Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Poradnik energetyka praktyka Zeszyt 1 + CD

Poradnik energetyka praktyka Zeszyt 1 + CD

28.35zł
Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione 47.00zł
Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione

Tytuł: Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione
Autor: Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
ISBN: 978-83-7556-010-7
Ilość stron: 190
Data wydania: 2008
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 47.00zł


Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych.

Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i –,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki –,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce.

Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając –,, przy nieskuteczności innych koncepcji –,, na jakość usług.

Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Astrologia chińska i Księga Przemian I Cing
Astrologia chińska i Księga Przemian I Cing
Aubier Carherine
Olesiejuk
Last minute Postępowanie cywilne Stan prawny 1 września 2017 r.
Last minute Postępowanie cywilne Stan prawny 1 września 2017 r.
Bogusław Gąszcz Anna Talaga
Od.Nowa.
Proces inwestycyjno-budowlany aspekty prawne
Proces inwestycyjno-budowlany aspekty prawne
Maciej Bielecki
C.H. Beck
Toskania, że mucha nie siada
Toskania, że mucha nie siada
Anna Mucha
Pascal
Kwanty dla każdego Jak zrozumieć to, czego nikt nie rozumie
Kwanty dla każdego Jak zrozumieć to, czego nikt nie rozumie
Art Hobson
Prószyński
O historyczności człowieka Studia filozoficzne
O historyczności człowieka Studia filozoficzne
Elżbieta Paczkowska-Łagowska
SŁOWO/OBRAZ TERYTORIA
 Koszyk
1 x AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą
59.00zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Geografia
Bardzo ilustrowana historia odkryć geograficznych

Bardzo ilustrowana historia odkryć geograficznych

19.99zł
17.99zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer