Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Nienasycone żywice poliestrowe Wydanie 3

Nienasycone żywice poliestrowe Wydanie 3

69.00zł
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta 69.00zł 48.99zł
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Tytuł: Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
Autor: Katarzyna Wojciechowska
ISBN: 978-83-283-4800-4
Ilość stron: 376
Data wydania: 03/2020
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 69.00zł 48.99zł


Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy ?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa.

Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Rozdziały:

Wprowadzenie (7)

  • Po co i dla kogo ta książka powstała? (7)
  • Jak korzystać z tej książki? (9)

Wstęp (13)

CZĘŚĆ I. TEORIA

Rozdział 1. Zanim zaczniesz projektować doświadczenia klientów: co wpływa na Customer Experience? (17)

  • Dlaczego kiedyś było łatwiej? (17)
  • Dlaczego doświadczenie klienta jest takie ważne? (26)
  • W jakich obszarach będziemy projektować? (42)
    • Wizerunek marki i jej oferta (46)
    • Omnichannel - wielokanałowość marketingu i sprzedaży (55)
    • Organizacja procesów wewnątrz firmy (66)
  • Zapamiętaj (78)

Rozdział 2. W czym jesteśmy do siebie podobni? (81)

  • Czy to, że klient widzi, oznacza, że zauważa, angażuje się i zapamiętuje? (82)
    • Przyciąganie uwagi (82)
    • Opowieści - doświadczanie na poziomie wyobraźni (91)
    • Marketing sensoryczny - doświadczanie na poziomie zmysłów (99)
  • Czy klient jest racjonalny? (121)
  • Czy pamięć klienta wiernie odzwierciedla jego doświadczenia z marką? (130)
  • Zapamiętaj (136)

Rozdział 3. Czym różnimy się od siebie? (139)

  • Motywacje i potrzeby a wartości (139)
  • Insighty konsumenckie i motywacje nieujawnione (150)
  • Segmentacja psychograficzna (162)
  • Masowość czy personalizacja? (177)
  • Zapamiętaj (189)

Podsumowanie części I (191)

CZĘŚĆ. II PRAKTYKA

Rozdział 4. Metodyka Design Thinking - wprowadzenie (195)

  • Dlaczego Design Thinking? (195)
  • Etapy procesu projektowania (208)
  • Najważniejsze pojęcia (214)

Rozdział 5. Proces projektowania (221)

  • Empatyzacja (221)
    • Krok 1. Zdefiniowanie problemu lub wyzwania (222)
    • Krok 2. Identyfikacja Interesariuszy (231)
    • Krok 3. Badania (239)
    • Krok 4. Persona i mapa empatii (267)
    • Krok 5. Customer Journey (272)
  • Definiowanie problemów (299)
    • Krok 6. Wybór problemów do dalszych prac (299)
    • Krok 7. Zdefiniowanie zadania (303)
  • Ideacja (307)
    • Krok 8. Generowanie pomysłów (310)
    • Krok 9. Wstępna ocena pomysłów (316)
  • Prototypizacja (319)
    • Krok 10. Budowanie prototypów (319)
  • Testowanie (322)
    • Krok 11. Testy prototypów (322)

Rozdział 6. Wdrażanie rozwiązań i ich ewaluacja (327)

  • Przygotowanie do wdrożenia (327)
    • Krok 12. Service Blueprint i Service Model Canvas (328)
    • Krok 13. Business Model Canvas (334)
  • Wdrażanie rozwiązań (349)
    • Krok 14. Harmonogram wdrożenia i zarządzanie projektem (349)
  • Ewaluacja i pomiary skuteczności (354)
    • Krok 15. Badanie doświadczeń i satysfakcji klienta (355)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,99zł

Tytuł książki: "Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta"
Autor: Katarzyna Wojciechowska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 48.99zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Wojsko polskie 1939-1945
Wojsko polskie 1939-1945
Zaloga Steven J.
Bellona
Legendarne ikony stylu
Legendarne ikony stylu
Katarzyna Straszewicz
Edipresse Polska
Zbuduj swoje szczęście Vademecum życia spełnionego
Zbuduj swoje szczęście Vademecum życia spełnionego
Grażyna Tallar
Studio Emka
Audyt wewnętrzny w sektorze publicznym
Audyt wewnętrzny w sektorze publicznym
Joanna Przybylska
CEDEWU
Legal English
Legal English
Halina Sierocka
C.H. Beck
Wazzup słownik slangu i potocznej angielszczyzny z Lexiconem na CD
Wazzup słownik slangu i potocznej angielszczyzny z Lexiconem na CD
Praca zbiorowa
LINGEA
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Przestrzeń kwantowa Pętlowa grawitacja kwantowa i poszukiwanie struktury przestrzeni, czasu i Wszechświata

Przestrzeń kwantowa Pętlowa grawitacja kwantowa i poszukiwanie struktury przestrzeni, czasu i Wszechświata

49.99zł
42.49zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN