Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11 129.00zł 96.75zł
Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Tytuł: Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11
Autor: Frank Luna
ISBN: 978-83-246-7474-9
Ilość stron: 856
Data wydania: 05/2014
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: HELION

Cena: 129.00zł 96.75zł


Poznaj możliwości DirectX!

DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację!

Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D.

Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!

Dzięki tej książce:
• poznasz fundamenty grafiki 3D — wektory, macierze i ich przekształcenia
• zaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3D
• dowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieni
• wykorzystasz system cząstek
• poznasz potencjał DirectX

Zbuduj wirtualny świat za pomocą DirectX!


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 96,75zł

Tytuł książki: "Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11"
Autor: Frank Luna
Wydawnictwo: HELION
Cena: 129.00zł 96.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Aktualne problemy edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych w biegu życia
Aktualne problemy edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych w biegu życia
Palak Zofia, Bujnowska Anna, Pawlak Agnieszka
UMCS
Egzamin na tłumacza przysięgłego Wzory umów i pism Umowy handlowe Wersja polsko-niemiecka
Egzamin na tłumacza przysięgłego Wzory umów i pism Umowy handlowe Wersja polsko-niemiecka
Harald Marschner r.pr.
C.H. Beck
Family Office Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym
Family Office Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym
Tomasz Sosnowski, Małgorzata Janicka
PWN
Ekologia Fenix
Ekologia Fenix
praca zbiorowa
Fenix
Zrozumieć Pakistan Radykalizacja, terroryzm i inne wyzwania
Zrozumieć Pakistan Radykalizacja, terroryzm i inne wyzwania
Agnieszka Kuszewska
PWN
Mała czarna księga stylu
Mała czarna księga stylu
Nina Garcia
Filo
 Koszyk
1 x Animacja komputerowa Algorytmy i techniki
1 x Napęd i sterowanie pneumatyczne Wydanie 3
1 x Parapety blaty kominki Atlas kamieni użytkowych
1 x ECDL S5 Zarządzanie projektami
1 x Angielsko-polski polsko-angielski sprytny słownik nie tylko do szkoły
261.52zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka w ekonomii Modele i metody Tom 2 Elementarny rachunek różniczkowy Wydanie 2

Matematyka w ekonomii Modele i metody Tom 2 Elementarny rachunek różniczkowy Wydanie 2

39.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium