza okiem Ralpha Clevengera
1 x Beton i jego technologie Wydanie trzecie uwzględniające normę PN-EN 206-1
1 x Analiza statystyczna w Excelu dla bystrzaków Wydanie IV
1 x ABC Nauki
1 x 20 prostych projektów Raspberry Pi Zabawki, narzędzia, gadżety i inne rzeczy!
1 x Mikrokontrolery XMC 1000 z Cortex-M0 w praktyce Od mikrokontrolera do systemu
1 x Jak zostać dyktatorem Podręcznik dla nowicjuszy
1 x Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów
1 x Adobe Dreamweaver CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik
1 x Kompletny przewodnik po DAX Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Power BI, SQL Server Analysis Services
1 x Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów
1 x Microsoft Word 2019 Krok po kroku
1 x Encyklopedia dla dzieci Już wiem
4,594.14zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia ogólna dla stomatologów

Chirurgia ogólna dla stomatologów

51.45zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN