Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi.
Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach dużej organizacji, znajdziesz tu bardzo ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody pozwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.
Rozdziały:
Część I. Wizja
- 1. Start (19)
- 2. Definicje (27)
- 3. Proces uczenia się (37)
- 4. Eksperymenty (53)
Część II. Kierunek
- 5. Akt wiary (73)
- 6. Testy (83)
- 7. Pomiary (101)
- 8. Zwrot (albo trwanie) (129)
Część III. Przyspieszenie
- 9. Partia (159)
- 10. Wzrost (177)
- 11. Adaptacja (191)
- 12. Innowacyjność (215)
- 13. Epilog - nie marnuj (231)
- 14. Dołącz do nas (241)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 34,79zł
|