Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych 48.00zł
Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych

Tytuł: Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
Autor: Marek Bugdol
ISBN: 978-83-7641-487-4
Ilość stron: 248
Data wydania: 10/2011
Format: 16.5x23.8cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 48.00zł


W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing.

Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem).

Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.

Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i poszukują nowych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka może być również podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.

Rozdziały:

Rozdział 1. Zarządzanie przez jakość i jego związki z innymi koncepcjami zarządzania
1.1. Zarządzanie przez jakość – podstawowe definicje
1.2. TQM a reengineering
1.3. TQM a zarządzanie wiedzą
1.4. TQM a kaizen
1.5. TQM a lean manufacturing
1.6. TQM a koncepcja wewnętrznego marketingu
1.7. TQM a Corporate Social Responsibility
1.8. Słabe strony projakościowych koncepcji zarządzania
1.9. TQM jako koncepcja holistyczna
1.10. Wymagania stawiane przed pracownikami w organizacjach projakościowych

Rozdział 2 . Koncepcja klienta wewnętrznego w TQM
2.1. Koncepcja łańcucha jakości
2.2. Klient wewnętrzny
2.3. Klient wewnętrzny obywatelem
2.4. Właściciel procesu
2.5. Zadania klientów wewnętrznych w realizacji podejścia procesowego
2.6. Relacje klient wewnętrzny – klient zewnętrzny
2.7. Oczekiwania klientów wewnętrznych
2.8. Klient wewnętrzny pracownikiem trudnym
2.9. Środowisko, warunki i zadania udanych implementacji
2.10. Proponowane możliwości badawcze

Rozdział 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością
3.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w znormalizowanych systemach jakości
3.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w modelach doskonałości
3.3. Wybrane procesy zarządzania zasobami ludzkimi w TQM
3.4. Wybrane problemy realizacyjne
3.5. Propozycja zarządzania zgodna z ideami TQM

Rozdział 4. Znaczenie i rola wartości w zarządzaniu jakością
4.1. Znaczenie wartości etycznych
4.2. Zaangażowanie pracowników
4.3. Satysfakcja pracowników
4.4. Zaufanie w zarządzaniu jakością
4.5. Sprawiedliwość w zarządzaniu jakością
4.6. Wartości instrumentalne
4.7. System wartości organizacyjnych

Rozdział 5. Specyficzne problemy społeczne w zarządzaniu przez jakość
5.1. Zespoły jakości
5.2. Rola zespołów samorządowych
5.3. Propozycja zastosowania zespołów projektowych
5.4. Empowerment
5.5. Przywództwo
5.6. Znaczenie komunikacji
5.7. System społeczny zarządzania przez jakość

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile
Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile
Jurgen Appelo
HELION
Wywiad motywujący w opiece zdrowotnej
Wywiad motywujący w opiece zdrowotnej
Stephen Rollnick, William R. Miller, Christopher C. Butler
Academica
Osiągnij wolność finansową w prosty i sprawdzony sposób
Osiągnij wolność finansową w prosty i sprawdzony sposób
Marcin Kamiński
Poligraf
Myrna Nazzour Mistyczka jedności
Myrna Nazzour Mistyczka jedności
Antoine Arjakovsky
eSPe
O materiałach budowlanych
O materiałach budowlanych
Władysław Lenkiewicz, Zygmunt Michnowski
WSiP
Poznań i okolice Praktyczny przewodnik
Poznań i okolice Praktyczny przewodnik
Katarzyna Firlej Andrzej Kaleniewicz Zbigniew Szymanowski
Pascal
 Koszyk
1 x Duże mosty wieloprzęsłowe
1 x 50 idei, które powinieneś znać. SZTUKA
1 x Ekologia człowieka Podstawy ochrony środowiska i zdrowia człowieka Tom 2 Ewolucja i dostosowanie biokulturowe
1 x Biochemia kręgowców
1 x Ekonometria Metody i ich zastosowanie
1 x Fotografia cyfrowa Edycja zdjęć Wydanie VII
1 x Atlas Podróż przez epoki Literatura sztuka moda
1 x Chińska kultura symboliczna
1 x Cmentarze I Wojny Światowej
1 x Adaptacyjna regulacja prędkości jazdy ACC
1 x Ekonomiczny słownik polsko-rosyjsko-ukraiński Wprowadzenie do terminologii
1 x Elektryczne i elektroniczne wyposazenie pojazdów samochodowych Część 2 Wyposażenie elektroniczne
1 x Bezpieczeństwo energetyczne: między teorią a praktyką
1 x Fotografia cyfrowa dla nastolatków
1 x Obsługa suwnic w pytaniach i odpowiedziach
1 x Energia i cywilizacja. Tak tworzy się historia
1 x Elementy wykonawcze układu sterowania silnika w praktyce warsztatowej
1 x Gentleman
1 x Architektura Urbanistyka Nauka
1 x Cuda Alp Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy
1 x Encyklopedia Eureka
1 x 80 wysp które musisz zobaczyć
1 x Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego Wydanie 3
1 x 100 rzeczy, których nie wiesz o swoim ciele
1 x Najdroższy sąsiad
1 x Przekładnie śrubowe kulkowe
1 x 365 dni w świecie wiedzy i zabawy
1,195.93zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Fizyka
50 idei, które powinieneś znać Fizyka

50 idei, które powinieneś znać Fizyka

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN