Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programy graficzne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Oficjalny podręcznik 69.00zł 51.75zł
Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Oficjalny podręcznik

Tytuł: Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Oficjalny podręcznik
Autor: Adobe Creative Team
ISBN: 978-83-246-2890-2
Ilość stron: 392
Data wydania: 02/2011
Oprawa: Zawiera CD
Format: 17.5x24.5cm
Wydawnictwo: HELION

Cena: 69.00zł 51.75zł


Najlepsze źródło informacji o Adobe Flash CS5!

  • Jak tworzyć zapierające dech w piersiach witryny WWW?
  • Jakie możliwości kryje ActionScript?
  • Jak wykorzystać kinematykę odwrotną i narzędzie "szkielet"?

Wersja CS5 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe o niespotykanej interaktywności oraz atrakcyjności zarówno wizualnej, jak i dźwiękowej. Autorzy Adobe Flash, bo o nim mowa, wprowadzili tu wiele nowatorskich rozwiązań i ulepszeń. Wśród nich warto wymienić między innymi: rozbudowany i łatwiejszy w korzystaniu edytor ActionScript, lepszą integrację z pakietem Creative Suite oraz Flash Builder, narzędzie "szkielet", pozwalające na tworzenie realistycznych efektów kinematyki odwrotnej. Jak rozpocząć przygodę z Flashem, wykorzystać jego możliwości oraz w praktyce zastosować nowości z wersji CS5? Odpowiedź na te i dziesiątki innych pytań znajdziesz w tym podręczniku!

"Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik" to kolejna książka w bestsellerowej serii podręczników z ćwiczeniami na temat oprogramowania firmy Adobe. Starannie wybrany zespół specjalistów z grupy Adobe Creative Team zapozna Cię z nowościami wersji CS5 oraz wszystkimi elementami niezbędnymi do swobodnej pracy z wykorzystaniem technologii Flash. Każda kolejna strona, każda lekcja to ogromna dawka wiedzy, podana w przystępny sposób. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć symbole, dodawać animację oraz wykorzystywać przekształcenia i kinematykę odwrotną. Ponadto będziesz mieć okazję opanować język ActionScript. Właśnie dzięki niemu Twoje strony mogą zyskać na atrakcyjności, interaktywności, a Ty sam możesz zrealizować wszystko, co tylko sobie zamarzysz. Wśród poruszanych tematów znajdziesz również te poświęcone pracy z materiałem audio i wideo, publikacji efektów pracy w sieci, osadzaniu czcionek oraz tworzeniu i edytowaniu symboli. Książka stanowi idealny podręcznik dla osób chcących rozpocząć przygodę z Adobe Flash. Natomiast osoby zaznajomione z technologią Flash oraz narzędziem Adobe Flash zainteresuje metodologia pracy specjalistów z firmy Adobe.

  • Podstawowe wiadomości o Flashu
  • Pierwsze kroki w nowym środowisku pracy
  • Praca z osią czasu, klatkami kluczowymi
  • Elementy graficzne w Adobe Flash
  • Tworzenie i edytowanie symboli
  • Wykorzystanie filtrów do tworzenia zaawansowanych efektów specjalnych
  • Przygotowanie animacji
  • Zastosowanie ścieżek ruchu
  • Symulacja fizyki za pomocą kinematyki odwrotnej
  • Wykorzystanie przekształceń
  • Używanie punktów sterowania
  • Język ActionScript 3.0
  • Praca z dźwiękiem i obrazem wideo
  • Zastosowanie komponentów
  • Publikacja dokumentów Flash

Wszystko, co musisz wiedzieć o Adobe Flash CS5, by tworzyć niesamowite strony! Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS5.

Spis treści:

Wstęp (9)

  • Seria Oficjalny podręcznik (9)
  • Co nowego? (9)
  • Wymagania wstępne (10)
  • Instalowanie programu Flash (10)
  • Kopiowanie plików lekcji (11)
  • Jak korzystać z lekcji? (12)
  • Dodatkowe zasoby (12)
  • Certyfikaty firmy Adobe (14)

1. Wprowadzenie (16)

  • Tematyka lekcji (16)
  • Uruchamianie Flasha i otwieranie pliku (18)
  • Przestrzeń robocza (19)
  • Praca z panelem Library (Biblioteka) (22)
  • Oś czasu (24)
  • Układanie warstw na osi czasu (31)
  • Korzystanie z panelu Properties (Właściwości) (34)
  • Korzystanie z panelu Tools (Narzędzia) (37)
  • Wycofywanie działań we Flashu (41)
  • Podgląd projektu (42)
  • Publikowanie projektu (43)
  • Zapisywanie pliku (45)
  • Wyszukiwanie zasobów na temat Flasha (47)
  • Sprawdzanie dostępności aktualizacji (48)

2. Praca z grafiką (50)

  • Tematyka lekcji (50)
  • Zaczynamy (52)
  • Obrysy i wypełnienia (52)
  • Rysowanie kształtów (53)
  • Tworzenie zaznaczeń (54)
  • Edytowanie kształtów (55)
  • Tworzenie wypełnień gradientowych i bitmapowych (59)
  • Rysowanie wzorków i dekoracji (63)
  • Rysowanie krzywych (71)
  • Tworzenie elementów przezroczystych (74)
  • Tworzenie i edytowanie tekstu (76)

3. Tworzenie i edytowanie symboli (78)

  • Tematyka lekcji (78)
  • Zaczynamy (80)
  • Importowanie plików programu Illustrator (81)
  • Symbole (82)
  • Tworzenie symboli (85)
  • Importowanie plików Photoshopa (86)
  • Edytowanie symboli i zarządzanie nimi (88)
  • Modyfikowanie rozmiaru i położenia instancji (95)
  • Modyfikowanie opcji Color Effect (Efekt koloru) dla instancji (98)
  • Efekty mieszania (101)
  • Tworzenie efektów specjalnych za pomocą filtrów (101)
  • Przemieszczanie obiektów w przestrzeni 3D (103)

4. Dodawanie animacji (110)

  • Tematyka lekcji (110)
  • Zaczynamy (112)
  • Zasady tworzenia animacji (113)
  • Przygotowanie pliku projektu (114)
  • Animowanie zmian położenia (114)
  • Zmiana tempa i czasu (117)
  • Animowanie przezroczystości (120)
  • Animowanie filtrów (122)
  • Animowanie przekształceń (127)
  • Modyfikowanie ścieżki ruchu (130)
  • Zamienianie obiektów animowanych za pomocą animacji klatek pośrednich (135)
  • Tworzenie animacji zagnieżdżonych (137)
  • Panel Motion Editor (Edytor ruchu) (140)
  • Krzywe zmian dynamiki (146)
  • Animowanie ruchu w przestrzeni 3D (152)
  • Oglądanie animacji (155)

5. Kinematyka odwrotna i przekształcenia (158)

  • Tematyka lekcji (158)
  • Zaczynamy (160)
  • Ruch przegubów za pomocą kinematyki odwrotnej (161)
  • Ograniczanie zakresu ruchu złączeń (169)
  • Kinematyka odwrotna kształtów (176)
  • Opcje szkieletów (184)
  • Przekształcenia za pomocą animacji klatek pośrednich kształtu (188)
  • Punkty zmiany kształtu (191)
  • Symulowanie fizyki za pomocą kinematyki odwrotnej (193)

6. Tworzenie interaktywnego systemu nawigacji (202)

  • Tematyka lekcji (202)
  • Zaczynamy (204)
  • Filmy interaktywne (204)
  • Tworzenie przycisków (205)
  • ActionScript 3.0 (216)
  • Przygotowywanie osi czasu (220)
  • Dodawanie operacji stop() (221)
  • Tworzenie procedur obsługi zdarzeń dla przycisków (222)
  • Tworzenie docelowych klatek kluczowych (225)
  • Tworzenie przycisku home (230)
  • Odtwarzanie animacji w klatce docelowej (234)
  • Przyciski animowane (238)

7. Tekst (242)

  • Tematyka lekcji (242)
  • Zaczynamy (244)
  • Tekst TLF (245)
  • Dodawanie prostego tekstu (248)
  • Dodawanie wielu kolumn (254)
  • Zawijanie tekstu (258)
  • Tworzenie łączy w tekście (267)
  • Tworzenie tekstu wejściowego (269)
  • Wczytywanie tekstu zewnętrznego (276)

8. Praca z dźwiękiem i wideo (286)

  • Tematyka lekcji (286)
  • Zaczynamy (288)
  • Struktura pliku projektu (289)
  • Wykorzystanie dźwięków (290)
  • Charakterystyka formatu Flash Video (303)
  • Korzystanie z programu Adobe Media Encoder (303)
  • Opcje kodowania (307)
  • Odtwarzanie wideo zewnętrznego (313)
  • Praca z materiałem wideo zawierającym kanały alfa (318)
  • Używanie punktów sygnalizacji (322)
  • Osadzanie Flash Video (330)

9. Ładowanie i kontrolowanie zawartości zewnętrznej (338)

  • Tematyka lekcji (338)
  • Zaczynamy (340)
  • Ładowanie zawartości zewnętrznej (342)
  • Usuwanie zawartości zewnętrznej (347)
  • Sterowanie klipami filmowymi (348)
  • Tworzenie masek (349)

10. Publikowanie dokumentów Flasha (356)

  • Tematyka lekcji (356)
  • Zaczynamy (358)
  • Testowanie dokumentu Flasha (358)
  • Bandwidth Profiler (Program profilujący przepustowość) (360)
  • Dodawanie metadanych (361)
  • Publikowanie filmu dla sieci WWW (364)
  • Inne opcje publikowania (370)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Tytuł książki: "Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Oficjalny podręcznik"
Autor: Adobe Creative Team
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Jak stosować leki kardiologiczne w codziennej praktyce?
Jak stosować leki kardiologiczne w codziennej praktyce?
Mirosław Dłużniewski
Czelej
Dziennik perfekcyjnej pani domu 2014 Ponad 1000 porad na każdą okazję
Dziennik perfekcyjnej pani domu 2014 Ponad 1000 porad na każdą okazję
Weronika Łęcka
Videograf
Jak jeść i żyć zdrowo
Jak jeść i żyć zdrowo
Anna Kłosińska
Koinonia
Misja wojska Strategia i bezpieczeństwo państwa. Szkice o siłach zbrojnych
Misja wojska Strategia i bezpieczeństwo państwa. Szkice o siłach zbrojnych
Panecki Tadeusz, Smoliński Józef
Rytm
Menedżer jako polityk
Menedżer jako polityk
Jerry W. Gilley
Wolters Kluwer
Pierwsze potrawy twojego dziecka
Pierwsze potrawy twojego dziecka
Gina Ford
Esprit
 Koszyk
1 x Animacja komputerowa Algorytmy i techniki
129.00zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka z wesołym Kangurem Kategoria Junior Międzynarodowy konkurs Kangur Matematyczny 1992-2015. Testy i rozwiązania

Matematyka z wesołym Kangurem Kategoria Junior Międzynarodowy konkurs Kangur Matematyczny 1992-2015. Testy i rozwiązania

33.60zł
28.56zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN